Jump to content
Autentificarea cu Google și Facebook nu mai este disponibilă. ×
  • 0

Problema OnPlayerExitVehicle


Question

2 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
Posted

Salut @VAurel,

Posteaza IsAPizza.

Desi, ar trebui sa-ti faci o functie pentru a opri lucrul peste tot unde o apelezi (ex: Stop_Work(playerid), sau cum e pe burned)

Si ar fi bine sa stockezi ID-ul vehiculului de la job intr-o variabila (ex: JobVehicle[playerid])

Poti folosi ca exemplu sistemul de joburi de pe burned, e exact ce zic eu.

 

In cazul in care totusi vrei sa pastrezi functia ta (IsAPizza), iar tu din functia asta detectezi daca modelul pe care jucatorul il conduce este acel vehicul de la Pizza delivery, verifica daca nu cumva tu creezi vehiculele folosind CreateVehicleEx, si daca nu cumva le distrugi folosind alta functie, precum DestroyVehicleEx.

Si apropo, adauga in verificarea ta si daca jucatorul respectiv profeseaza un job in momentul in care coboara de pe scooter. (ex: if(Working[playerid] == 1) etc)

  • Thanks 1

Daca te-am ajutat =>

spacer.png

  • 0
Posted
Acum 1 minut, shane a spus:

Salut @VAurel,

Posteaza IsAPizza.

Desi, ar trebui sa-ti faci o functie pentru a opri lucrul peste tot unde o apelezi (ex: Stop_Work(playerid), sau cum e pe burned)

Si ar fi bine sa stockezi ID-ul vehiculului de la job intr-o variabila (ex: JobVehicle[playerid])

Poti folosi ca exemplu sistemul de joburi de pe burned, e exact ce zic eu.

 

In cazul in care totusi vrei sa pastrezi functia ta (IsAPizza), iar tu din functia asta detectezi daca modelul pe care jucatorul il conduce este acel vehicul de la Pizza delivery, verifica daca nu cumva tu creezi vehiculele folosind CreateVehicleEx, si daca nu cumva le distrugi folosind alta functie, precum DestroyVehicleEx.

Si apropo, adauga in verificarea ta si daca jucatorul respectiv profeseaza un job in momentul in care coboara de pe scooter. (ex: if(Working[playerid] == 1) etc)

Multumesc pentru sfat ❤️ Oricum am rezolvat.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.