Jump to content

[Tutorial] Cum sa faci un sistem GPS


NoNamed

Recommended Posts

La cererea lui @Extremys am creeat acest tutorial in care va voi invata sa faceti un GPS pe dialog .

Pentru inceput, vom merge undeva la inceputul gamemode-ului si vom adauga urmatoarele linii :

#define DIALOG_GPS 123 // Inregistrezi o variabila pentru dialogul de la GPS .
new GPSCP[MAX_PLAYERS]; // Inregistrezi o variabila care va fii folosita pentru verificarea gps-ului .

La public OnPlayerConnect(playerid) vei adauga urmatoarea linie: 

GPSCP[payerid] = 0; // Setezi player-ului care intra pe server ca GPS-ul sa fie dezactivat.

La public OnPlayerDisconnect(playerid) vei adauga aceeasi linie ca cea de mai sus : 

GPSCP[playerid] = 0; // Setezi player-ului care se deconecteaza ca GPS-ul sa ii fie dezactivat.

Acum, sa mergem sa facem comanda propriu-zisa . Daca ai sistemul de comenzi pe strcmp, mergi la public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) si vei face comanda in felul urmator :

if(strcmp(cmd, "/gps", true) == 0)
{
	if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // Verifici daca player-ul este sau nu este intr-o masina.
			return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, "Trebuie sa fii intr-o masina pentru a folosii aceasta comanda."); // Trimiti un mesaj in care i se spune ca trebuie sa fie in masina .

	if(GPSCP[playerid] > 0) // Verifici daca are deja gps-ul activat.
			return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, "Ai deja GPS-ul activat!"); // Trimiti un mesaj in care i se spune ca are deja gps-ul activat .

	ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_GPS, DIALOG_STYLE_LIST, "Alege o locatie", "Locatie 1\nLocatie 2\n Locatie 3\nLocatie 4", "Alege", "Inchide"); // In caz ca nu are gps-ul activat i se va afisa un dialog cu locatiile pe care le poate alege.

	return 1;
}

Daca folosesti procesatorul de comenzi ZCMD, vei face comanda in modul urmator :

Vei adauga comanda undeva in gamemode, numai nu in vreun public :

CMD:gps(playerid, params[])
{
	if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // Verifici daca player-ul este sau nu este intr-o masina.
			return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, "Trebuie sa fii intr-o masina pentru a folosii aceasta comanda."); // Trimiti un mesaj in care i se spune ca trebuie sa fie in masina .

	if(GPSCP[playerid] > 0) // Verifici daca are deja gps-ul activat.
			return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, "Ai deja GPS-ul activat!"); // Trimiti un mesaj in care i se spune ca are deja gps-ul activat .

	ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_GPS, DIALOG_STYLE_LIST, "Alege o locatie", "Locatie 1\nLocatie 2\n Locatie 3\nLocatie 4", "Alege", "Inchide"); // In caz ca nu are gps-ul activat i se va afisa un dialog cu locatiile pe care le poate alege.

	return 1;

}

Buuun, dupa ce ai facut comanda, vei merge la public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) iar, pentru a face urmatorul pas, trebuie sa ai deja locatiile de la GPS salvate . Daca nu le ai , intra in joc, mergi la locatiile pe care vrei sa le adaugi pe GPS si dai /save acolo . Apoi vei merge in : Documents ---> GTA San Andreas User Files ----> SAMP iar acolo vei gasii un fisier text numit savedpositions . De acela vei avea nevoie pentru a seta checkpoint-urile , urmareste-ma : 

Vei adauga undeva la OnDialogResponse cate o linie pentru fiecare locatie, in modul acesta :

if(dialogid == DIALOG_GPS) // Aici verifici daca id-ul dialogului este dialog-ul de la gps .
{
	if(response) // Aici verifici daca a raspuns la dialog
	{
		if(listitem == 0) // Aici verifici daca player-ul a ales varianta 1 , adica prima locatie
		{
			SetPlayerCheckpoint(playerid, 0.0, 0.0, 0.0, 3.0) // Aici vei seta checkpoint-ul pentru player . 0.0, 0.0, 0.0 sunt coordonatele pe care tu le vei lua din fisierul mentionat mai sus !

			SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "Ai activat GPS-ul, mergi la punctul rosu !"); // Aici trimiti un mesaj player-ului precum ca a activat GPS-u .

			DMVCP[playerid] = 1; // Setezi ca player-ul are GPS-ul activat .
		}

		if(listitem == 1) // Aici verifici daca player-ul a ales varianta 2 , adica a doua locatie
		{
			SetPlayerCheckpoint(playerid, 0.0, 0.0, 0.0, 3.0) // Aici vei seta checkpoint-ul pentru player . 0.0, 0.0, 0.0 sunt coordonatele pe care tu le vei lua din fisierul mentionat mai sus !

			SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "Ai activat GPS-ul, mergi la punctul rosu !"); // Aici trimiti un mesaj player-ului precum ca a activat GPS-u .

			DMVCP[playerid] = 1; // Setezi ca player-ul are GPS-ul activat .
		}
	}
}

Liniile acestea le vei face si tu la tine la OnDialogResponse, le vei aseza asa cum trebuie, si il vei face in asa fel incat sa se potriveasca cu gps-ul tau . De exemplu, eu ti-am facut acum doar un model cum vei face tu, pentru fiecare locatie , un listitem trebuie sa ai ! Daca ai 8 locatii la dialog, va trebuii sa ajungi la if(listitem == 7) .

 

Acum, ca sa dezactivezi checkpoint-ul cand player-ul ajunge la destinatie vei merge la public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) si vei adauga linia urmatoare :

if(GPSCP[playerid] == 1) // Verifici daca are GPS-ul activat .
{
	SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "Ai ajuns la destinatie, GPS-ul a fost dezactivat!"); // Ii trimiti un mesaj precum ca a ajuns la destinatie si s-a dezactivat gps-ul .

	GPSCP[playerid] = 0; // Opresti GPS-ul, adica ii setezi functiei GPSCP valoarea 0 .
}

Si , daca vrei ca GPS-ul sa mearga numai cand esti intr-o masina, sau sa se opreasca atunci cand player-ul se da jos, vei face in felul urmator : mergi la public OnPlayerStateChange(playerid, oldstate, newstate) si vei adauga linia urmatoare :

if(newstate == PLAYER_STATE_ON_FOOT) // Verifici daca player-ul este in picioare
{
	GPSCP[playerid] = 0; // Setezi variabilei GPSCP valoarea 0 , adica opresti gps-ul .

	SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, "Te-ai dat jos din masina! GPS-ul a fost dezactivat."); // Trimiti un mesaj precum ca GPS-ul a fost oprit .
}

Adaugati undeva la inceputul gamemode-ului :

#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFFF
#define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA

 

Cam acesta este tutorialul ! Spor la treaba !

Edited by NoNamed
  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, NoNamed said:

La cererea lui @Extremys am creeat acest tutorial in care va voi invata sa faceti un GPS pe dialog .

Pentru inceput, vom merge undeva la inceputul gamemode-ului si vom adauga urmatoarele linii :

new DIALOG_GPS 123; // Inregistrezi o variabila pentru dialogul de la GPS .
new GPSCP[MAX_PLAYERS]; // Inregistrezi o variabila care va fii folosita pentru verificarea gps-ului .

La public OnPlayerConnect(playerid) vei adauga urmatoarea linie: 

GPSCP[payerid] = 0; // Setezi player-ului care intra pe server ca GPS-ul sa fie dezactivat.

La public OnPlayerDisconnect(playerid) vei adauga aceeasi linie ca cea de mai sus : 

GPSCP[playerid] = 0; // Setezi player-ului care se deconecteaza ca GPS-ul sa ii fie dezactivat.

Acum, sa mergem sa facem comanda propriu-zisa . Daca ai sistemul de comenzi pe strcmp, mergi la public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) si vei face comanda in felul urmator :

if(strcmp(cmd, "/gps", true) == 0)
{
	if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // Verifici daca player-ul este sau nu este intr-o masina.
			return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, "Trebuie sa fii intr-o masina pentru a folosii aceasta comanda."); // Trimiti un mesaj in care i se spune ca trebuie sa fie in masina .

	if(GPSCP[playerid] > 0) // Verifici daca are deja gps-ul activat.
			return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, "Ai deja GPS-ul activat!"); // Trimiti un mesaj in care i se spune ca are deja gps-ul activat .

	ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_GPS, DIALOG_STYLE_LIST, "Alege o locatie", "Locatie 1\nLocatie 2\n Locatie 3\nLocatie 4", "Alege", "Inchide"); // In caz ca nu are gps-ul activat i se va afisa un dialog cu locatiile pe care le poate alege.

	return 1;
}

Daca folosesti procesatorul de comenzi ZCMD, vei face comanda in modul urmator :

Vei adauga comanda undeva in gamemode, numai nu in vreun public :

CMD:gps(playerid, params[])
{
	if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // Verifici daca player-ul este sau nu este intr-o masina.
			return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, "Trebuie sa fii intr-o masina pentru a folosii aceasta comanda."); // Trimiti un mesaj in care i se spune ca trebuie sa fie in masina .

	if(GPSCP[playerid] > 0) // Verifici daca are deja gps-ul activat.
			return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, "Ai deja GPS-ul activat!"); // Trimiti un mesaj in care i se spune ca are deja gps-ul activat .

	ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_GPS, DIALOG_STYLE_LIST, "Alege o locatie", "Locatie 1\nLocatie 2\n Locatie 3\nLocatie 4", "Alege", "Inchide"); // In caz ca nu are gps-ul activat i se va afisa un dialog cu locatiile pe care le poate alege.

	return 1;

}

Buuun, dupa ce ai facut comanda, vei merge la public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) iar, pentru a face urmatorul pas, trebuie sa ai deja locatiile de la GPS salvate . Daca nu le ai , intra in joc, mergi la locatiile pe care vrei sa le adaugi pe GPS si dai /save acolo . Apoi vei merge in : Documents ---> GTA San Andreas User Files ----> SAMP iar acolo vei gasii un fisier text numit savedpositions . De acela vei avea nevoie pentru a seta checkpoint-urile , urmareste-ma : 

Vei adauga undeva la OnDialogResponse cate o linie pentru fiecare locatie, in modul acesta :

if(dialogid == DIALOG_GPS) // Aici verifici daca id-ul dialogului este dialog-ul de la gps .
{
	if(response) // Aici verifici daca a raspuns la dialog
	{
		if(listitem == 0) // Aici verifici daca player-ul a ales varianta 1 , adica prima locatie
		{
			SetPlayerCheckpoint(playerid, 0.0, 0.0, 0.0, 3.0) // Aici vei seta checkpoint-ul pentru player . 0.0, 0.0, 0.0 sunt coordonatele pe care tu le vei lua din fisierul mentionat mai sus !

			SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "Ai activat GPS-ul, mergi la punctul rosu !"); // Aici trimiti un mesaj player-ului precum ca a activat GPS-u .

			DMVCP[playerid] = 1; // Setezi ca player-ul are GPS-ul activat .
		}

		if(listitem == 1) // Aici verifici daca player-ul a ales varianta 2 , adica a doua locatie
		{
			SetPlayerCheckpoint(playerid, 0.0, 0.0, 0.0, 3.0) // Aici vei seta checkpoint-ul pentru player . 0.0, 0.0, 0.0 sunt coordonatele pe care tu le vei lua din fisierul mentionat mai sus !

			SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "Ai activat GPS-ul, mergi la punctul rosu !"); // Aici trimiti un mesaj player-ului precum ca a activat GPS-u .

			DMVCP[playerid] = 1; // Setezi ca player-ul are GPS-ul activat .
		}
	}
}

Liniile acestea le vei face si tu la tine la OnDialogResponse, le vei aseza asa cum trebuie, si il vei face in asa fel incat sa se potriveasca cu gps-ul tau . De exemplu, eu ti-am facut acum doar un model cum vei face tu, pentru fiecare locatie , un listitem trebuie sa ai ! Daca ai 8 locatii la dialog, va trebuii sa ajungi la if(listitem == 7) .

 

Acum, ca sa dezactivezi checkpoint-ul cand player-ul ajunge la destinatie vei merge la public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) si vei adauga linia urmatoare :

if(GPSCP[playerid] == 1) // Verifici daca are GPS-ul activat .
{
	SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "Ai ajuns la destinatie, GPS-ul a fost dezactivat!"); // Ii trimiti un mesaj precum ca a ajuns la destinatie si s-a dezactivat gps-ul .

	GPSCP[playerid] = 0; // Opresti GPS-ul, adica ii setezi functiei GPSCP valoarea 0 .
}

Si , daca vrei ca GPS-ul sa mearga numai cand esti intr-o masina, sau sa se opreasca atunci cand player-ul se da jos, vei face in felul urmator : mergi la public OnPlayerStateChange(playerid, oldstate, newstate) si vei adauga linia urmatoare :

if(newstate == PLAYER_STATE_ON_FOOT) // Verifici daca player-ul este in picioare
{
	GPSCP[playerid] = 0; // Setezi variabilei GPSCP valoarea 0 , adica opresti gps-ul .

	SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, "Te-ai dat jos din masina! GPS-ul a fost dezactivat."); // Trimiti un mesaj precum ca GPS-ul a fost oprit .
}

Cam acesta este tutorialul ! Spor la treaba !

Este mai bine să folosești enum, în loc de define/new ca vine un începător și i.a un gm de pe net ,și nu o să știe ce id să atribuie dialog.ului, și o să se minuneze când vede ca i se încurca dialogurile.

 

+1 oricum

Edited by DaEdRiC-FoX

**********************************

Servicii Scripting de calitate:

*********************************

Future Project: ExpertGame

*********************************

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, Tud0r. said:

Acum imi dau seama ca  puteai sa mai optimizezi comanda.Gen in loc sa folosesti listitem te foloseai de cases.

I l-am facut pentru nivelul lui . La case-uri m-am gandit si eu . Dar am zis sa-l invat intai asa, apoi o sa isi dea el seama pe parcurs cum sta treaba .

Link to comment
Share on other sites

  • NoNamed locked and unlocked this topic
Acum 7 ore, NoNamed a spus:

La cererea lui @Extremys am creeat acest tutorial in care va voi invata sa faceti un GPS pe dialog .

Pentru inceput, vom merge undeva la inceputul gamemode-ului si vom adauga urmatoarele linii :

new DIALOG_GPS 123; // Inregistrezi o variabila pentru dialogul de la GPS .
new GPSCP[MAX_PLAYERS]; // Inregistrezi o variabila care va fii folosita pentru verificarea gps-ului .

La public OnPlayerConnect(playerid) vei adauga urmatoarea linie: 

GPSCP[payerid] = 0; // Setezi player-ului care intra pe server ca GPS-ul sa fie dezactivat.

La public OnPlayerDisconnect(playerid) vei adauga aceeasi linie ca cea de mai sus : 

GPSCP[playerid] = 0; // Setezi player-ului care se deconecteaza ca GPS-ul sa ii fie dezactivat.

Acum, sa mergem sa facem comanda propriu-zisa . Daca ai sistemul de comenzi pe strcmp, mergi la public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) si vei face comanda in felul urmator :

if(strcmp(cmd, "/gps", true) == 0)
{
	if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // Verifici daca player-ul este sau nu este intr-o masina.
			return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, "Trebuie sa fii intr-o masina pentru a folosii aceasta comanda."); // Trimiti un mesaj in care i se spune ca trebuie sa fie in masina .

	if(GPSCP[playerid] > 0) // Verifici daca are deja gps-ul activat.
			return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, "Ai deja GPS-ul activat!"); // Trimiti un mesaj in care i se spune ca are deja gps-ul activat .

	ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_GPS, DIALOG_STYLE_LIST, "Alege o locatie", "Locatie 1\nLocatie 2\n Locatie 3\nLocatie 4", "Alege", "Inchide"); // In caz ca nu are gps-ul activat i se va afisa un dialog cu locatiile pe care le poate alege.

	return 1;
}

Daca folosesti procesatorul de comenzi ZCMD, vei face comanda in modul urmator :

Vei adauga comanda undeva in gamemode, numai nu in vreun public :

CMD:gps(playerid, params[])
{
	if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // Verifici daca player-ul este sau nu este intr-o masina.
			return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, "Trebuie sa fii intr-o masina pentru a folosii aceasta comanda."); // Trimiti un mesaj in care i se spune ca trebuie sa fie in masina .

	if(GPSCP[playerid] > 0) // Verifici daca are deja gps-ul activat.
			return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, "Ai deja GPS-ul activat!"); // Trimiti un mesaj in care i se spune ca are deja gps-ul activat .

	ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_GPS, DIALOG_STYLE_LIST, "Alege o locatie", "Locatie 1\nLocatie 2\n Locatie 3\nLocatie 4", "Alege", "Inchide"); // In caz ca nu are gps-ul activat i se va afisa un dialog cu locatiile pe care le poate alege.

	return 1;

}

Buuun, dupa ce ai facut comanda, vei merge la public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) iar, pentru a face urmatorul pas, trebuie sa ai deja locatiile de la GPS salvate . Daca nu le ai , intra in joc, mergi la locatiile pe care vrei sa le adaugi pe GPS si dai /save acolo . Apoi vei merge in : Documents ---> GTA San Andreas User Files ----> SAMP iar acolo vei gasii un fisier text numit savedpositions . De acela vei avea nevoie pentru a seta checkpoint-urile , urmareste-ma : 

Vei adauga undeva la OnDialogResponse cate o linie pentru fiecare locatie, in modul acesta :

if(dialogid == DIALOG_GPS) // Aici verifici daca id-ul dialogului este dialog-ul de la gps .
{
	if(response) // Aici verifici daca a raspuns la dialog
	{
		if(listitem == 0) // Aici verifici daca player-ul a ales varianta 1 , adica prima locatie
		{
			SetPlayerCheckpoint(playerid, 0.0, 0.0, 0.0, 3.0) // Aici vei seta checkpoint-ul pentru player . 0.0, 0.0, 0.0 sunt coordonatele pe care tu le vei lua din fisierul mentionat mai sus !

			SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "Ai activat GPS-ul, mergi la punctul rosu !"); // Aici trimiti un mesaj player-ului precum ca a activat GPS-u .

			DMVCP[playerid] = 1; // Setezi ca player-ul are GPS-ul activat .
		}

		if(listitem == 1) // Aici verifici daca player-ul a ales varianta 2 , adica a doua locatie
		{
			SetPlayerCheckpoint(playerid, 0.0, 0.0, 0.0, 3.0) // Aici vei seta checkpoint-ul pentru player . 0.0, 0.0, 0.0 sunt coordonatele pe care tu le vei lua din fisierul mentionat mai sus !

			SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "Ai activat GPS-ul, mergi la punctul rosu !"); // Aici trimiti un mesaj player-ului precum ca a activat GPS-u .

			DMVCP[playerid] = 1; // Setezi ca player-ul are GPS-ul activat .
		}
	}
}

Liniile acestea le vei face si tu la tine la OnDialogResponse, le vei aseza asa cum trebuie, si il vei face in asa fel incat sa se potriveasca cu gps-ul tau . De exemplu, eu ti-am facut acum doar un model cum vei face tu, pentru fiecare locatie , un listitem trebuie sa ai ! Daca ai 8 locatii la dialog, va trebuii sa ajungi la if(listitem == 7) .

 

Acum, ca sa dezactivezi checkpoint-ul cand player-ul ajunge la destinatie vei merge la public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) si vei adauga linia urmatoare :

if(GPSCP[playerid] == 1) // Verifici daca are GPS-ul activat .
{
	SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "Ai ajuns la destinatie, GPS-ul a fost dezactivat!"); // Ii trimiti un mesaj precum ca a ajuns la destinatie si s-a dezactivat gps-ul .

	GPSCP[playerid] = 0; // Opresti GPS-ul, adica ii setezi functiei GPSCP valoarea 0 .
}

Si , daca vrei ca GPS-ul sa mearga numai cand esti intr-o masina, sau sa se opreasca atunci cand player-ul se da jos, vei face in felul urmator : mergi la public OnPlayerStateChange(playerid, oldstate, newstate) si vei adauga linia urmatoare :

if(newstate == PLAYER_STATE_ON_FOOT) // Verifici daca player-ul este in picioare
{
	GPSCP[playerid] = 0; // Setezi variabilei GPSCP valoarea 0 , adica opresti gps-ul .

	SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, "Te-ai dat jos din masina! GPS-ul a fost dezactivat."); // Trimiti un mesaj precum ca GPS-ul a fost oprit .
}

Cam acesta este tutorialul ! Spor la treaba !

Uite ce erori imi da

C:\Documents and Settings\Claudia\Desktop\RuGmy BY Extremys\RuGmy BY Extremys\gamemodes\RuGmy.pwn(145) : error 001: expected token: ";", but found "-integer value-"
C:\Documents and Settings\Claudia\Desktop\RuGmy BY Extremys\RuGmy BY Extremys\gamemodes\RuGmy.pwn(19207) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\Documents and Settings\Claudia\Desktop\RuGmy BY Extremys\RuGmy BY Extremys\gamemodes\RuGmy.pwn(19207) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\Documents and Settings\Claudia\Desktop\RuGmy BY Extremys\RuGmy BY Extremys\gamemodes\RuGmy.pwn(19207) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\Documents and Settings\Claudia\Desktop\RuGmy BY Extremys\RuGmy BY Extremys\gamemodes\RuGmy.pwn(19207) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\Documents and Settings\Claudia\Desktop\RuGmy BY Extremys\RuGmy BY Extremys\gamemodes\RuGmy.pwn(19207) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\Documents and Settings\Claudia\Desktop\RuGmy BY Extremys\RuGmy BY Extremys\gamemodes\RuGmy.pwn(19207) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\Documents and Settings\Claudia\Desktop\RuGmy BY Extremys\RuGmy BY Extremys\gamemodes\RuGmy.pwn(19207) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\Documents and Settings\Claudia\Desktop\RuGmy BY Extremys\RuGmy BY Extremys\gamemodes\RuGmy.pwn(19211) : error 017: undefined symbol "DMVCP"
C:\Documents and Settings\Claudia\Desktop\RuGmy BY Extremys\RuGmy BY Extremys\gamemodes\RuGmy.pwn(19211) : warning 215: expression has no effect
C:\Documents and Settings\Claudia\Desktop\RuGmy BY Extremys\RuGmy BY Extremys\gamemodes\RuGmy.pwn(19218) : error 001: expected token: ";", but found "-identifier-"
C:\Documents and Settings\Claudia\Desktop\RuGmy BY Extremys\RuGmy BY Extremys\gamemodes\RuGmy.pwn(19220) : error 017: undefined symbol "DMVCP"
C:\Documents and Settings\Claudia\Desktop\RuGmy BY Extremys\RuGmy BY Extremys\gamemodes\RuGmy.pwn(19220) : warning 215: expression has no effect
C:\Documents and Settings\Claudia\Desktop\RuGmy BY Extremys\RuGmy BY Extremys\gamemodes\RuGmy.pwn(19220) : error 001: expected token: ";", but found "]"
C:\Documents and Settings\Claudia\Desktop\RuGmy BY Extremys\RuGmy BY Extremys\gamemodes\RuGmy.pwn(19220) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\Documents and Settings\Claudia\Desktop\RuGmy BY Extremys\RuGmy BY Extremys\gamemodes\RuGmy.pwn(19220) : fatal error 107: too many error messages on one line

 

giphy.gif

Link to comment
Share on other sites

Acum 33 minute, Extremys a spus:

Uite ce erori imi da

C:\Documents and Settings\Claudia\Desktop\RuGmy BY Extremys\RuGmy BY Extremys\gamemodes\RuGmy.pwn(145) : error 001: expected token: ";", but found "-integer value-"
C:\Documents and Settings\Claudia\Desktop\RuGmy BY Extremys\RuGmy BY Extremys\gamemodes\RuGmy.pwn(19207) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\Documents and Settings\Claudia\Desktop\RuGmy BY Extremys\RuGmy BY Extremys\gamemodes\RuGmy.pwn(19207) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\Documents and Settings\Claudia\Desktop\RuGmy BY Extremys\RuGmy BY Extremys\gamemodes\RuGmy.pwn(19207) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\Documents and Settings\Claudia\Desktop\RuGmy BY Extremys\RuGmy BY Extremys\gamemodes\RuGmy.pwn(19207) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\Documents and Settings\Claudia\Desktop\RuGmy BY Extremys\RuGmy BY Extremys\gamemodes\RuGmy.pwn(19207) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\Documents and Settings\Claudia\Desktop\RuGmy BY Extremys\RuGmy BY Extremys\gamemodes\RuGmy.pwn(19207) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\Documents and Settings\Claudia\Desktop\RuGmy BY Extremys\RuGmy BY Extremys\gamemodes\RuGmy.pwn(19207) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\Documents and Settings\Claudia\Desktop\RuGmy BY Extremys\RuGmy BY Extremys\gamemodes\RuGmy.pwn(19211) : error 017: undefined symbol "DMVCP"
C:\Documents and Settings\Claudia\Desktop\RuGmy BY Extremys\RuGmy BY Extremys\gamemodes\RuGmy.pwn(19211) : warning 215: expression has no effect
C:\Documents and Settings\Claudia\Desktop\RuGmy BY Extremys\RuGmy BY Extremys\gamemodes\RuGmy.pwn(19218) : error 001: expected token: ";", but found "-identifier-"
C:\Documents and Settings\Claudia\Desktop\RuGmy BY Extremys\RuGmy BY Extremys\gamemodes\RuGmy.pwn(19220) : error 017: undefined symbol "DMVCP"
C:\Documents and Settings\Claudia\Desktop\RuGmy BY Extremys\RuGmy BY Extremys\gamemodes\RuGmy.pwn(19220) : warning 215: expression has no effect
C:\Documents and Settings\Claudia\Desktop\RuGmy BY Extremys\RuGmy BY Extremys\gamemodes\RuGmy.pwn(19220) : error 001: expected token: ";", but found "]"
C:\Documents and Settings\Claudia\Desktop\RuGmy BY Extremys\RuGmy BY Extremys\gamemodes\RuGmy.pwn(19220) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\Documents and Settings\Claudia\Desktop\RuGmy BY Extremys\RuGmy BY Extremys\gamemodes\RuGmy.pwn(19220) : fatal error 107: too many error messages on one line

 

Am rezolvat unele erori dar am ramas cu asta:

C:\Documents and Settings\Claudia\Desktop\RuGmy BY Extremys\RuGmy BY Extremys\gamemodes\RuGmy.pwn(145) : error 001: expected token: ";", but found "-integer value-"
C:\Documents and Settings\Claudia\Desktop\RuGmy BY Extremys\RuGmy BY Extremys\gamemodes\RuGmy.pwn(19208) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\Documents and Settings\Claudia\Desktop\RuGmy BY Extremys\RuGmy BY Extremys\gamemodes\RuGmy.pwn(19208) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\Documents and Settings\Claudia\Desktop\RuGmy BY Extremys\RuGmy BY Extremys\gamemodes\RuGmy.pwn(19208) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\Documents and Settings\Claudia\Desktop\RuGmy BY Extremys\RuGmy BY Extremys\gamemodes\RuGmy.pwn(19208) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\Documents and Settings\Claudia\Desktop\RuGmy BY Extremys\RuGmy BY Extremys\gamemodes\RuGmy.pwn(19208) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\Documents and Settings\Claudia\Desktop\RuGmy BY Extremys\RuGmy BY Extremys\gamemodes\RuGmy.pwn(19208) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\Documents and Settings\Claudia\Desktop\RuGmy BY Extremys\RuGmy BY Extremys\gamemodes\RuGmy.pwn(19208) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\Documents and Settings\Claudia\Desktop\RuGmy BY Extremys\RuGmy BY Extremys\gamemodes\RuGmy.pwn(64941) : warning 203: symbol is never used: "Untouchable"
Pawn compiler 3.2.3664              Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase


1 Error.

 

giphy.gif

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.