Jump to content
  • 0

Probleam tutorial


8ball

Question

Salut sa-mp.ro

 

Problema intalnita (descriere):Am un sv de sa-mp recent hostat..cand im fac cont merge ok trec de tutorial etc...

iar cand vreau sa ies de pe sa-mp quitgame /q iar cand  revin  ma logez dar ma baga iarasi in tutorial....

si am contul creat in baza de date.

Ero(area / rile) / warning-(ul / urile):...
Liniile de cod / sursa / script-ul:..
Imagini / Video (optional): Dupa cum se vede si in poza contul este inregistrat sa_mp_000.pngsa_mp_001.pngsa_mp_002.png

 

Ati incercat sa rezolvati singur?:Singer mam uitat prin baza de date si pawn dar degeaba daca nu stiu unde e problema.

 

Rog un scripter sa ma ajute cu problema mea.

 

Multumesc.

Edited by 8ball
Link to comment
Share on other sites

14 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Asta fiindca nu ai variabila pusa cu pTutorial cand sfarseste tutorialul,fi atent,uitate dupa ce termini tutorialul si vezi ce iti spune,de obicei iti spune 'Dute si ia permisul din zona X',tu intra pe server,treci de tutorial si uitate ce iti spune,cauti in GM ceea ce ti-a spus acolo in joc si postezi aici cateva linii( de preferat primele 10-15 linii de dupa alineatul pe care l-ai cautat.

  • Upvote 1

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Asta am gasit  ce ai zis  Adrian_petre sper sa fie asta 
 
ClearChatbox(i, 15);
TextDrawHideForPlayer(i, texts); 
TextDrawHideForPlayer(i, box01); 
TextDrawHideForPlayer(i, rpg1); 
   SendClientMessage(i, COLOR_LIGHTGREEN, "|--------------------------|Sfarsit|--------------------------| ");
       SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, "{a9c4e4}Sper ca ai inteles cate ceva din RolePlay.");
       SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, "{a9c4e4}Daca ai o nelamurire foloseste /ajutor.");
   SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, "{a9c4e4}Cor iti ureaza distractie placuta .");
SendClientMessage(i, COLOR_LIGHTGREEN, "|-------------------------------------------------------------| ");
TogglePlayerSpectating(i, 0);
TutTime = 0; PlayerData[pTut] = 1;
gOoc = 0; gNews = 0; gFam = 0;
TogglePlayerControllable(i, 1);
MedicBill = 0;
SetPlayerSpawn(i);
GivePlayerCash(i, 6000);
SetCameraBehindPlayer(i);
PlayerData[pMSG] = 0;
 
if(PlayerData[pOrigin] == 1)
{
SetPlayerCheckpoint(i,1413.3684,-1700.7410,13.5423,7.0);
}
else if(PlayerData[pOrigin] == 2)
{
SetPlayerCheckpoint(i,-2084.10,67.28,34.27,7.0);
}
SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "{ee5555}Ti-am pus un checkpoint pe map. Dute la el si da examenul pentru permisul de conducere.");
format(string, sizeof(string), "UPDATE players SET ='%d' WHERE id=%d", PlayerData[pTut], PlayerData[pSQLID]);
mysql_query(string);
format(string, sizeof(string), "UPDATE players SET MSG='%d' WHERE id=%d", PlayerData[pMSG], PlayerData[pSQLID]);
mysql_query(string);
}
  }
Edited by 8ball
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Este chiar așa de greu? :| Pui PlayerInfo[playerid][Tutorial] = 1; ( sau cum ai tu ) și când să se salveze conturile pui să se salveze și funcția aceasta.

Și să nu uiți să pui și in baza de date ex: Tutorial sau cum vrei tu.

 

PS: Dacă nu era connectată baza de date nu se putea loga. Îi dădea doar fail login.

 

 

EDIT: Pune tot cu playerid, să nu se încurce.

Edited by Ph0eniX
  • Upvote 2
public OnPlayerConnect(playerid)
{
	print("[ERROR] - Unable to establish a connection with the world...");
	SendRconCommand("exit");
	return 1;
}

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

in baza de date e pus 0 la tutorial  si cand pun 1 merge dar de fie care data cand intra un player nou trebuie sa pun 1 sa nu mai il bage iar in tutorial.    si in pawn nu stiu unde sa pun 0 sa fie ca in baza eu am incercat sa pun la PlayerData[pTut] = 1;  dar tot asa face                  

Edited by 8ball
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.