Jump to content
  • 0

Help, incarcarea mapelor.


IonuVRS

Question

P.S: ma scuzati ca postez aici, vad ca este despre scripting, dar cred ca si mapele apartin de script. Nu stiam unde sa postez, ca  unele mape, nu mi-i se incarca, dar altele mi-i sau incarcat, pana la un anumit timp, de atunci nu mi-i sa mai incarcat nici-una :(

Nick: IonuVRS

Problema: Nu mi-i se incarca unele mape, primele mape adaugate (Beach,LV,cshop,baza de gang) apar, dar celelalte vreo 10 nu :( Dar obiectele removate, dispareau, dar cele adaugate, nu apareau....

Erori / warnings:...

Lini/script:...

Ai incercat sa rezolvi singur ?: Am postat si pe sa:mp.com, si am incercat sa bag ceva plugin, dar nu a mers, din contra, nici una nu aparea... Daca cu mva nu inteleg din ce imi spuneti, v-as putea lasa cu TW sa mi-i le aranjati care va stiti.

Link to comment
Share on other sites

11 answers to this question

Recommended Posts

Defapt, Acele CreateObject sau ce ai tu se baga la OnGameModeInit/OnFilterScriptInit si RemoveBuildingForPlayer la OnPlayerConnect.

Asa sunt, ma ajutat un prieten sa le pun, CreateDynamicObject la OnGameModeInit si RemoveBuildingForPlayer la OnPlayerConnect, mi-a explicat si de ce si cum, eu cand am mai incercat sa bag niste mape, pur si simplu, CreateDynamicObject, nu mergea, adica nu apareau obiectele, dar obietele sterse cu RemoveBuildingForPlayer, da, dispareau.

Am incercat sa fac mapele un FS, dar asa nu a aparut niciuna, si le-am pus pe toate in GM, dar asa este mai mare lagul la ele...

Un sfat care sa ma ajute?

Link to comment
Share on other sites

Salut IonuVRS,transforma tot ce tine de CreateObject in CreateDynamicObject pentru o incarcare mai rapida a obiectelor.Iar cum au spus si ceilalti useri pune CreateDynamicObject la OnGameModeInit si RemoveBuildingForPlayer la OnPlayerConnect.

Succes!

 

 

Link to comment
Share on other sites

Salut IonuVRS,transforma tot ce tine de CreateObject in CreateDynamicObject pentru o incarcare mai rapida a obiectelor.Iar cum au spus si ceilalti useri pune CreateDynamicObject la OnGameModeInit si RemoveBuildingForPlayer la OnPlayerConnect.

Succes!

Defapt asta a zis si el.

baga-ti

[pawn]#include <streamer> sub #include <a_samp>[/pawn]

8ffTNVU.png

Link to comment
Share on other sites

Mda, prima data aveam vreo 4 mape cu CreateObject in GM, nu in FS. Acelea apareau.

Am incercat sa mai bag tot asa, nu apareau.

Am facut cu CreateDynamicObject intr-un FS de mape, am si #include <streamer> si #include <a_samp> dar nu-mi apar obiectele, dar obiectele sterse, sterse sunt :(

RemoveBuildingForPlayer e am la OnPlayerConnect

CreateDynamicObject la OnFilterScriptInit

Si nu-mi apar, doar cele removate, removate sunt..

Un prieten a zis ca ma poate ajuta, dar asta doar in weekend ca nu poate in timpul saptamanii, dar pana atunci stau ca blegul si nu fac nimic decat mape pana bolonzesc...

Link to comment
Share on other sites

IonuVRS,mapele pe care le-ai sters din GM posibil sa le ai si in FS-uri,uitate cu atentie,la fiecare FS.

Daca doresti ajutorul meu contacreaza-ma pe mess(ai idul la profil).

 

 

Link to comment
Share on other sites

Pai nu stiu ce sa sterg, am sters ce apartinea de porti (/og/cg/CreateDynamicObject, coordonate, tototot) dar imi da crash pawno-ul :(

Ori pawno-ul este stricat, sau are ceva, ori am facut eu ceva total gresit

Gata, am avut un "new object == CreateDynamicObject (coordonate) si l-am sters, acum s-a compilat, o sa ma uit mai atent acum peste tutorialul dat de Skull, Ca am cerut ajutor sa fac o poarta la deschidere cu comanda, si nu mi-a reusit atunci, o sa  incerc acum.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.