.Problema intalnita (descriere): Salut, nu de mult timp am inceput sa scriptez la un gamemode RPG. Il fac pentru mine, nu am de gand sa imi deschid server sau altceva. Vreau doar sa stiu de ce cand intru pe server si ma loghez, imediat primesc game mode restarting... si ma da iar la login si dupa iar imi da game mode restarting.. Ero(area / rile) / warning-(ul / urile): - Liniile de cod / sursa / script-ul(obligatoriu): new loginstring[128]; new loginname[64]; GetPlayerName(playerid,loginname,sizeof(loginname)); format(loginstring,sizeof(loginstring),"{ff6600}» {FFFFFF}Welcome back, {F81414}%s \n \n{ff6600}» {FFFFFF}Please enter your {6EF83C}password {FFFFFF}below:",loginname); ShowPlayerDialog(playerid,12346,DIALOG_STYLE_PASSWORD,"Login",loginstring,"Login","Exit"); format(string, sizeof(string), "Enter in the Login Box your password , {FFFF00}%s ! ", loginname); SendClientMessage(playerid, 0xFCBF19FF, string); } else
Sper ca am pus ce trebuia, sunt incepator... Imagini / Video (optional): - Ati incercat sa rezolvati singur?: Da... fara succes:|
EDIT: Oricum nu cred ca e de la login, e ceva care imi da GMR mereu dar nu pot sa-mi dau seama ce e
Question
Costin
.Problema intalnita (descriere): Salut, nu de mult timp am inceput sa scriptez la un gamemode RPG. Il fac pentru mine, nu am de gand sa imi deschid server sau altceva. Vreau doar sa stiu de ce cand intru pe server si ma loghez, imediat primesc game mode restarting... si ma da iar la login si dupa iar imi da game mode restarting..
Ero(area / rile) / warning-(ul / urile): -
Liniile de cod / sursa / script-ul(obligatoriu): new loginstring[128];
new loginname[64];
GetPlayerName(playerid,loginname,sizeof(loginname));
format(loginstring,sizeof(loginstring),"{ff6600}» {FFFFFF}Welcome back, {F81414}%s \n \n{ff6600}» {FFFFFF}Please enter your {6EF83C}password {FFFFFF}below:",loginname);
ShowPlayerDialog(playerid,12346,DIALOG_STYLE_PASSWORD,"Login",loginstring,"Login","Exit");