Jump to content

Cerere tutorial - Cum creezi un interior nou pentru o clădire


Frappy.

Recommended Posts

Cu map editor :)) Te duci AICI , iti notezi pe ceva obiectele pe care vrei sa le adaugi. Te duci dai insert obiect, il urci sus de tot, sa nu se vada, sau il pui sub cladirea care vrei tu sa fie enter-ul in interior , si din obiectul acela coborat dai insert si altor obiecte si le modifici pozitia dupa cum doresti. Ce e asa greu? Daca folosesti CreateDynamicObject iti sugerez sa pui obiectele sub cladire, sau daca le pui sus de tot, pune un timer la enter de 2-3 secunde freeze , deoarece atat dureaza sa se incarce obiectele si daca nu faci treaba aceasta , playerul va cadea in gol.

 

Varianta cu interioare existente este asa:

Te duci AICI si cauti interiorul dorit. Copi coordonatele lui , te duci in map editor si pui coordonatele, acolo la capera(unde privesti) si dai priview si esti la interiorul dorit. Editezi interiorul dupa bunul plac, pe urma adaugi obiectele in GM. Nu este nevoie de timer, nu este nevoie sa le setezi virtualWorld sau interior id, pentru ca CreateObject/CreateDynamicObject, in general face ca obiectul sa se vada independent de aceste conditii. Daca vrei le poti seta tu aceste conditii(virtualWorld, interior id). Sper ca ai inteles.

 

PACE!

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.