Jump to content

Recommended Posts

Posted

Salut! Dupa cum spune si titlul, caut un scripter pentru un proiect de lunga durata. Tin sa precizez de la inceput ca nu ma intereseaza numarul de jucatori pe care o sa il aiba, nu imi fac sperante false, tinand cont ca este un joc mort. O fac doar din pasiune si o sa ma joc si singur pe server sau doar cu cunostintele mele daca nu o sa existe jucatori interesati. Evident ca un numar de jucatori ridicat m-ar bucura, dar nu asta este obiectivul principal. Vreau ca server-ul sa fie foarte bine pus la punct, fie ca are jucatori sau nu si sa fie pregatit pentru suma de 1000 jucatori online. Server-ul va fi deschis doar daca iese totul cum vreau eu si asta depinde de scripter-ul care o sa mi se alature. In caz contrar, deschiderea acestuia nu isi are rostul.

Asadar, astept mesaj in privat pe Discord (ifyouplay.top) sau pe mail ([email protected]) doar de la scripteri potenti in adevaratul sens al cuvantului, pentru a discuta!

  • 2 weeks later...
Posted (edited)
On 3/13/2024 at 10:15 PM, IFYOUPLAY.TOP said:

Salut! Dupa cum spune si titlul, caut un scripter pentru un proiect de lunga durata. Tin sa precizez de la inceput ca nu ma intereseaza numarul de jucatori pe care o sa il aiba, nu imi fac sperante false, tinand cont ca este un joc mort. O fac doar din pasiune si o sa ma joc si singur pe server sau doar cu cunostintele mele daca nu o sa existe jucatori interesati. Evident ca un numar de jucatori ridicat m-ar bucura, dar nu asta este obiectivul principal. Vreau ca server-ul sa fie foarte bine pus la punct, fie ca are jucatori sau nu si sa fie pregatit pentru suma de 1000 jucatori online. Server-ul va fi deschis doar daca iese totul cum vreau eu si asta depinde de scripter-ul care o sa mi se alature. In caz contrar, deschiderea acestuia nu isi are rostul.

Asadar, astept mesaj in privat pe Discord (ifyouplay.top) sau pe mail ([email protected]) doar de la scripteri potenti in adevaratul sens al cuvantului, pentru a discuta!

Inca caut! Daca stiti ca aveti gm-uri care nu tin 1000 jucatori sau nu puteti face unul care sa tina 1000 jucatori, spuneti de la inceput cati jucatori tine, sa stiu ce am de facut mai departe. Nu este obligatoriu sa tina 1000 jucatori, dar macar spuneti cati jucatori poate tine, sa stiu! Nu vreau sa ma trezesc ca pica cand mi-e lumea mai draga.

Edited by IFYOUPLAY.TOP
Posted (edited)
6 minutes ago, IFYOUPLAY.TOP said:

Inca caut! Daca stiti ca aveti gm-uri care nu tin 1000 jucatori sau nu puteti face unul care sa tina 1000 jucatori, spuneti de la inceput cati jucatori tine, sa stiu ce am de facut mai departe. Nu este obligatoriu sa tina 1000 jucatori, dar macar spuneti cati jucatori poate tine, sa stiu! Nu vreau sa ma trezesc ca pica cand mi-e lumea mai draga.

Eu mă întreb cum faci sa testezi 1000 de jucătorii sau in ce scenarii 😅 (dacă nu ai avut deja un server cu mai mulți de 200 jucători) 

Edited by HPQ123
Posted (edited)
3 minutes ago, HPQ123 said:

Eu mă întreb cum faci sa testezi 1000 de jucătorii sau in ce scenarii 😅 (dacă nu ai avut deja un server cu mai mulți de 200 jucători) 

Ce legatura are daca am avut eu sau nu server cu peste 200 jucatori, cu gm-ul unui viitor server care sa fie capabil sa tina 1000 jucatori online?

Edited by IFYOUPLAY.TOP
Posted (edited)
33 minutes ago, IFYOUPLAY.TOP said:

Ce legatura are daca am avut eu sau nu server cu peste 200 jucatori, cu gm-ul unui viitor server care sa fie capabil sa tina 1000 jucatori online?

Întrebăm in general,  cum îți garantează cineva aceasta sumă de jucători

Edited by HPQ123
Posted
2 hours ago, HPQ123 said:

Eu mă întreb cum faci sa testezi 1000 de jucătorii sau in ce scenarii 😅 (dacă nu ai avut deja un server cu mai mulți de 200 jucători) 

Este posibil să estimezi capacitatea de rezistență sa îi spun așa ce ține de playeri pe server. La o deschidere de server unde te aștepți că o să se conecteze în același timp +200 playeri, atunci poti face un DDos test asupra serverului tău inainte să il deschizi, practic printr-un test ddos asupra serverului poti vedea daca la deschidere o sa reziste sau nu în momentul unor conectari multiple. O altă metodă la care mulți ajung pentru a testa funcitonalitatea bună a GM-ului este adăugarea de boti fizici pe server, după cum știm un bot față de un player real folosește mai multe resurse ale serverului, respectiv poti adăuga un minim de 300 playeri și daca rezistă atât gm-ul cât și serverul, atunci e bine. Revenind la mentiunea ta, este greu sa estimezi cat de bine o sa tina server-ul tau la solicitari mari, totusi metodele mentionate mai sus simuleaza un test asupra functionalității optime al gm-ului și permite să vezi dacă poate rezista la solicitări mari sau nu.

  • Like 1
Posted
12 minutes ago, khain.dev said:

Este posibil să estimezi capacitatea de rezistență sa îi spun așa ce ține de playeri pe server. La o deschidere de server unde te aștepți că o să se conecteze în același timp +200 playeri, atunci poti face un DDos test asupra serverului tău inainte să il deschizi, practic printr-un test ddos asupra serverului poti vedea daca la deschidere o sa reziste sau nu în momentul unor conectari multiple. O altă metodă la care mulți ajung pentru a testa funcitonalitatea bună a GM-ului este adăugarea de boti fizici pe server, după cum știm un bot față de un player real folosește mai multe resurse ale serverului, respectiv poti adăuga un minim de 300 playeri și daca rezistă atât gm-ul cât și serverul, atunci e bine. Revenind la mentiunea ta, este greu sa estimezi cat de bine o sa tina server-ul tau la solicitari mari, totusi metodele mentionate mai sus simuleaza un test asupra functionalității optime al gm-ului și permite să vezi dacă poate rezista la solicitări mari sau nu.

Exact! Testul cu botii este la mintea cocosului, poate fi realizat de aproape oricine.

Posted
1 hour ago, khain.dev said:

Este posibil să estimezi capacitatea de rezistență sa îi spun așa ce ține de playeri pe server. La o deschidere de server unde te aștepți că o să se conecteze în același timp +200 playeri, atunci poti face un DDos test asupra serverului tău inainte să il deschizi, practic printr-un test ddos asupra serverului poti vedea daca la deschidere o sa reziste sau nu în momentul unor conectari multiple. O altă metodă la care mulți ajung pentru a testa funcitonalitatea bună a GM-ului este adăugarea de boti fizici pe server, după cum știm un bot față de un player real folosește mai multe resurse ale serverului, respectiv poti adăuga un minim de 300 playeri și daca rezistă atât gm-ul cât și serverul, atunci e bine. Revenind la mentiunea ta, este greu sa estimezi cat de bine o sa tina server-ul tau la solicitari mari, totusi metodele mentionate mai sus simuleaza un test asupra functionalității optime al gm-ului și permite să vezi dacă poate rezista la solicitări mari sau nu.

din contra, un bot care sta pe server afk si nu face nimic, nu o sa consume cam nimic, pt ca el nu trimite pachete de sync la fel cum trimite unul care se misca, nu apeleaza comenzi, etc., nu prea poti testa sau simula asta cu 1000 de playeri decat daca ii ai

Posted
44 minutes ago, IFYOUPLAY.TOP said:

Eu sunt de parere ca daca un gm este destul de bine optimizat incat sa tina 1000 boti conectati simultan fara sa pice, in peste 90% din cazuri tine si 1000 jucatori care fac actiuni.

si unde mai pui ca daca ai o actiune pe server care e facuta prost si iti da crash la server?

Posted
7 hours ago, IFYOUPLAY.TOP said:

Eu sunt de parere ca daca un gm este destul de bine optimizat incat sa tina 1000 boti conectati simultan fara sa pice, in peste 90% din cazuri tine si 1000 jucatori care fac actiuni.

iară client-ul își dă cu părerea despre lucruri tehnice. am avut un client care-mi spunea mie că unele lucruri sunt simple, cauți pe google și dai copy-paste și rezolvi în căteva ore, când realitatea era total diferită.

referitor la aceste teste, ele se numesc spike testing, și da, doar că conectezi niște boți nu îți garantează că performanța o să fie la fel în scenarii reale (când ai 200 de utilizatori în același loc și fac diferite acțiuni). SA-MP este asemenea JavaScript, single-thread cu ideea de event-driven programming, deci problemele de performanță te asigur că apar când mai multe evenimente se întâmplă în paralel și des.

tu nu prea poți testa asta, nu cred că există o librărie specială care poate testa funcționalițăți in-game în mod controlat (cum este Cypress sau Selenium), nici nu știu dacă există ceva de testare pentru sa-mp, pentru că standardul este foarte low, nu există conceptul de testare pentru a verifica înainte de a împinge în producție că acel lucru funcționează per total cum trebuie.

îți zic de pe acum că dacă vrei pe cineva serios, implicat, du-te pe LinkedIn și caută developeri C/C++, dar îți zic de pe acum că trebuie să ai minim 2-4k euro lunar ca să-ți lucreze. dacă nu ai bugetul ăsta, o să ai parte de plozi, care nu știu lucruri de bază și o să-ți livreze un câcat de produs, iar la final pierzi pe lângă bani, și timp.

baftă!

  • Haha 1
  • Upvote 1
Posted
2 hours ago, IFYOUPLAY.TOP said:

Da-mi un exemplu de actiune facuta prost, te rog, ca nu inteleg la ce te referi!

de exemplu daca ai un index prost -1, poate să provoace desync pt tot serverul, sunt multe chestii de genul care se pot întâmpla, gen cum a fost pe ruby, îți puneai orice nume și pune-i orice parolă și mergea să te loghezi 

Posted

Ca un gm sa fie bine optimizat, trebuie sa fie scris corect in primul rand. Ipotezele voastre nu isi au locul in discutia asta. Eu plec de la ideea ca gm-ul este scris corect, ca altfel nu deschid niciun server. Discutia a plecat de la testarea performantei gm-ului. Nu incap in discutie astfel de erori.

Posted
18 hours ago, khain.dev said:

Este posibil să estimezi capacitatea de rezistență sa îi spun așa ce ține de playeri pe server. La o deschidere de server unde te aștepți că o să se conecteze în același timp +200 playeri, atunci poti face un DDos test asupra serverului tău inainte să il deschizi, practic printr-un test ddos asupra serverului poti vedea daca la deschidere o sa reziste sau nu în momentul unor conectari multiple. O altă metodă la care mulți ajung pentru a testa funcitonalitatea bună a GM-ului este adăugarea de boti fizici pe server, după cum știm un bot față de un player real folosește mai multe resurse ale serverului, respectiv poti adăuga un minim de 300 playeri și daca rezistă atât gm-ul cât și serverul, atunci e bine. Revenind la mentiunea ta, este greu sa estimezi cat de bine o sa tina server-ul tau la solicitari mari, totusi metodele mentionate mai sus simuleaza un test asupra functionalității optime al gm-ului și permite să vezi dacă poate rezista la solicitări mari sau nu.

ddos pentru a afla daca tine gm? de unde le scoateti...

Posted (edited)
9 minutes ago, AlexxAdv said:

ddos pentru a afla daca tine gm? de unde le scoateti...

Da' tu cum testezi, ia spune-ne?! Sa nu-mi zici ca daca tine la solicitarile trimise de un atac DDoS nu tine 1000 jucatori conectati simultan! :))

Edited by IFYOUPLAY.TOP
Posted
3 minutes ago, IFYOUPLAY.TOP said:

Da' tu cum testezi, ia spune-ne?! Sa nu-mi zici ca daca tine la solicitarile trimise de un atac DDoS nu tine 1000 jucatori conectati simultan! :))

dmn fereste....imi retrag cuvinteele ca observ ca m am bagat intr o conv proasta cu cn nu trebuie

Posted
4 minutes ago, IFYOUPLAY.TOP said:

Da' tu cum testezi, ia spune-ne?! Sa nu-mi zici ca daca tine la solicitarile trimise de un atac DDoS nu tine 1000 jucatori conectati simultan! :))

pai ori iti testezi gamemode-ul, ori iti testezi protectia la ddos 😂

Debitati niste prostii.. mai bine lasati-o asa, ca oricum n-o sa aiba nimeni din ro d astia ca voi 1000 de playeri

Posted
Just now, IFYOUPLAY.TOP said:

Voi stiti ce reprezinta un atac DDoS sau va invat eu? Abtine-ti-va daca vorbiti in necunostinta de cauza.

Noi stim, tu nu prea

Posted
2 minutes ago, IFYOUPLAY.TOP said:

Voi stiti ce reprezinta un atac DDoS sau va invat eu? Abtine-ti-va daca vorbiti in necunostinta de cauza.

@Sancky, vad ca deja te-ai luat nasol de la nimic.

Ia un host bun ca protecția bună anti ddos care nu simte atacul trimis, baga un gm de pe net sa vedem frt, pica la 200? Având în vedere ca n ai atac ddos ca...hostul e bun și baga playeri pe gm, ia vezi pica sau nu pica? Asta cu ddos sa afli dacă duce gm...nu știu de unde le scoateți 

Posted (edited)

In regula! O sa ii rog pe cei ce nu vor sa faca parte din acest proiect sa nu mai raspunda la acest topic! Nu isi au rost discutiile, nu sunt aici sa va invat pe voi cum se face treaba, sa va cer sau sa imi dati explicatii. Am nevoie de un scripter, atat!

Edited by IFYOUPLAY.TOP

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.