Jump to content

Recommended Posts

Posted

Cum sa faci respawn in DM

Tutorial creat de [sRC]stuntman (eu)

Am creat acest tutorial pentru ca am vazut ca multi fac un respawn in DM cu mai multe variabile, o variabila = un DM, l-am creat si pentru cei care nu stiu cum sa faca un respawn in DM.


Sa incepem:

1. Ca sa creezi variabila care va retine comanda DM-ului in care esti, vom pune in varful scriptului:

new SpawnInDM[ MAX_PLAYERS ][ 20 ];
MAX_PLAYERS - aceasta se va inlocui in functii cu 'playerid' . 20 - numarul maxim de caractere care-l poate avea o comanda de DM, daca aveti un DM cu o comanda mai lunga de 30 de caractere, puteti mari '20' . 2. Ca sa setezi comanda DM-ului in care se va respawna, puneti la un teleport de DM asta:
SpawnInDM[ playerid ] = "/comanda_dm";
playerid - acesta este ID-ul jucatorului caruia ii va seta respawnarea. "/comanda_dm" - inlocuiti cu comanda DM-ului, de exemplu: "/minigun" . 3. Ca sa adaugati respawnul ( ceea ce te respawneaza la spawn ), adaugati acestea la OnPlayerSpawn ( explicatiile sunt trecute la sfarsitul linie cu // ):
if( strlen( SpawnInDM[ playerid ] ) < 2 ) //daca marimea la SpawnInDM[ playerid ] este mai mica de 2, nu-l respawnam in DM.
{
    //scrieti aici SetPlayerPos, SetPlayerVirtualWorld, SetPlayerFacingAngle, etc., tot ce are legatura cu pozitia care era inainte la spawn.
    //exemplu:
    SetPlayerPos( playerid, 0.0, 0.0, 10.0 ); //seteaza pozitia jucatorului cand nu va fi respawnat in DM
    SetPlayerFacingAngle( playerid, 133.33 );
    SetPlayerVirtualWorld( playerid, 0 );
}
else if( strlen( SpawnInDM[ playerid ] ) >= 2 ) //daca marimea la SpawnInDM[ playerid ] este mai mare sau egala cu 2, il respawnam in DM, pentru ca sigur a fost setata variabila pentru respawn in DM
{
    CallRemoteFunction( "OnPlayerCommandText", "is", playerid, SpawnInDM[ playerid ] ); //il vom pune pe jucator sa "scrie" comanda DM-ului ( care este retinua in SpawnInDM[ playerid ] ) pentru a se respawna in DM.
}
4. Ca sa punem ca la /exitdm si /kill ( de exemplu ) sa iasa din DM, adaugam asta in comenzile /exitdm si /kill:
SpawnInDM[ playerid ] = " "; //nu modificati, va avea marimea 1, deci nu te va respawna in DM
5. Ca sa nu avem buguri cand se spawneaza un jucator nou conectat, pune la OnPlayerConnect asta:
SpawnInDM[ playerid ] = " "; //daca un jucator cu acelasi ID de dinainte iesise de pe server cand era intr-un DM, pe noul jucator conectat cu acelasi ID l-ar fi respawnat in acel DM

PS: Daca am facut vreo greseala, spune-ti greseala intr-un post, iar eu o voi corecta.

Posted

dar rp de ce nu faci? :))

Nu joc porcaria aia plictisitoare xD, joc "Fun", ce e mai amuzant, nu sa stau sa ma plimb ... daca nu-ti convine nu mai comenta.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.