Jump to content
Autentificarea cu Google și Facebook nu mai este disponibilă. ×

Question

Posted

Salut, de curand am gasit niste obiecte care sunt puse in interiorul unuei masine de polite SWAT. Stiti si voi acel Enforcer. Cum fac ca atunci cand un player da ,,G" si intra in masina sa ii apara acel interior?

And if you want to spawn inside the interior, spawn here:
Code:
AddPlayerClass(0,-26.3642,41.3313,1000.3384,176.1459,0,0,0,0,0,0); //

Intrebarea mea este, un sa adaug coordonatele aceasta ca atunci cand dai G sa-ti apara acel interior?

 

19 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
Posted

Te duci la onplayerstatechange si vei face un if 

If (getplayerstate playerid == player_state_passanger && getvehiclemodel vehicleid == modelul masinii )// verifici prima data daca se urca ca pasager si apoi verifici daca masina este acea duba de politie

Setplayerpos acele coordonate

 

    __  ____      __           
   /  |/  (_)____/ /____  _____
  / /|_/ / / ___/ __/ _ \/ ___/
 / /  / / (__  ) /_/  __/ /    
/_/  /_/_/____/\__/\___/_/     
SERVICII SCRIPTING DE CALITATE
Pagina     Scripting     pawn
  • 0
Posted
Acum 11 ore, Mister a spus:

Te duci la onplayerstatechange si vei face un if 

If (getplayerstate playerid == player_state_passanger && getvehiclemodel vehicleid == modelul masinii )// verifici prima data daca se urca ca pasager si apoi verifici daca masina este acea duba de politie

Setplayerpos acele coordonate

Nu se intampla nimic , nu ma duce nicaeri.

 		if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER)
        {
            SetPlayerPos(playerid, -26.3642,41.3313,1000.3384);
		}

 

  • 0
Posted
if(oldstate == PLAYER_STATE_ONFOOT && newstate == PLAYER_STATE_PASSANGER) 

 

Si ti am spus mai trebuie sa pui un if sa specifici modelul vehiculului altfel te da in interior din orice masina te urci

 

    __  ____      __           
   /  |/  (_)____/ /____  _____
  / /|_/ / / ___/ __/ _ \/ ___/
 / /  / / (__  ) /_/  __/ /    
/_/  /_/_/____/\__/\___/_/     
SERVICII SCRIPTING DE CALITATE
Pagina     Scripting     pawn
  • 0
Posted

Am reusit sa fac intrarea , dar cum fac ca atunci cand iese din masina sa nu-l dea intr-o anumita pozitie dar acolo unde se opreste masina. De ex merg din ls pana in lv, iar jucatorul cand coboara de acolo sa nu-l dea unde am setat eu coordonate dar sa-l dea unde s-a oprit masina? Este posibil asa ceva?

  • 0
Posted
Acum 11 ore, CritteR a spus:

new Float:vehx, Float:vehy, Float:vehz;
          GetVehiclePos(currentveh, vehx, vehy, vehz);
//Functia de intrare
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
    if(oldstate == PLAYER_STATE_ONFOOT && newstate == PLAYER_STATE_PASSENGER)
    {
        new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
        if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER && GetVehicleModel(vehicleid) == 427)
        {
            SetPlayerPos(playerid, -26.3642,41.3313,1000.3384);
        }
    }
//Si ca sa iasa am pus asa:
if(IsPlayerInVehicle(playerid, 427) && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER)//modelul masinii este 427
            {
                if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, -26.3642,41.3313,1000.3384))
                {
                    new Float:x,Float:y,Float:z, vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
                    GetVehiclePos(vehicleid, x, y, z);
                    SetPlayerPos(playerid, x+2, y, z);
                }
            }

 

  • 0
Posted

Nu merge? Nu stiu cum functioneaza interiorul la swat, dar daca poti sa te Misti, probabil ca nu mai ai state-ul de pasager, deci, dupa parerea mea, ar trebui sa folosesti o variabila gen inSwat[playerid] in loc sa verifici state-ul atunci cand iesi.

  • 0
Posted
Acum 11 ore, CritteR a spus:

Nu merge? Nu stiu cum functioneaza interiorul la swat, dar daca poti sa te Misti, probabil ca nu mai ai state-ul de pasager, deci, dupa parerea mea, ar trebui sa folosesti o variabila gen inSwat[playerid] in loc sa verifici state-ul atunci cand iesi.

Da pot sa ma misc. Si cum ar trebui sa arate acea verificare?

  • 0
Posted

Setezi un new bool:inSwat[playerid] = false sus de tot in gm, dupa care il pui ca true atunci cand intra playerul ca pasager in swat. Apoi ca sa iesi din swat, in loc sa verifici GetPlayerState, pune-l sa verifice inSwat == true

  • 0
Posted
Acum 11 ore, CritteR a spus:

Setezi un new bool:inSwat[playerid] = false sus de tot in gm, dupa care il pui ca true atunci cand intra playerul ca pasager in swat. Apoi ca sa iesi din swat, in loc sa verifici GetPlayerState, pune-l sa verifice inSwat == true

case KEY_SECONDARY_ATTACK:
        {
            if(IsPlayerInVehicle(playerid, 427) &&  inSwat[playerid] == true)
			{
			    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, -26.3642,41.3313,1000.3384))
				{
					new Float:x,Float:y,Float:z, vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
					GetVehiclePos(vehicleid, x, y, z);
					SetPlayerPos(playerid, x+2, y, z);
				}
			}


Nici o schimbare

 

  • 0
Posted
Acum 11 ore, CritteR a spus:

Asta pentru ca incerci sa iei id-ul masinii, dupa ce ai iesit din ea, variabila trebuie setata cand intri in masina.

Iar nu inteleg:D cum ar trebui sa arata functia?

  • 0
Posted

Ia gmul meu briston gov si uitate la sistemul de rulota.

Scriptul tau e identic cu al meu doar ca e din rulota in van, scriptul e simplu cand intri ca pasager in modelul de masina dorit se salveaza variabila playerului cu vehicleid care intra ca pasager,  apoi cand vrea sa iese foloseste getvehiclepos variabila playerului si ii da setplayerpos

e mai simplu decat pare dar acum fiecare cum intelege eu zic ca intelegi mai usor din codul din gm

 

    __  ____      __           
   /  |/  (_)____/ /____  _____
  / /|_/ / / ___/ __/ _ \/ ___/
 / /  / / (__  ) /_/  __/ /    
/_/  /_/_/____/\__/\___/_/     
SERVICII SCRIPTING DE CALITATE
Pagina     Scripting     pawn
  • 0
Posted
La 22.05.2017 la 12:32, Mister a spus:

Ia gmul meu briston gov si uitate la sistemul de rulota.

Scriptul tau e identic cu al meu doar ca e din rulota in van, scriptul e simplu cand intri ca pasager in modelul de masina dorit se salveaza variabila playerului cu vehicleid care intra ca pasager,  apoi cand vrea sa iese foloseste getvehiclepos variabila playerului si ii da setplayerpos

e mai simplu decat pare dar acum fiecare cum intelege eu zic ca intelegi mai usor din codul din gm

Multumesc de raspuns ,dar nu poti sa transpui scriptul aici? La moment nu pot accesa un pc ! Multumesc!

  • 0
Posted
38 minutes ago, mrtea said:

Multumesc de raspuns ,dar nu poti sa transpui scriptul aici? La moment nu pot accesa un pc ! Multumesc!

Si atunci tu ce ai face ai da copy paste? Nici eu nu sunt pe pc scriu de pe telefon, si ce faci cu scriptul gmul serverul samd daca nu ai acces la pc? :))

 

    __  ____      __           
   /  |/  (_)____/ /____  _____
  / /|_/ / / ___/ __/ _ \/ ___/
 / /  / / (__  ) /_/  __/ /    
/_/  /_/_/____/\__/\___/_/     
SERVICII SCRIPTING DE CALITATE
Pagina     Scripting     pawn
  • 0
Posted
Acum 11 ore, Mister a spus:

Si atunci tu ce ai face ai da copy paste? Nici eu nu sunt pe pc scriu de pe telefon, si ce faci cu scriptul gmul serverul samd daca nu ai acces la pc? :))

Eram in drum spre casa si credeam cand o sa ajung o sa dau copy Paste =))))))  N-a mers aparent :D Glumesc! O sa testez cat de curand ! Revin cu rezultat!

  • 0
Posted
La 24.05.2017 la 11:06, Mister a spus:

Si atunci tu ce ai face ai da copy paste? Nici eu nu sunt pe pc scriu de pe telefon, si ce faci cu scriptul gmul serverul samd daca nu ai acces la pc? :))

Am Rezolvat ! Multumesc ! T/C

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.