Jump to content

Cateva informatii folositoare


Rock

Recommended Posts

M-am gandit sa fac topicul asta pentru a va impartasii cateva chestii care le-am descoperit si poate care multi dintre voi nu le stiati.

O sa va explic si va voi arata si exemplu.

1:

Cea mai recenta descoperire a mea a fost ca OnGameModeExit nu este executat atunci cand inchidem consola(serverul) apasand butonul X.

Incercati si voi:

public OnGameModeExit( )

{

print( "EXECUTED:: OnGameModeExit" );

}

Dupa uitativa in server_log.txt dupa "EXECUTED:: OnGameModeExit"

Din cauza asta pot aparea multe chestii nefavorabile.

2:

Switch-urile sunt mult mai rapide si mai favorabile decat if-urile.

stock GetAdminLevel( playerid, iLevel )

{

iLevel = SERVER_DATA[ playerid ][ iAdminLevel ];

switch( iLevel )

{

case 0: iLevel = 0;

case 1: iLevel = 1;

case 2: iLevel = 2;

}

return iLevel;

}

Se executa mult mai rapid si mai eficient decat:

stock GetAdminLevel( playerid, iLevel )

{

iLevel = SERVER_DATA[ playerid ][ iAdminLevel ];

if( iLevel == 0 ) return iLevel = 0;

if( iLevel == 1 ) return iLevel = 1;

if( iLevel == 2 ) return iLevel = 2;

return iLevel;

}

(Sunt exemple prostesti, stiu, in realitate nu ar fi fost nevoie de if-uri si switch-uri in cazul asta dar am dat dar ca exemplu.

3:

Cand declari o variabila cu 2 dimensiuni nu e nevoie sa pui tu marimea ei in randuri(asta ca sa intelegi voi), adica cate randuri va contine.

Exemplu:

static const sz2D_Var[ 2 ][ 50 ] = // primul 2 este numarul de randuri, puteti lasa casuta aia goala

{

"Rand 1",

"Rand 2"

};

La comilare variabila 2D va recunoaste automat numarul randurilor.

4:

static si const

Folosindule scriptul se compileaza mult mai eficient si reduce marimea .amx-ului

static: O variabila declarata cu "static" este ca una globala dar limitata, ea poate fi folosita DOAR in fisierul in care a fost creeat.

Cand declari o noua variabila nu mai este nevoie sa folosesti new, aceasta se declara simplu:

static iMyVar;

const: O variabila declarata folosind const nu poate fi modificata, este declarata ca un #define.

Exemplu:

new const szName[ 5 ] = "Rock";

5:

Momentan nu imi mai aduc aminte de altele dar cand imi revin in minte dau un edit.

Just Rock

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.