Jump to content

MAC1

Membru
  • Posts

    66
  • Joined

  • Last visited

    Never

About MAC1

  • Birthday 07/19/1994

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

MAC1's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

0

Reputation

  1. Sigur! Da-mi un PM cu o adresa de YM la care te pot contacta!
  2. Multumesc tuturor! Sa aveti parte si voi de tot ce va doriti! S-a dus si asta...sunt mai batran cu 1 an.
  3. Logic ca apare...daca ai pus functia care trimite mesajul (BroadCast in cazul de fata) intr-un for. Si nu apare de 20 de ori, apare in functie de numarul de playeri de pe server. Daca ai 400 de jucatori, apare de 400 de ori. Scoate functia din for si pune-o mai jos putin.
  4. De ce spui ca astepti pareri rele sau bune daca pe cele rele nu le accepti? Macar modifica si baga la cap daca ti-am aratat ceva!
  5. Tu vrei sistem de inregistrare pe site, corect? Asta se rezuma la un limbaj de programare web, nu are nici cea mai mica legatura cu SA:MP-ul. De ce vrei sa construiesti lucruri complexe cand tu nu ai macar baza?
  6. Start -> run -> cmd -> ipconfig Teoretic o sa-ti arate acelasi ip care ti-l arata si pe site-urile alea. Sau roaga pe cineva care are server samp sa faca repede o functie getIP, apoi cand te loghezi pe serverul lui o sa-i apara lui IP-ul tau, dupa care ti-l spune tie. later edit: Stai, tu nu iti gasesti IP-ul sau nu iti arata serverul pe IP-ul respectiv?
  7. MAC1

    ajutor cu timpul

    Nu ai nevoie de timer pentru o chestie de genul... Declari o variabila care sa retina un UTS (Unix TimeStamp) Cand jucatorul intra in primul checkpoint, se salveaza UTS-ul curent in variabila. Cand jucatorul intra in urmatorul checkpoint faci: UTS-ul curent - UTS-ul din variabila (de la primul checkpoint) si il decodezi. Astfel, lucrezi mai eficient si dpdv al memoriei si al timpului de executie (la nivel mic, ma rog...).
  8. MAC1

    Ajutor pawno

    http://www.sa-mp.ro/forum/index.php?topic=401.0
  9. De ce te apuci sa scrii un tutorial daca nu ai cunostintele necesare?! Le dai altora informatii gresite... Nu am stat sa citesc tot tutorialul pentru ca a fost de-ajuns sa vad a doua bucata de cod pusa de tine acolo... Fa o diferenta intre ce ai scris tu si ce scriu eu: enum pInfo { AdminLevel, Level, Cash, Password }; new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo]; Imi pare rau, dar nu poti sa te apuci de scris tutoriale cand tu nu stii sa faci nici macar pentru tine!
  10. Nu am mai verificat sa-mp.com de ceva vreme, asa ca nu am avut ocazia sa vad ce s-a mai scos pe-acolo. Eficienta unui program / plugin nu consta doar in timpul lui de executie... Fac 19 pe 19, luna asta. Varsta e irelevanta in programare. O sa mai lucrez ceva pe el, ii mai adaug cateva functii, dar e un plugin mai mult demonstrativ, pentru ca nu ma pot compara cu "granzii" sa-mp-ului si nu ar avea rost sa mai dezvolt si eu un plugin MySQL performant din moment ce exista 2 bune. Am de gand sa scot pe viitor un plugin cu permisiuni pentru grupuri / fiecare jucator in parte. Ceva in genul permisiunilor TeamSpeak, daca stii, doar ca pentru sa:mp; adica ceva foarte bun pentru administrarea serverelor. Mai am de gand sa fac un soft pentru serverele sa:mp prin care un jucator sa poata avea acces la statisticile lui fara sa intre in sa:mp, dar asta dupa ce termin cu admiterea la facultate (care e chiar pe 19)... Cum am spus, varsta e irelevanta in programare. Nu-s pe urmele lui Dan, nici nu intentionez sa fiu, chiar daca el e un programator mult mai bun ca mine.
  11. Ai uitat sa pui ; dupa declararea variabilei si a antetului functiei: new tutorial1; //-------------- forward IsATutorialCar(carid); Apoi, codul asta public IsATutorialCar(carid) { if((carid == tutorial1)) { return 1; } return 0; } poate fi scris asa: public IsATutorialCar(carid) { if(carid == tutorial1) return 1; return 0; }
  12. @burnfire In for nu se pune virgula, ci punct si virgula. Modifica si in postul initial. for(new g=0,g<100,g++) for(new g = 0; g < 100; g++) E o diferenta intre astea doua. Aia careia ii setezi tu valoarea se numeste variabila. Functia poate cel mult sa returneze o valoare sau sa o primeasca drept parametru.
  13. E acelasi lucru cu ce a spus DarkyTheAngel... Daca-i dai include-ul lui X, el poate edita chestia asta fara probleme. Daca nu-i dai include-ul, nu o sa poata compila gm-ul. Deci nu reprezinta o metoda sigura "anti-stergere credite". In plus, cel ce a facut topicul vrea sa stie cum sa faci ca atunci cand modifici creditele sa primeasca ala eroare, nu tot timpul. later edit: Rock, y_lock face acelasi lucru pe care il face si un plugin "protectie", doar ca y_lock e mai usor (oarecum).
  14. Atata timp cat o sa aiba acces la fisiere, o sa modifice si daca s-a apucat de 5 minute de programare (o sa intrebe pe sa-mp.ro/com si tot o sa scoata directivele alea). Cum am spus, singura varianta 100% functionabila e un plugin, dar te complici aiurea.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.