Sari la conținut

Maurice

Membru
  • Număr conținut

    42
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    5

Maurice a câștigat ziua ultima dată pe Iulie 13 2017

Maurice a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

11 Neutru

1 Urmăritor

Despre Maurice

  • Rang
    Membru
  • Dată Naștere 17.03.1997

Profile Information

  • Sex
    Masculin
  • Location
    Timisoara, Romania
  • Interests
    -
  • Name in game
    Maurice
  1. Nu uitati sa lasati comentariu cu ce videoclip doriti pentru Duminica!!! De asemenea, daca vedeti ceva interesant in sectiunea de comentarii, lasati un vot!
  2. Tutorial Comanda /Bonus

    Puteai lucra mai mult la design, dar este bine pentru inceput
  3. Cum sa creezi TextDraw-uri in SA-MP

    Buna ziua si bine v-am regasit. Am spus in urma cu ceva timp in tutorialul despre dealership, ca voi revenii cu un alt tutorial in care o sa va explic cum instalati si folositi TDEditor. Downloadam un server de SA-MP basic Primul pas este sa downloadam severul de SA-MP cu un gamemode simplu. Deoarece daca incercam sa incarcam FilterScript-ul pe un gamemode mai evoluat, putem intalnii foarte multe incompatibiltati. Intram pe SA-MP Download si dam click pe Windows Server.Extragem arhiva undeva in calculator si retinem locatia acestuia. Downloadam fisierele TDEditor In link-ul de mai sus, putem downloada toate fisierle necesare. Le gasiti sub "Download Tool". Dupa ce extrageti arhiva o sa aveti 3 foldere: GTA San Andreas, SERVER si DLL FILES. Instalare fisier .txd Intram in folder-ul GTA San Andreas (mentionat anterior) si copiem folder-ul "models" in folder-ul jocului nostru. Instalare filterscript Intram in folder-ul SERVER si copiem totul in folder-ul server-ului nostru (downloadat in primul pas).Mai apoi copiem TOATE fisierele .dll din folderul DLL FILES in folder-ul server-ului nostru.Intram in joc si ne distram. Sursa: tutoriale-pe.net
  4. Panel SA:MP BUG !

    Sunt diferite metode. Cauta SQL Injection, XSS, etc pe Google si invata cum sa te protejezi!
  5. Panel SA:MP BUG !

    S-ar putea sa aiba invulnerabilitati panel-ul
  6. Problema pin

    Da, dar daca faceai totul pe int.. si verificarea si tot, iti era mai usor. Oricum, conteaza ca ai rezolvat in final.
  7. Problema pin

    Modifica in baza de date campul "Pin" din varchar in int
  8. Problema pin

    format(string, sizeof(string), "Pinul tau este: %d",PlayerInfo[playerid][pPin]); SendClientMessage(playerid, COLOR_SERVER, string); Pune asta dupa SetPlayerScore si inainte de return 1 si spune-mi in joc ce iti arata
  9. Problema pin

    Pune print-ul inainte de return 1 si zi-mi ce zice
  10. Problema pin

    ......................... Pune-l in functia PlayerLogin si posteaz-o. Zi-mi ce afiseaza
  11. Problema pin

    Asta inseamna ca ori nu afisezi cand trebuie ori nu incarca datele. Astept sa vad cum ai pus print-ul
  12. Problema pin

    @GeOrGe.XD Dupa ce te loghezi pune un print(PlayerData[playerid][pPin]); si zi-mi daca iti incarca in consola PIN-ul din baza de date PS: Arata-mi dupa cum l-ai pus
  13. Well.. Nu prea ma pricep la titlu, nu e un titlu bun, dar o sa intelegi voi ce vreau eu sa fac! Se da urmatoarea comanda: CMD:growOld(playerid, params[]) { new string[128]; PlayerInfo[playerid][pAge] = 420; mysql_format(SQL, string, 128,"UPDATE `users` SET `Age`='%d' WHERE `ID`='%d' LIMIT 1",PlayerInfo[playerid][pAge],PlayerInfo[playerid][pSQLID]); mysql_pquery(SQL, string, "", ""); return 1; } Ce face comanda? Este destul de simplu: seteaza varsta jucatorului atat pe server cat si in baza de date pe 420. Ce ne facem daca noi avem sute astfel de UPDATE query-uri intr-un gamemode? Cum am putea sa mai scurtam din linii? Stim ca "pAge" face parte din enum PInfo { pSQLID, pAge, } new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][PInfo]; Si este o variabila ce face parte din "multimea" PInfo. Haideti sa modificam putin comanda de mai sus, sa vedeti cum ar arata daca ar fi prescurtata CMD:growOld(playerid, params[]) { setPlayerDataInt(playerid, PInfo:pAge, "Age", 1); return 1; } Mult mai bine, nu? Dar cum arata setPlayerDataInt? stock setPlayerDataInt(playerid, PInfo:pVar, dbField[32], value) { new string[128]; PlayerInfo[playerid][pVar] = value; mysql_format(SQL, string, 128,"UPDATE `users` SET `%s`='%d' WHERE `ID`='%d' LIMIT 1",dbField, PlayerInfo[playerid][pVar],PlayerInfo[playerid][pSQLID]); mysql_pquery(SQL, string, "", ""); } Comanda setPlayerDataInt primeste prin cei 4 parametrii: id-ul jucatorului un camp din pInfo denumirea coloanei din baza de date, corespunzatoare campului din pinfo (o primeste sub forma de un simplu string) noua valoare ce trebuie setata Tot ceea ce am facut a fost sa ma folosesc de propietatea pe care o are initializatorul "enum". Aveti idei de titlu mai bun?
  14. Bug Houses

    @Valentin18 Hai ca rezolvam foarte repede, posteaza: comanda /asellhouse o poza de la structura bazei de date (cum arata campul in care se stocheaza numele casei in tabelul cu case) cum incarci casele in server (functia LoadHouses sau ceva de genu)
  15. WTFF ! Help pls

    Salvezi cheia masinii la jucator atunci cand acesta cumpara o masina?
×

Informații Importante

Acest site foloseşte cookie–uri. Prin continuarea navigării, eşti de acord cu modul de utilizare a acestor informaţii. Pentru mai multe detalii, vezi Termeni de Utilizare și Politică Intimitate.