Jump to content
  • 0

Problema OnPlayerExitVehicle


VAurel

Question

2 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Salut @VAurel,

Posteaza IsAPizza.

Desi, ar trebui sa-ti faci o functie pentru a opri lucrul peste tot unde o apelezi (ex: Stop_Work(playerid), sau cum e pe burned)

Si ar fi bine sa stockezi ID-ul vehiculului de la job intr-o variabila (ex: JobVehicle[playerid])

Poti folosi ca exemplu sistemul de joburi de pe burned, e exact ce zic eu.

 

In cazul in care totusi vrei sa pastrezi functia ta (IsAPizza), iar tu din functia asta detectezi daca modelul pe care jucatorul il conduce este acel vehicul de la Pizza delivery, verifica daca nu cumva tu creezi vehiculele folosind CreateVehicleEx, si daca nu cumva le distrugi folosind alta functie, precum DestroyVehicleEx.

Si apropo, adauga in verificarea ta si daca jucatorul respectiv profeseaza un job in momentul in care coboara de pe scooter. (ex: if(Working[playerid] == 1) etc)

  • Thanks 1

Daca te-am ajutat =>

spacer.png

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Acum 1 minut, shane a spus:

Salut @VAurel,

Posteaza IsAPizza.

Desi, ar trebui sa-ti faci o functie pentru a opri lucrul peste tot unde o apelezi (ex: Stop_Work(playerid), sau cum e pe burned)

Si ar fi bine sa stockezi ID-ul vehiculului de la job intr-o variabila (ex: JobVehicle[playerid])

Poti folosi ca exemplu sistemul de joburi de pe burned, e exact ce zic eu.

 

In cazul in care totusi vrei sa pastrezi functia ta (IsAPizza), iar tu din functia asta detectezi daca modelul pe care jucatorul il conduce este acel vehicul de la Pizza delivery, verifica daca nu cumva tu creezi vehiculele folosind CreateVehicleEx, si daca nu cumva le distrugi folosind alta functie, precum DestroyVehicleEx.

Si apropo, adauga in verificarea ta si daca jucatorul respectiv profeseaza un job in momentul in care coboara de pe scooter. (ex: if(Working[playerid] == 1) etc)

Multumesc pentru sfat ❤️ Oricum am rezolvat.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.