Jump to content
  • 0

Problema Cand un jucator Moare


Rayan

Question

Am o problema imensa la server, nu stiu cum au rezolvat-o serverele mari.. deci cand un jucator moare, cateodata jucatorul practic e mort (asa arata la jucatorii din jur) insa daca vrea sa traga sau altceva, poate omora un jucator fara sa il vede.

Am citit despre acest bug fiind prezent pe multe servere, am incercat cateva lucruri spuse de altcineva:

Am incercat sa fac un timer de o  secunda la OnPlayerDealth ca atunci cand jucatorul are hp < 1 sa ii aplice aceasta animatie

ApplyAnimation(playerid, "PED", "KO_shot_front",4.1,0,1,1,1,1);

 

Insa degeaba, am incercat sa fac si o variabila gen, Alive[playerid] = 1 este viu si am setat pe la setplayerspawn/onplayerspawn si la Onplayerdeath am pus Alive[playerid] = 0, si am incercat sa ma folosesc de chestia asta insa degeaba.

Chiar nu am habar cum pot rezolva acest bug...

Link to comment
Share on other sites

11 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

 

Acum 3 ore, CritteR a spus:

Deci jucatorul moare pentru server, dar nu si la client? Daca ii se declanseaza OnPlayerDeath(), atunci poti sa ii pui acolo un respawn si sa ii scoti armele.

Practic moare, OnPlayerDeath e chemat, insa jucatorul apare pentru toti ceilalti mort, insa el apare cu bara licărind si poate omora player, in cazul in care execut atunci cand e buguit o comanda gen /sethp nume 100 primeste automat respawn.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ti-am scris in PV

Ce inseamna cuvantul "Unic" este atunci cand Chestia / Obiectul / Idea / etc... nu exista in alta parte.

Copii, nu mai veniti cu vorbe de "Am gamemode unic", nu exista asa ceva, la ora actuala totul este pe net.

Aveti grija pe cine ajutati, majoritatea sunt caini.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Am incercat cu SetPlayerHealth(playerid, 1.0); si merge, il spawneaza, insa, daca acesta e omorat de cineva, nu merge.

Am ceva de genu in Publicul OnPlayer Death:

{
	if(killerid != INVALID_PLAYER_ID)
	{
		SetPlayerHealth(playerid, 1.0); //nu functioneaza
		killerid = INVALID_PLAYER_ID;
	}
	SetPlayerHealth(playerid, 1.0); // functioneaza
	return 1;

}

 

Edited by Rayan
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.