Jump to content

Zaptos

Membru
  • Posts

    27
  • Joined

  • Last visited

    Never

About Zaptos

  • Birthday 01/25/1998

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Zaptos's Achievements

Explorer

Explorer (4/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

0

Reputation

  1. da-mi tot gamemode-ul til repar eu (Am avut problema til repar garantat.) trimitel pe pm
  2. Zaptos

    1 error

    ai include a_samp ? ..
  3. Multumesc pentru corectare am adaugat la topic.
  4. ba-ba-bi-baaam *mister elucidat* eu unu sunt fanul lui , mi-a frant inima cu stirea asta.
  5. Urasc oameni de teapa ta , tu postezi o mapa care sti ca tie nu-ti place findca e praf ?!
  6. Vreau sa fac asa: Daca soferul autobuzului are: NEedBilet1 == 1) { If(HaveTickt[jucator] == 0) { sal scoata.. } else { sai dea bani la sofer 50$ } daca are needbilet == 0 sa nu ceara haveticket
  7. Zaptos

    Problema

    [pawn] fontcolor culoarea backcolor background culoare textalignment asezarea [/pawn]
  8. Citeste aici : http://www.sa-mp.ro/forum/index.php?topic=28748.0
  9. In acest tutorial va voi invata la ce pot fi folosite checkpoint-urile si cum sa le folosesti! [pawn] #include <a_samp> <-- Acest include ne ofera functiile de baza. [/pawn] 1.Ce este un include Un include , este o librarie de functii, valori, variabile care intr-un mod sau altul fac mai usor de acesat scripturile Orice librarie trebuie chemata inainte de functiile acesteia,definirile,variabiile acesteia astfel veti obtine un mare si frumos: Error:Unknown simbol 1.1 Cum adaugi un include? Puteti descarca diferite include-uri de aici: http://forum.sa-mp.com /forumdisplay.php?f=83 Include-ul se adauga in folderul Pawno --> include in format Nume.INC (INC = INCLUDE *prescurtare*) apoi adaugam la inceputul gamemodeului #include <nume> *fara .inc* 2.Pentru inceput sa creem o multime [pawn]new CheckpointID[MAX_PLAYERS];[/pawn] [glow=red,2,300]Explicare[/glow]: [glow=red,2,300]new[/glow] - asa trebuie sa inceapa creearea oricarei multimi [glow=red,2,300]checkpointid[/glow] = numele multimii [glow=red,2,300][MAX_PLAYERS][/glow] = pentru a putea fi folosita pe jucatori. [glow=red,2,300];[/glow] - se pune la sfarsit daca nu puneti ne va da eroare. 2.1 Cum creem un checkpoint si cum putem sa folosim checkpoint-urile include? Exemplu[1]-Cum putem seta pe mapa un checkpoint i-ar cand ajunge jucatorul la checkpoint sa se stearga checkpointul de pe mapa (pentru el) [pawn] public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(cmd, "/numecomanda", true) == 0) { SetPlayerCheckpoint(playerid, X,Y,Z, 1.0); CheckpointID[playerid] = 0; return 1; } return 1; }[/pawn] [glow=red,2,300]Explicare[/glow]: [glow=red,2,300]SetPlayerCheckpoint[/glow] - se numeste functia care seteaza checkpoint-ul [glow=red,2,300]X,Y,Z[/glow] = coordonatele ca sa intelegeti: Exemplu intru pe sa-mp dau /save locatie ma duc in My Documents --> GTA San Andreas User Files --> SAMP --> savedposition.txt I-ar acolo gasesc: AddPlayerClass(7,X,Y,Z,187.0042,0,0,0,0,0,0); // locatie X,Y,Z sunt numere , acele numere sunt coordonate. [glow=red,2,300]Checkpointid[playerid] = 0[/glow] = setam id-ul la CheckpointId pentru jucator sa fie 0. [glow=red,2,300]return 1;[/glow] - return 1; arata ca comanda a fost executata cu succes in joc, daca nu punem return 1; vor aparea erori in joc chit ca merge sau nu! Acum sa facem ca cand jucatorul ajunge la checkpoint sa ii se stearga de pe mapa! (bun pentru sisteme de gps) [pawn] public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) //traducere functie: Cand un jucator intra intr-un checkpoint { if (CheckpointID[playerid] == 0) //aici "verifica" daca checkpoint id este 0 cand intra intr-un checkpoint jucatorul sa se intample ce este mai jos { DisablePlayerCheckpoint(playerid); //aceasta functie sterge checkpointul SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE"Ai ajuns la destinatie"); //Aceasta functie trimite jucatorului mesaj ca a ajuns la destinatie } return 1; } [/pawn] [glow=red,2,300] Atentie! la scripting sa-mp trebuie sa fie asezarea buna![/glow] [glow=red,2,300] Exemplu gresit de asezare: [pawn] public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(cmd, "/numecomanda", true) == 0) { SetPlayerCheckpoint(playerid, X,Y,Z, 1.0); // aici folosim functia fara sa fi inclus a_samp deci este gresit CheckpointID[playerid] = 0; //aici este folosita multimea checkpointid inainte sa o fi creat deci este gresit return 1; } return 1; } new CheckpointID[MAX_PLAYERS]; #include <a_samp> public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) //traducere functie: Cand un jucator intra intr-un checkpoint { if (CheckpointID[playerid] == 0) //aici "verifica" daca checkpoint id este 0 cand intra intr-un checkpoint jucatorul sa se intample ce este mai jos { DisablePlayerCheckpoint(playerid); //aceasta functie sterge checkpointul SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE"Ai ajuns la destinatie"); //Aceasta functie trimite jucatorului mesaj ca a ajuns la destinatie } return 1; } return 1; }[/pawn] [glow=red,2,300]Exemplu bun de asezare:[/glow] [pawn] #include <a_samp> new CheckpointID[MAX_PLAYERS]; public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(cmd, "/numecomanda", true) == 0) { SetPlayerCheckpoint(playerid, X,Y,Z, 1.0); CheckpointID[playerid] = 0; return 1; } return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) //traducere functie: Cand un jucator intra intr-un checkpoint { if (CheckpointID[playerid] == 0) //aici "verifica" daca checkpoint id este 0 cand intra intr-un checkpoint jucatorul sa se intample ce este mai jos { DisablePlayerCheckpoint(playerid); //aceasta functie sterge checkpointul SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE"Ai ajuns la destinatie"); //Aceasta functie trimite jucatorului mesaj ca a ajuns la destinatie } return 1; }[/pawn] [glow=red,2,300]Asta a fost tot ,daca sunt greseli gramaticale nu m-as supara sa fiu corectat prin edit.[/glow]
  10. Zaptos

    Dati T/C

    n-ai cum sa uiti .. + ca noi nu stim gamemodeul tau oricum cauta dupa addplayerclass.
  11. Zaptos

    GM

    Pai pentru inceput la ORICE GM pune pluginuri care te vor ajuta exemplu: streamer,sscanf. apoi fa un sistem de inregistrare/logare.
  12. Zaptos

    Lock Cars

    E simplu uite cum : foloseste asta: if(strcmp(cmd, "/carlock", true) == 0) { new keycar = PlayerInfo[playerid][pPcarkey]; //aici citeste sa afle id-ul masini care e trecut in contul jucatorului if(IsPlayerConnected(playerid)) { if(keycar != 999) { new locked[256]; locked = strtok(cmdtext, idx); for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if (IsPlayerConnected(i)) { SetVehicleParamsForPlayer(keycar,i,0,1); } } format(string, sizeof(string), "~w~Car~n~~r~Locked"); GameTextForPlayer(playerid, string, 10000, 3); CarInfo[keycar][cLock] = 1; OnPropUpdate(); return 1; } else { SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"** You do not own a car! **"); return 1; } } }
  13. Zaptos

    O intrebare

    Correct gireada , dar explicai si cum sa o foloseasca ... Exemplu : 1.Cum "dai" la cineva decodorul. Decodor[playerid] = 1; <- ai seteaza decodorul 1 2.Cum "iei" la cineva decodorul. Decodor[playerid] = 0; sau daca la inceput ai dai exemplu 35 de decodoare folosesti: Decodor[playerid] -= 1; (scade 1 decodor) si in comenzii / alte lucruri sa "Detecteze" daca are jucatorul decodor setat la unu faci asa: if(Decodor[playerid] == 1) <- daca e setat pe 1 sau daca vrei sa fie ceva gen "Daca jucatorul are mai mult de 1" if(Decodor[playerid] > 1) <- mai mult de 1 if(Decodor[playerid] < 1) <- mai putin de 1 Daca am gresit ceva sper sa ma corecteze cineva:)
  14. Mintea. )0 daca e godfather cauta dupa pOrigin si e acolo un setplayerpos ..
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.