Jump to content

NaGaz000r

Membru
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

    Never

About NaGaz000r

  • Birthday 06/13/1994

NaGaz000r's Achievements

Explorer

Explorer (4/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

0

Reputation

  1. Deci am o problema mare ... Am un GM ... :-? Am luat host este pe CentOS ... am pus toate pluginurile posibile de mysql si gvar .so nu merg .... apare "File function not found " error 19 Sau apar urmatoarele errori daca pun nativechecker.so [05:27:59] [debug] Run time error 19: "File or function is not found" [05:27:59] [debug] cache_get_row_count [05:27:59] [debug] mysql_tquery [05:27:59] [debug] mysql_format [05:27:59] [debug] mysql_close [05:27:59] [debug] mysql_log [05:27:59] [debug] mysql_connect [05:27:59] [debug] mysql_escape_string [05:27:59] [debug] cache_get_data [05:27:59] [debug] cache_get_field_content [05:27:59] [debug] cache_get_field_content_int [05:27:59] [debug] cache_get_field_content_float [05:27:59] [debug] cache_insert_id [05:27:59] [debug] cache_get_row [05:27:59] [debug] Run time error 19: "File or function is not found" [05:27:59] [debug] cache_get_row_count [05:27:59] [debug] mysql_tquery [05:27:59] [debug] mysql_format [05:27:59] [debug] mysql_close [05:27:59] [debug] mysql_log [05:27:59] [debug] mysql_connect [05:27:59] [debug] mysql_escape_string [05:27:59] [debug] cache_get_data [05:27:59] [debug] cache_get_field_content [05:27:59] [debug] cache_get_field_content_int [05:27:59] [debug] cache_get_field_content_float [05:27:59] [debug] cache_insert_id [05:27:59] [debug] cache_get_row Am compilat de fiecare data GM cu include corespunzator ... [05:31:06] Loading plugin: mysql.so [05:31:06] SA:MP MySQL Plugin v2.1.1 Loaded. [05:31:06] Loaded. Va rog ajutati-ma .
  2. am pus o virgula din greseala se putea intampla oricui ...marele scripter ce esti tu
  3. Multumesc mult , dar mie mi se pare usor cu dini !
  4. Scuze m-am grabit ! Si mie imi place sa folosesc dini :| mi se pare mai usor fiecare in stilul lui!
  5. Na eu asa fac si mi se pare usor si eficient dar fiecare cu parerea lui !
  6. Salut la toti azi revin cu un nou tutorial la cererea lui Sa-Mp No Limit! Iar titlul spune tot ! Bun vom avea nevoie de 2 includeri : dini si dutils care ne vor ajuta pe parcursul lucrului! Le downloadam le puteti gasi pe google ! Si incepem : [pawn]#include <a_samp> #include <dutils> #include <dini>[/pawn] Dupa acest pas va trebui sa definim playerinfo [pInfo] ! [pawn]enum pInfo[playerid] { // cu acest enum vom pune tot ce vrem sa stim despre player cand se inregistreaza // AdminLevel, // daca are admin sau nu // level, // levelul // cash, // banii // password, // parola jucatorului // } new PlayerInfo[MAX_PLAYER_NAME][pInfo] // adica ce am enumerat noi mai sus! //[/pawn] Acuma ca am terminat trebuie sa mergem la OnPlayerConnect pentru a putea crea fisierul jucatorului si daca este inregistrat sau nu ! [pawn]public OnPlayerConnect(playerid) { new name[MAX_PLAYER_NAME], file[128]; // name - numele lui , file - fisierul lui! GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME); // ii va verifica numele daca este inregistrat format(file, sizeof(file), ".../Users/%s.ini", name); // locul unde se inregistreaza if(!fexist(file)) { // daca nu este inregistrat ii va trimite mesaj SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, "Nu esti inregistrat te rog inregistreaza-te!"); ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, "Inregistreaza-te te rog!", "Introdu parola ", "Inregistreaza-te", "Iesi"); // acesta este dialogul in care-l va pune sa se inregistreze! } else { new str[128]; // dar daca playerul este deja inregistrat il va pune sa se logheze! GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME); // ii verifica numele format(str, sizeof(str), "Bine ai venit inapoi pe server ~r~%s. Distreaza-te!", name); // Va primi un mesaj de bun venit inapoi! SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, str); ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, "Te rugam logheaza-te", "Introdu parola", "Login", "Cancel"); // si aici este dialogul in care se va loga jucatorul respectiv! } return 1; }[/pawn] Acuma daca vrem sa ii se salveze parola , adminlevel , level , cash mergem la linia OnPlayerDisconnect pentru a adauga niste comenzi simple de salvare a contului foarte usor si va voi explica cat mai clar cum trebuie facut aici sa incepem : [pawn]public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { new file[128], name[MAX_PLAYER_NAME]; // noul fisier ce se va crea daca nu este inregistrat! GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME); // ii va detecta numele! format(file, sizeof(file), ".../Users/%s.ini", name); // iar aici i se va salva puteti modifica cum vreti voi! if(dini_Exists(file)) { // Iar acum pur si simplu cu dini_IntSet vom salva ce am enumerat noi mai sus! dini_IntSet(file, "password", PlayerInfo[playerid][password]); // parola jucatorului .. dini_IntSet(file, "AdminLevel", PlayerInfo[playerid][AdminLevel]); // admin level // dini_IntSet(file, "cash", PlayerInfo[playerid][cash]); // banii jucatorului // dini_IntSet(file, "level", PlayerInfo[playerid][level]); // levelul jucatorului! // ATENTIE le puteti modifica sau puteti creea mai multe! // } return 1; // Si asta e tot am reusit sa salvam contul jucatorului // }[/pawn] Dar inca nu am terminat acuma urmeaza partea putin mai grea si anume OnDialogResponse adica dupa ce se logheaza sau se inregistreaza din acel moment sa ii se salveze tot! Deci mergem la linia OnDialogResponse si vom adauga urmatoarele voi fii cat mai explicit! [pawn] public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == 1) { // Primul dialog cu id 1 este acel in care jucatorul isi introduce parola pentru a se inregistra ! new file[128], name[MAX_PLAYER_NAME], str[128]; // ii va crea un fiser de maxim 128 de caractere! GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME); // ii va detecta numele pt salvare! format(file, sizeof(file), ".../Users/%s.ini", name); // Aici este locul unde se va salva ! if(response) { // iar acuma dupa ce si- scirs parola i se va crea un fiser ! if(strlen(inputtext)) { dini_Create(file); // Aceasta comanda ii va crea fisierul cu urmatoarele! dini_IntSet(file, "password", num_hash(inputtext)); // parola jucatorul dar aceasta va fi criptata! dini_IntSet(file, "AdminLevel", PlayerInfo[playerid][AdminLevel]); // adminul // dini_IntSet(file, "cash", PlayerInfo[playerid][cash]); // Banii jucatorului // dini_IntSet(file, "level", PlayerInfo[playerid][level]); // levelul // format(str, sizeof(str), "Esti inregistrat ~r~%s. Parola ta este~r~%s.Nu o uita !", name, inputtext); // dupa ce se inregistreaza ii va trimite un mesaj cu parola si faptul ca s-a inregistrat cu succes// SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, str); // ii trimite jucatorului mesajul !// PlayerInfo[playerid][level] = dini_Int(file, "level"); // levelul // PlayerInfo[playerid][cash] = dini_Int(file, "cash"); // bani // PlayerInfo[playerid][AdminLevel] = dini_Int(file, "AdminLevel"); // adminul // } } else { Kick(playerid); // iar daca da iesi si nu se inregistreaza va primi automat KICK! } } if(dialogid == 2) { // iar acuma daca jucatorul este inregistrat va trebui sa se logheze! new file[128], name[MAX_PLAYER_NAME], str[128]; // fisierul // GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME); // ii detecteaza numele sa vada daca este inregistrat! format(str, sizeof(str), ".../Users/%s.ini", name); // locul unde sunt conturile // if(response) { // daca va scrie o parola gresita aceasta va fi verificata cu cea din fisier iar daca este incorecta ii va trimite mesaj cum ca a gresit parola! if(strlen(inputtext)) { if(num_hash(inputtext) != dini_Int(file, "password")) { // aici verifica parola // SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, "Parola este gresita!"); ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, "Te rog logheaza-te!", "Introdu parola", "Login", "Cancel"); } else { SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, "Te-ai logat cu succes distractie placuta pe server!"); PlayerInfo[playerid][level] = dini_Int(file, "level"); // dupa ce s-a logat ii va da playerului ce a avut dupa deconectare adica levelul PlayerInfo[playerid][cash] = dini_Int(file, "cash"); // banii // GivePlayerMoney(playerid, dini_Int(file, "cash")); // iar cu aceasta functie ii va da banii inapoi // PlayerInfo[playerid][AdminLevel] = dini_Int(file, "AdminLevel"); // adminul // } } } else { Kick(playerid); // daca greseste parola va primi kick // } } return 1; }[/pawn] Cam acesta a fost tutorialul Sa-Mp No Limit sper ca l-ai inteles dar sper ca si voi l-ati inteles ! Voi reveni cu alte tutoriale deoarece nu prea am ce face in timpul vacantei ... Astept pareri bune / rele ! Daca am gresit corecta-ti-ma va rog ! Va multumesc !
  7. NaGaz000r

    Help me

    esti cam ... dus oricum puteti da lock ca am rezolvat!
  8. Salut azi va voi invata sa faceti masini personale mult mai usor , si foarte usor de invat let's begin! Mai intai ca sa putem incepe vom avea nevoie de include ZCMD si incepem asa : [pawn]#include <a_samp> // include a_samp // #include <zcmd> // de care ne vom ajuta la comenzi!//[/pawn] Acuma vom definii propietarul de ex:Rock! [pawn]#define R_Car "Rock"//R_Car - masina , iar "Rock" - numele juc.[/pawn] Ca sa puteti adauga masina va duceti in samp gasiti un loc unde vreti voi si dati /save,dupa care in C:/mydocuments/gtasa/samp/savedpositions.txt il deschideti si veti avea colo ceva de genu AddStaticVehicle(vehicleid,posx,posy,posz,carcolor1,carcolor2) dar cand ve-ti adauga voi in GM/FS va arata asa: [pawn]AddStaticVehicle(562,-1988.4819,275.2540,34.8352,235.3289,53,76);[/pawn] Dar pana acolo mai avem acuma trebuie sa creem masina ! [pawn]new rcar; // Rock Car - dar asta o vom folosi abia pe la sfarsit! //[/pawn] Acum ca sa putem face comanda /mycar mai scurta si mai eficienta vom crea 5 stockuri ca sa ne fie mai usor la identificat! [pawn]stock PlayerName(playerid) // acest lucru ne va ajuta ca sa identificam daca este sau nu Rock! // { new Name[MAX_PLAYER_NAME] // functia ce ne va ajuta sa-i identificam numele! GetPlayerName(playerid, Name, 24); return Name; } stock Eroare(playerid, EID) // aceasta functie ne va ajuta in caz ca el nu ESTE ROCK! // { new string[90]; if(EID == 1) { format(string, 90, "~w~Nu esti proprietarul meu ~n~~r~%s", R_Car); // Asta ii va aparea daca nu este ROCK! } return GameTextForPlayer(playerid, string, 5000, 4); // Daca vreti puteti folosi SendClientMessage , dar e mai frumos cu GameTextForPlayer! } stock Felicitari(playerid) // aceste 2 stockuri sunt optionale dar mi se pare mai usor asa! // { return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, "Felicitari ti-ai spawnat masina personala Rock!"); } stock Sorry(playerid) { return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, "Sorry: Ai deja un vehicul, iesi din el pentru a putea folosi comanda"); } // Acuma urmeaza un stock tot optional dar este mai frumos asa cu el e mai mult pt a atasa obiecte pe vehicul! // stock Masina() { // acuma eu le-am facut deja obiectele dar voi va puteti face cum vreti voi! // new obiect192, obiect202, obiect212, obiect222, obiect232, obiect242, obiect252, obiect262, obiect272, obiect282, obiect292, obiect302; rcar = AddStaticVehicle(562,-1988.4819,275.2540,34.8352,235.3289,53,76); // Asta este masina si locul unde se va afla! // Acuma urmeaza sa creem HOLDURILE ! // obiect192 = CreateObject(18647,0,0,-1000,0,0,0,100); obiect202 = CreateObject(18647,0,0,-1000,0,0,0,100); obiect212 = CreateObject(362,0,0,-1000,0,0,0,100); obiect222 = CreateObject(362,0,0,-1000,0,0,0,100); obiect232 = CreateObject(359,0,0,-1000,0,0,0,100); obiect242 = CreateObject(359,0,0,-1000,0,0,0,100); obiect252 = CreateObject(19419,0,0,-1000,0,0,0,100); obiect262 = CreateObject(18646,0,0,-1000,0,0,0,100); obiect272 = CreateObject(359,0,0,-1000,0,0,0,100); obiect282 = CreateObject(359,0,0,-1000,0,0,0,100); obiect292 = CreateObject(18688,0,0,-1000,0,0,0,100); obiect302 = CreateObject(18688,0,0,-1000,0,0,0,100); // Si le atasam acuma cu AttachObjectToVehicle // AttachObjectToVehicle(obiect192, rcar, -0.824999,0.150000,-0.375000,0.000000,0.000000,0.000000); AttachObjectToVehicle(obiect202, rcar, 0.674999,0.150000,-0.375000,0.000000,0.000000,0.000000); AttachObjectToVehicle(obiect212, rcar, 0.749999,0.750000,0.299999,0.000001,2.700001,94.499977); AttachObjectToVehicle(obiect222, rcar, -0.600000,0.750000,0.299999,0.000001,2.700001,91.799980); AttachObjectToVehicle(obiect232, rcar, -0.449999,0.000000,0.749999,0.000000,0.000000,89.099983); AttachObjectToVehicle(obiect242, rcar, 0.524999,0.000000,0.749999,0.000000,0.000000,89.099983); AttachObjectToVehicle(obiect252, rcar, 0.000000,-1.950000,0.375000,0.000000,0.000000,-0.000002); AttachObjectToVehicle(obiect262, rcar, 0.000000,-0.375000,0.824999,0.000000,0.000000,0.000000); AttachObjectToVehicle(obiect272, rcar, -0.974999,-1.350000,0.300000,-45.900009,0.000000,89.099983); AttachObjectToVehicle(obiect282, rcar, 0.974999,-1.350000,0.300000,45.900005,0.000000,89.099983); AttachObjectToVehicle(obiect292, rcar, 0.749999,-1.424999,-2.025000,0.000000,0.000000,0.000000); AttachObjectToVehicle(obiect302, rcar, -1.200000,-1.424999,-2.025000,0.000000,0.000000,0.000000); } [/pawn] Atentie dupa ce ati terminat stock Masina() va intoarceti sus la public OnPlayerGameModeInit si adaugati Masina(); // ca sa incarce masina cu obiectele! // Daca nu va descurcati va arat eu cum ar trebui sa arate! [pawn]public OnGameModeInit() Masina(); // restul ....// return 1 ; }[/pawn] Acuma am terminat cu stockurile vom trece la urmatoarea etapa si anume sa facem sa-l dea afara din masina daca se urca in ea! [pawn] public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); //-------------------------------------------------------------------------- if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER) { if(vehicleid == rcar) // Verifica daca masina e Rock_Car adica rcar! // { if(strcmp(PlayerName(playerid), R_Car, true) == 0 || IsPlayerAdmin(playerid)) // eu am facut in asa fel incat si RCON sa poata sa o foloseasca daca nu vreti scoateti! // { return 1; } else { GetPlayerPos(playerid, x,y,z); SetPlayerPos(playerid, x,y,z+5); return Eroare(playerid, 1); } } return 1 ; }[/pawn] Acuma vom trece la comanda /mycar este optional .... daca vreti o puneti daca nu nu! [pawn]CMD:mycar(playerid, params[]) { if(strcmp(PlayerName(playerid), R_Car, true) == 0) { if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { GetPlayerPos(playerid, x,y,z); SetVehiclePos(rcar, x+2,y+2,z); PutPlayerInVehicle(playerid, rcar, 0); Felicitari(playerid); } else Sorry(playerid); } return 1; }[/pawn] Astept parerile voastre bune/rele daca este vreo problema va rog sa imi spuneti ! Thanks
  9. Deci daca se poate sa ma ajutati ar fi GROZAV ! Sa incepem cu inceputul : Azi imi tineam serverul deschis cand deodata vad in consola 15 playeri adica toti au luat CRASH! Ma uit in samp la servere si vad ca pingul la server e 1550 Okey m-am uitat in consola sa fiu ca nu e floodat .... nu aparea nimic internetul mergea bine . Dau restart la PC , nimic! Dar am incercat ceva am schimbat portul din :7777 in :8024 si ala mergea perfect pe langa asta. E posibil sa fiu floodat ? Mentionez ca toata ziua a mers numai in ping de 1600 - 1500 nu a scazut de loc please HELP ME!
  10. Va rog mult ajuta-ti-ma mai repet odata problema deci: Am toate includeurile .... dar azi am observat ceva cand dau compile la SCRIPT zice error : undefined SYMBOL TEXT_DRAW_FONT_MODEL parca... am luat mSelection.inc varianta 0.3x am bagat in pawno / include... Dar degeaba. Deci cand deschid serverul merge se executa fara nici o problema Dar cand dau /createclan il creez aleg skinurile in momentul cand am terminat ultimul pas se inchide server. m-am uitata in server log sa vad poate scrie acolo de ce .... nu pur si simplu se inchide asa ... Va rog HELP ME , am mare nevoie de acest script si-l respect enorm pe Gireada pt munca depusa am multe scripturi de la el etc... Scz pt dublu post , dar vad ca nimeni nu vrea sa ma ajute
  11. Am o prob merge totul okey ... deci cand vreau sa dau /createclan aleg tot . ... culoare skin si dupa ce apas okey la alegerea skinului se inchide serverul deci va rog ajuta-ti-ma
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.