-
Posts
25 -
Joined
-
Last visited
Recent Profile Visitors
765 profile views
Neooooo's Achievements
-
As putea eu, da-mi mai multe detalii printr-un PM daca inca mai cauti.
-
Neooooo changed their profile photo
-
Pune comanda.
-
lanmode 1Inseamna ca e pe modul in care pot juca doar cei din retea... Pune lanmode 0
-
Mesajul pe care l-ai pus tu e prea mare asa ca imparte-l in doua: In loc de : format(coordsstring, sizeof(coordsstring), "{FF0000}>>{FFFFFF} {FFFF00}PremiumPoints: {FFFFFF}%d | Job: %s | Faction: %s | Rank: %s | FWarn: %d/3 | FPunish: %d/20 | Warns: %d/3",PlayerInfo[targetid][pPPoints],jtext,ttext,rtext,PlayerInfo[targetid][pFACWarns],PlayerInfo[targetid][pFpunish],warn); SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD5,coordsstring);Pune asa: format(coordsstring, sizeof(coordsstring), "{FF0000}>>{FFFFFF} Faction: %s | Rank: %s | FWarn: %d/3 | FPunish: %d/20",ttext,rtext,PlayerInfo[targetid][pFACWarns],PlayerInfo[targetid][pFpunish]); SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD5,coordsstring); format(coordsstring, sizeof(coordsstring), "{FF0000}>>{FFFFFF} PremiumPoints: {FFFFFF}%d | Job: %s | Warns: %d/3",PlayerInfo[targetid][pPPoints],jtext,warn); SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD5,coordsstring);
-
Da , după părerea mea nu ați înțeles mare lucru din titlu' , deci stați să va explic .. Am văzut pe majoritate serverelor că la intrări in case sunt doar textele ( Owner , Rent , Pret , ș.a.m.d... ) e.x. : Click Aici. Eu cred că ar fi mult mai frumos dacă la fiecare casă Nedeținută să fie un Pickup cu o casă ( Verde , toată lumea cred că știe acest pickup) iar la fiecare casa Deținută sa fie un pickup cu o casă ( Albastră ) fara a creea un pickup pentru fiecare casa in parte ... CreatePickup(...) x100... Deci , să incepem. // Eu folosesc MySQL R33 // Sub define-uri scriem așa : new case = 0; new ownedhouses[MAX_HOUSES]; new unownedhouses[MAX_HOUSES]; // La functia care adaugă casele din baza de date: /*La*/ LoadHouses() // Adaugăm așa: { new result[100],index = 0; mysql_query(SQL,"SELECT * FROM `houses` ORDER BY `houses`.`ID` ASC"); mysql_store_result(); while(mysql_retrieve_row()) // Depinde { case++; //Codurile tale.. } for(new p;p<= case;p++) { if(HouseInfo[p][hOwned] == 0) { unownedhouses[p] = CreatePickup(1273,23,HouseInfo[p][hEntraceX],HouseInfo[p][hEntraceY],HouseInfo[p][hEntraceZ]) // Intrarea in casă } else { ownedhouses[p] = CreatePickup(1272,23,HouseInfo[p][hEntraceX],HouseInfo[p][hEntraceY],HouseInfo[p][hEntraceZ]) // Intrarea in casă } } return 1; } //La comanda cu care vindem casa la stat (In cazul meu : ) CMD:sellhousetostate(playerid,params[]) { new house = PlayerInfo[playerid][pHouseKey]; DestroyPickup(house); CreatePickup(1273,23,HouseInfo[house][hEntranceX],HouseInfo[house][hEntranceY],HouseInfo[house][hEntranceZ]) // Nedetinuta //Codurile tale return 1; } //La comanda cu care vindem casa la stat ( Ca Administrator ) (In cazul meu : ) CMD:asellhousetostate(playerid,params[]) { new house; if(sscanf(params,"d",house)) return SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,"/asellhousetostate <id-ul casei>"); if(house > case) /* (Variabila care am creat-o pentru LoadHouses)*/ return SendClientMessage(playerid,0xFF00AA,"Aceasta casa nu exista"); // alte coduri DestroyPickup(house); CreatePickup(1273,23,HouseInfo[house][hEntranceX],HouseInfo[house][hEntranceY],HouseInfo[house][hEntranceZ]) // Nedetinuta return 1; } //La comanda cu care cumparam o casa de la stat (In cazul meu : ) CMD:buyhouse(playerid,params[]) { for(new h;h <= case;h++) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,3.0,HouseInfo[h][hEntranceX],HouseInfo[h][hEntranceY],HouseInfo[h][hEntranceZ])) { // Codurile tale... DestroyPickup(h); CreatePickup(1273,23,HouseInfo[h][hEntranceX],HouseInfo[h][hEntranceY],HouseInfo[h][hEntranceZ]) // Detinuta } } return 1; }Sper că ați înțeles .. ( Sunt foarte răcit si nu prea am putut explica .. ) P.S. Dacă nu ati inteles ceva lăsați un reply și vă voi ajuta
-
//Sub define-uri scrie asta new AOD[MAX_PLAYERS]; // Iar astea la OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) if(strcmp(cmd,"/aod",true) == 0) { if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] == 0) return SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,"Doar administratorii au acces la aceasta comanda.") { new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name)); if(AOD[playerid] == 0) { AOD[playerid] = 1; new string[100]; format(string,sizeof(string),"Administratorul %s este acum la datorie(Admin Duty).",name); SendClientMessageToAll(0x00BBFAFF,string); return 1; } else if(AOD[playerid] == 1) { AOD[playerid] = 0; new string[100]; format(string,sizeof(string),"Administratorul %s nu mai este la datorie(Admin Duty).",name); SendClientMessageToAll(0x00BBFAFF,string); return 1; } } return 1; } if (strcmp(cmd, "/admins", true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "_____ Admini Online _____"); for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { new aodtext[20]; if(AOD[i] == 1) { aodtext = "Da"; } else if(AOD[i] == 0) { aodtext = "Nu"; } if(PlayerInfo[i][pAdmin] == 1339) { GetPlayerName(i, sendername, sizeof(sendername)); format(string, 256, "{DDA0DD}<Owner Server>{ffffff} %s {DDA0DD}Id:{ffffff}%d {FF0000}%s{ffffff}", sendername,i,aodtext); SendClientMessage(playerid, 0x01CD67FF, string); } if(PlayerInfo[i][pAdmin] == 1) { GetPlayerName(i, sendername, sizeof(sendername)); format(string, 256, "{DDA0DD}<Trial Admin>{ffffff} %s {DDA0DD}Id:{ffffff}%d {FF0000}%s{ffffff}", sendername,i,aodtext); SendClientMessage(playerid, 0x94FEC9FF, string); } if(PlayerInfo[i][pAdmin] == 2) { GetPlayerName(i, sendername, sizeof(sendername)); format(string, 256, "{DDA0DD}<Regular Admin>{ffffff} %s {DDA0DD}Id:{ffffff}%d {FF0000}%s{ffffff}", sendername,i,aodtext); SendClientMessage(playerid, 0x5CFEADFF, string); } if(PlayerInfo[i][pAdmin] == 3) { GetPlayerName(i, sendername, sizeof(sendername)); format(string, 256, "{DDA0DD}<Super Admin>{ffffff} %s {DDA0DD}Id:{ffffff}%d {FF0000}%s{ffffff}", sendername,i,aodtext); SendClientMessage(playerid, 0x01FC7EFF, string); } if(PlayerInfo[i][pAdmin] == 4) { GetPlayerName(i, sendername, sizeof(sendername)); format(string, 256, "{DDA0DD}<Lead Admin>{ffffff} %s {DDA0DD}Id:{ffffff}%d {FF0000}%s{ffffff}", sendername,i,aodtext); SendClientMessage(playerid, 0xC0FF3EAA, string); } if(PlayerInfo[i][pAdmin] == 1337) { GetPlayerName(i, sendername, sizeof(sendername)); format(string, 256, "{DDA0DD}<Head Admin>{ffffff} %s {DDA0DD}Id:{ffffff}%d {FF0000}%s{ffffff}", sendername,i,aodtext); SendClientMessage(playerid, 0x01CD67FF, string); } if(PlayerInfo[i][pAdmin] == 1338) { GetPlayerName(i, sendername, sizeof(sendername)); format(string, 256, "{DDA0DD}<Co Owner>{ffffff} %s {DDA0DD}Id:{ffffff}%d {FF0000}%s{ffffff}", sendername,i,aodtext); SendClientMessage(playerid, 0x01CD67FF, string); } } } } return 1; }Nu am probat-o , sper sa iti mearga
-
Hmm .. incearca asta , daca nu merge dai un quote cu erro(area/rile). http://pastebin.com/t3BXfQf3
-
Tind sa completez: Pune fix asa: OnGamemodeInit() { LoadVehStoc(); ... ... ... ... return 1; } OnGameModeExit() { SaveVehStoc(); ... ... ... ... return 1; } /* ... ... ... = Codurile tale... ... */
-
Sub include-uri , define-uri scrie asta : new DSMenu[MAX_PLAYERS]; ( In FilterScript-ul respectiv. )
-
Incearca chestia asta , mie mi-a mers. 1. forward OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float:amount, weaponid, bodypart); 2. forward OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float: amount, weaponid, bodypart); (P.S. Punele cat mai sus in GM dupa include-uri) Dupa ce vei face asta nu va mai spune ca difera din prototip.
-
Da , trebuia sa fiu mai atent si sa citesc mai cu grija am gasit problema .. am uitat sa modific la factiuni din 14 in 15 , multumesc. Puteti da T/C
-
Salut , am o problema am adaugat de curand o factiune noua la serverul meu .. si am intampinat o problema [13:14:09] [debug] Run time error 4: "Array index out of bounds" [13:14:09] [debug] Accessing element at index 15 past array upper bound 14 [13:14:09] [debug] AMX backtrace: [13:14:09] [debug] #0 000cd978 in public OnPlayerLogin (0x00000000, 0x009caec4) from gm.amx [13:14:09] [debug] #1 0020d840 in public OnDialogResponse (0x00000000, 0x00000002, 0x00000001, 0xffffffff, 0x009c7500) from gm.amx Spuneti-mi ce trebuie sa va arat si eu o sa va dau liniile.
-
new NumeFactiuni[][] = { "Civil", "Nume Factiunea 1", "Nume Factiunea 2", " Etc..." }; if(PlayerInfo[playerid][pLeader] >= 1) { new string[144]; format(string, sizeof(string), "%s %s spune: %s", NumeFactiuni[PlayerInfo[playerid][pLeader]],pName, text); ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_WHITE,COLOR_WHITE,COLOR_WHITE,COLOR_WHITE,COLOW_WHITE); SetPlayerChatBubble(playerid, string); // Asta daca vrei sa apara deasupra capului ce scrie . } else if(PlayerInfo[playerid][pMember] >= 0) { new string[144]; format(string, sizeof(string), "%s %s spune: %s", NumeFactiuni[PlayerInfo[playerid][pMember]],pName, text); ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_WHITE,COLOR_WHITE,COLOR_WHITE,COLOR_WHITE,COLOW_WHITE); SetPlayerChatBubble(playerid, string); // Asta daca vrei sa apara deasupra capului ce scrie . } Ceva mai simplu ,zic eu .. P.S. La nume factiuni adaugi numele factiunilor tale
- 4 replies
-
- [Cerere]Chat
- Tag
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
Super , te pricepi foarte tare .. continua sa faci mapping ^_^ +1 Rep de la mine!