public OnGameModeInit(playerid)
{
new object - CreateObject(modelid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:rX, Float:rY, Float:rZ);
//alte scripturi
return 1;
}
modelid Modelul obiectului
Float:X Coordonata X.
Float:Y Coordonata Z.
Float:Z Coordonata Y.
Float:rX Rotarea obiectului X.
Float:rY Rotarea obiectului Y.
Float:rZ Rotarea obiectului Z.
In fine, obiectul il faci in MAP EDITOR, si iti da codul direct.
CMD:opengate(playerid, param[])
{
MoveObject(object, X, Y, Z, 10); //In loc de X, Y, Z pui coordonatele locului unde vrei sa se directioneze poarta.
return 1;
}
si ca sa o inchizi
CMD:closegate(playerid, params[])
{
MoveObject(object, X, Y, Z, 10); //In loc de X, Y, Z pui coordonatele obiectului original, adica cele care sunt si la CreateObject la ongamemodeinit
return 1;
} Observatie: Tot ce am facut eu functioneaza doar pentru CreateObject, daca folosesti CreateDynamicObject, inlocuieste MoveObject cu MoveDynamicObject