Jump to content
  • 0

Ajutor


xNoAir

Question

3 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

O idee ar fi asa:

- Faci un timer de o secunda si salvezi locatia jucatorului
- Retii tot timpul ultima locatie si locatia curenta
- Daca diferenta intre cele doua puncte geometrice este mai mare decat o valoare x - atunci inseamna ca jucatorul ori s-a respawnat ori a folosit teleporthack

Daca mergi cu un infernus cu viteza maxima ai putea sa vezi cam care este valoare x. Mai apoi, tratezi cazul in care un jucator se respawneaza, si detectezi in cele din urma daca foloseste teleporthack.

Tutoriale despre tot si toate: Tutoriale-Pe.NET

Link to comment
Share on other sites

  • 0
5 hours ago, Maurice said:

O idee ar fi asa:

- Faci un timer de o secunda si salvezi locatia jucatorului
- Retii tot timpul ultima locatie si locatia curenta
- Daca diferenta intre cele doua puncte geometrice este mai mare decat o valoare x - atunci inseamna ca jucatorul ori s-a respawnat ori a folosit teleporthack

Daca mergi cu un infernus cu viteza maxima ai putea sa vezi cam care este valoare x. Mai apoi, tratezi cazul in care un jucator se respawneaza, si detectezi in cele din urma daca foloseste teleporthack.

Pai, cum se face de la ce sa incep ca, ce ai scris tu acolo pot sa scriu si eu, dar sa pun inpractica nu prea.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Nu cred ca poti sa scrii alea, daca ai fi stiut chestiile alea probabil stiai si cum se face. Probabil spui ca ai putea copia ce ti-a spus.

 

Un timer il setezi cu SetTimer, exista timer global sau per player. Daca folosesti unul global, ai nevoie si de un loop, fa-l cu foreach. Apoi iti faci 6 variabile de tip Float, gen new Float: pozCurentaX, Float: pozCurentaY, Float: pozCurentaZ, Float: OldPosX, Float: OldPosY, Float: OldPosZ, toate pe [MAX_PLAYERS].

 

Dupa care iti verifici in joc maximul de distanta pe care-l poate parcurge un jucator intr-o secunda si te folosesti de asta pentru a verifica in timerul creat la inceput daca diferentele intre OldPosX si pozCurentaX e mai mare decat maximul gasit.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.