Jump to content
Autentificarea cu Google și Facebook nu mai este disponibilă. ×
  • 0

Problema damage pe sever


Question

9 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
Posted
public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float:amount, weaponid, bodypart) {
	printf("playerid: %i issuerid: %i  amount: %f  weaponid: %i  bodypart: %i");
    return 1;
}

Cel mai simplu e sa faci debug, oare e chemata functia? Daca da, ce valori are? 

Presupun ca ar putea exista un include sau filterscripts care ar putea influenta toata aceasta treaba (in cazul in care functia imi ofera valoriile corecte)

  • 0
Posted
Acum 21 ore, Banditul a spus:

public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float:amount, weaponid, bodypart) {
	printf("playerid: %i issuerid: %i  amount: %f  weaponid: %i  bodypart: %i");
    return 1;
}

Cel mai simplu e sa faci debug, oare e chemata functia? Daca da, ce valori are? 

Presupun ca ar putea exista un include sau filterscripts care ar putea influenta toata aceasta treaba (in cazul in care functia imi ofera valoriile corecte)

Deci pun aia în GM? 

  • 0
Posted
Acum 25 minute, INZRUPE a spus:

Deci pun aia în GM? 

Da si dupa incepi sa te inpusti cu cineva si verifici serverlog sa vezi daca X sau tu iei damage sau nu

  • 0
Posted
Acum 11 ore, Banditul a spus:

Da si dupa incepi sa te inpusti cu cineva si verifici serverlog sa vezi daca X sau tu iei damage sau nu

Nu scrie dacă ia cineva damage 

  • 0
Posted
Acum 16 minute, INZRUPE a spus:

Nu scrie dacă ia cineva damage 

Nu apare deloc in consola/serverlog 

playerid: %i issuerid: %i  amount: %f  weaponid: %i  bodypart: %i

Cu numere?

Ori playeri sunt in acelasi Team ori unul dintre include/filterscripts blocheaza executia. Verifica daca in unul dintre filterscripts ai OnPlayerTakeDamage cu return 1 la sfarsit (si pune return 0 daca exista)

  • 0
Posted
Acum 15 ore, Banditul a spus:

Nu apare deloc in consola/serverlog 


playerid: %i issuerid: %i  amount: %f  weaponid: %i  bodypart: %i

Cu numere?

Ori playeri sunt in acelasi Team ori unul dintre include/filterscripts blocheaza executia. Verifica daca in unul dintre filterscripts ai OnPlayerTakeDamage cu return 1 la sfarsit (si pune return 0 daca exista)

Da nu apare numerele 

  • 0
Posted
La 13.12.2018 la 22:39, Banditul a spus:

Nu apare deloc in consola/serverlog 


playerid: %i issuerid: %i  amount: %f  weaponid: %i  bodypart: %i

Cu numere?

Ori playeri sunt in acelasi Team ori unul dintre include/filterscripts blocheaza executia. Verifica daca in unul dintre filterscripts ai OnPlayerTakeDamage cu return 1 la sfarsit (si pune return 0 daca exista)

Nici mașinile nu iau damage dacă sta cineva în ele și tu tragi 

  • 0
Posted
On 12/13/2018 at 10:39 PM, Banditul said:

Nu apare deloc in consola/serverlog 


playerid: %i issuerid: %i  amount: %f  weaponid: %i  bodypart: %i

Cu numere?

Ori playeri sunt in acelasi Team ori unul dintre include/filterscripts blocheaza executia. Verifica daca in unul dintre filterscripts ai OnPlayerTakeDamage cu return 1 la sfarsit (si pune return 0 daca exista)

Ce sa apara "cu numere" daca tu ai pus doar specifierii, fara parametri dupa , ? :))

 

printf("playerid: %i issuerid: %i  amount: %f  weaponid: %i  bodypart: %i", playerid, issuerid, amount, weaponid, bodypart);
  • 0
Posted (edited)
Acum 16 minute, Lunoxx a spus:

Ce sa apara "cu numere" daca tu ai pus doar specifierii, fara parametri dupa , ? :))

 


printf("playerid: %i issuerid: %i  amount: %f  weaponid: %i  bodypart: %i", playerid, issuerid, amount, weaponid, bodypart);

Clar =)) 

Edit: Aia e, nu poti fi atent la tot ce scrii. O mai dai si in bara

Edited by Banditul
  • Upvote 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.