- 0
Bug skimmer invizibil
-
Similar Content
-
- 7 replies
- 634 views
-
- 3 answers
- 890 views
-
- 16 answers
- 2.613 views
-
-
Recently Browsing 0 members
- No registered users viewing this page.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.
Question
k3nw00d_kri5ty
Salut, nu stiu daca fac aceasta postare intr-un loc bun, dar:
Am o problema, defapt am vazut ca o au si alti cativa jucatori, nu se vede Skimmer in joc.
Am un laptop cu windows 10, pe acela se vede skimmerul, pe laptopul cu windows 11 nu se vede.
Am pus tot folderul de pe w10 pe w11 cu jocul, CLEAN, deci fara moduri fara nimic, tot nu se vede.
Am descarcat jocul din multe locuri, zic poate e buguit, sau cine stie, nu se vede.
Zic hai sa instalez san andreasul de pe steam, voala, pe single player, ca nu se poate pune samp peste jocul de pe steam, acolo arata skimmerul.
Am instalat directx 9,10,11, nimic, am pus .net framework tot pachetul, nimic..
Am intrat pe un server de freeroam, stunt, etc zic sa spawnez avionul si sa ma teleporteze in el, clar, ma arunca sub harta cu tot cu avionul, dar culmea ca il pot pilota,daca trec peste nivelul apei, mi se buguieste jocul, mi se face aproape totul alb: https://imgur.com/a/JXu3uzF
Ce am observat, daca zbor cu un Maverick de indepartare spre skimmer, vad avionul acela, dar cand ma apropiu de el, pur si simplu dispare..
Am incercat sa pun jocul cu run as administrator, sa pun compatibilitate pe toate windowsurile, tot nu rezolv nimic,
Aveti ceva idee ce ar putea cauza problema asta?
10 answers to this question
Recommended Posts