Jump to content
  • 0

Problemă afișaj text.


Believer>

Question

Problema intalnita (descriere): Poate o să vi se pară o problemă mai penibilă însă nu am stat foarte mult să o rezolv,și am recurs la acest forum. Oricum am vrut să adaug un text,nu prea contează ce este scris în acel text atunci când intri în Armoury LSPD. Problema este că Armoury LSPD este practic un bizz,și după un timp mi-am dat seama că acel text apare când intru în toate celelalte bizzuri. (cel puțin în Bank LS, GSLS,acolo am văzut..).
Ero(area / rile) / warning-(ul / urile): Păi practic nu este o eroare,doar că am pus acel text într-un loc în care,se pare că activează pentru altceva.. =)
Liniile de cod / sursa / script-ul: Am să pun locul în care am pus acel text cu SendClientMessage. Mai exact L-am pus după linia cu Cops Only!
for(new i = 0; i < sizeof(BizzInfo); i++)
{
if (PlayerToPoint(3, playerid,BizzInfo[bEntranceX], BizzInfo[bEntranceY], BizzInfo[bEntranceZ]))
{
//printf("Found House :%d",i);
if(!IsACop(playerid) && i == 3)
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, "   Cops only !");
   return 1;
}
Imagini / Video (optional): Nu cred că este necesar. 
Ati incercat sa rezolvati singur?: Păi după ce am descoperit bugu-ul,am scos liniile.
În concluzie.. mă poate ajuta cineva cu o idee cum ar trebui să fac să apară doar când intri în Armoury LSPD?
Link to comment
Share on other sites

8 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Deci vreau să apară un text la intrarea în Armoury-ul LSPD. (Scurt și la obiect)  :)

..mai exact când intră un player în Armoury să îi apară un text,gen bine ai venit..

Edited by DeYuON.
Link to comment
Share on other sites

  • 0
for(new i = 0; i < sizeof(BizzInfo); i++)
{
    if (PlayerToPoint(3, playerid,BizzInfo[bEntranceX], BizzInfo[bEntranceY], BizzInfo[bEntranceZ]))
    {
        if(!IsACop(playerid) && i == 3)
        {
             SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, " Cops only !");
             GameTextForPlayer(playerid, "~y~Welcome to ~n~~w~Armoury LSPD", 3000, 4);
        }
    }
    return 1;
}

^_^.

242086.png

Link to comment
Share on other sites

  • 0

for(new i = 0; i < sizeof(BizzInfo); i++)
{
if (PlayerToPoint(3, playerid,BizzInfo[bEntranceX], BizzInfo[bEntranceY], BizzInfo[bEntranceZ]))
{
if(!IsACop(playerid) && i == 3)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, "Bine ai venit in Armoury LSPD !");
}
}
return 1;
}

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
for(new i = 0; i < sizeof(BizzInfo); i++)
{
    if (PlayerToPoint(3, playerid,BizzInfo[bEntranceX], BizzInfo[bEntranceY], BizzInfo[bEntranceZ]))
    {
        if(!IsACop(playerid) && i == 3)
        {
             SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, " Cops only !");
             SendClientMessage(playerid, ~1, "{FFFFFF}Bine ai venit la {FF0000}Armoury LSPD!");
        }
    }
    return 1;
}

 Adrian_Petre , nu imi mai fura clientii =))

242086.png

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Așa am făcut și eu înainte doar că dacă am făcut așa mesajul îmi apărea în toate bizz-urile,știu și eu că cu SendClientMessage ..

Deci nu pun unde trebuie..

Acelasi lucru vroiam si eu sa le spun , ca v-a trimite acel mesaj cand esti in orice biz , care este numele bizului dorit? In fine sa spunem ca este LSPD.

 

Atunci facem asa:

for(new i = 0; i < sizeof(BizzInfo); i++)
{
	if(strcmp(BizzInfo[bName], "LSPD", true, 30) == 0) // [bName] numele bizului , nu stiu cum ai tu la enum.
	{
	    if (PlayerToPoint(3, playerid,BizzInfo[bEntranceX], BizzInfo[bEntranceY], BizzInfo[bEntranceZ]))
	    {
	        if(!IsACop(playerid) && i == 3)
	            return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, " Cops only !");
	        SendClientMessage(playerid, ~1, "{FFFFFF}Bine ai venit la {FF0000}Armoury LSPD!");
	    }
	}
    return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
	print("[ERROR] - Unable to establish a connection with the world...");
	SendRconCommand("exit");
	return 1;
}

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.