Jump to content

Eroare in fisierul .AMX


Andronache

Recommended Posts

Salutare. Am si eu o eroare super stupida si nu inteleg deloc de ce imi tot apare eroarea asta.

Eroarea arata asa in consola jocului:

[debug] Run time error 4: "Array index out of bounds"
[debug]  Accessing element at negative index -1
[debug] AMX backtrace:
[debug] #0 0008539c in ?? (0, 1,8) from rg3.amx
[debug] #1 000083ac in public OnPlayerStateChange (0, 1,8) from rg3.amx

Am incercat sa vad care e problema, m-am uitat in comenzile de la taxi ca initial credeam ca de la comanda [/fare] apare eroarea, am rezolvat un bug de la /fare de care imi era lene crezand ca era ala, tot nu, am umblat si la OnPlayerStateChange la tot codul de acolo, nu inteleg ce are. Imi dau seama doar ca e ceva extrem de simplu si nu imi dau seama. Sunt incepator la capitolul pawno, "scriptez" doar ca sa exersez momentan. Am mai vazut ca mai era la cineva din afara problema asta doar ca era pe OnPlayerDeaths parca si trebuia sa declare un array, doar ca la mine nu stiu daca e neaparata nevoie. In fine, astea nu sunt detaliile importante, dupa ce am rezolvat problemele de la comanda /fare, am observat ca de fapt problema apare abia dupa ce dau /respawn. M-am uitat si in comanda aia, nimic, e aceeasi comanda pe care o aveam de la inceput. Ideea e ca eroarea nu strica cu nimic serverul sau jocul, nu se inchide sau ceva, merge totul cum trebuie doar ca apare eroarea aia in consola si ma enerveaza si vreau sa o rezolv. Putin ajutor? 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Uhm. Ca inceput, creaza un fisier pawn.cfg (trebuie sa aibe exact exstensia .cfg) si scrie in el -d3 si reprodu bugu(desigur recompile la gm). Asta iti va oferi exact linia de la care provine eroarea

Acum, din eroarea ta imi dau seama ca se incearca acesarea unui array cu o alta variabila care e -1 care presupun ca are legatura cu playerid cel mai probabil

Link to comment
Share on other sites