Jump to content
  • 0

Problemă


Gawitkkk

Question

- Problema intalnita (descriere): Nu este o problemă, ci o întrebare.

În prezent, sistemul meu de dealership (comanda /buyvehicle) funcționeaza pe DIALOG_STYLE_LIST (poza).

Și aș vrea să îl mut pe DIALOG_STYLE_INPUT, și aș vrea să arate ceva de genu(poza). 

- Ero(area / rile) / warning-(ul / urile): -
- Liniile de cod / sursa / script-ul(obligatoriu):

Comanda actuala de cumpărare a mașinii din dealership:

 

CMD:buyvehicle(playerid, params[])
{
if(gPlayerLogged[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, "You need to login first.");
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SCM(playerid,COLOR_WHITE,"{FFB870}Please get out of the car.");
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, 321.6544,-1521.1111,36.0391))
{
if(PlayerInfo[playerid][pLevel] < 3) return SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "{FFB870}You need to be level 3 to buy a vehicle.");
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_CARBUY, DIALOG_STYLE_LIST, "Vehicle:", "Low VehiclesnMedium VehiclenSport VehiclesnBikenAir vehiclesnSpecial Vehicles", "Select", "Close");
}
else return SCM(playerid,COLOR_WHITE,"{3850F1}You have to be at a vehicle dealership.");
   return 1;
}
Edited by Gawitkkk
Link to comment
Share on other sites

16 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Daca doresti sa faci ca pe B-ZONE, ai nevoie de DIALOG_STYLE_MSGBOX si dupa aceea sa folosesti DIALOG_STYLE_INPUT.

 

Nu e ceva chiar foarte complicat.

#define DIALOG_DSHIP 1

public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == DIALOG_DSHIP)
    {
        if(!response) return 1;

        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_DSHIP + 1, DIALOG_STYLE_INPUT, "DealerShip", "Scrie mai jos ID-ul masinii dorite", "Next", "Cancel");
        return 1;
    }
    if(dialogid == DIALOG_DSHIP + 1)
    {
        if(!response) return 1;

        if(strcmp(params, "411", true) == 0) GiveCar(playerid, Infernus); //Sau cum ai in GM
        if(strcmp(params, "412", true) == 0) GiveCar(playerid, Voodoo); //Sau cum ai in GM 
        //etc
        return 1;
    }
    return 0;
}

CMD:dealership(playerid, params[])
{
    new dship[2048];
    strcat(dship, "(411)Infernus 975.000.000$ t| (412)Voodoo 350.000.000$");
    //etc
    ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_DSHIP, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Buy Vehicle", dship, "Forward", "Cancel");
    return 1;
}
Edited by KnowN

242086.png

Link to comment
Share on other sites

  • 0

ne arati si ce ai incercat sa faci ? 

Am făcut în următorul fel:

 

#define DIALOG_DSHIP 78

 

CMD:buyvehicle(playerid,params[]);

{

toate cele, etc, etc..

ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_DEALER, DIALOG_STYLE_INPUT,"Vehicle DealerShip,"| 411 Infernusn411 Infernusn411 Infernus, s.a.m.d.

 

Însă nu se puneam mașinile cum trebe, se puneau în toate felurile, doar cum erau în poza aia nu se puneau...

 

 

 

Daca doresti sa faci ca pe B-ZONE, ai nevoie de DIALOG_STYLE_MSGBOX si dupa aceea sa folosesti DIALOG_STYLE_INPUT.

 

Nu e ceva chiar foarte complicat.

#define DIALOG_DSHIP 1

public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == DIALOG_DSHIP)
    {
        if(!response) return 1;

        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_DSHIP + 1, DIALOG_STYLE_INPUT, "DealerShip", "Scrie mai jos ID-ul masinii dorite", "Next", "Cancel");
        return 1;
    }
    if(dialogid == DIALOG_DSHIP + 1)
    {
        if(!response) return 1;

        if(strcmp(params, "411", true) == 0) GiveCar(playerid, Infernus); //Sau cum ai in GM
        if(strcmp(params, "412", true) == 0) GiveCar(playerid, Voodoo); //Sau cum ai in GM 
        //etc
        return 1;
    }
    return 0;
}

CMD:dealership(playerid, params)
{
    new dship[2048];
    strcat(dship, "(411)Infernus 975.000.000$ t| (412)Voodoo 350.000.000$");
    //etc
    ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_DSHIP, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Buy Vehicle", dship, "Forward", "Cancel");
    return 1;
}

Mersi frumos, încep chiar acum să fac acest lucru.

Revin cu edit și îți spun dacă a funcționat.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Am făcut exace cum mi-ai spus tu, uite mai aici rezultatul (poza).

 

Nu știu de ce a apărut acea eroare de compilare..

Eu ti-am dat un exemplu, tu trebuie sa il dezvolti.

 

//etc = Trebuie sa faci tu, nu am avut timp sa scriu atata :))

 

EDIT: Ti-am dat un model ca sa intelegi :)

Edited by KnowN

242086.png

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Arata ce ai facut tu dupa acel //etc

Bă, deci tu numa comentezi "arată ce ai făcut, arată ce ai făcut".

 

Ți-am explicat CLAR că nu știu ce să fac, ți-am explicat în postul anterior. 

Decât să mă ți așa din zi în zi cu "arată ce ai făcut în postul anterior", mai bine nu mai posta. Am topicul deschis de câteva zile, și tu.. ca moderator, doar asta ai spus.

 

Am scris CLAR faptul că nu am înțeles ce am de făcut după acel //etc

Edited by Gawitkkk
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ti-as sugera sa o lasi mai moale cu limbajul si cu ''ba'' ca nu ne huiduim,totusi,e un membru din staff,trateazal ca atare.

Ca datoria de Moderator trebuie sa vada ce ai incercat sa faci,esti obligat sa faci ceva,daca nu iti iese te ajutam,nu dam mura in gura.

Known daca nu ma insel ti-a dat un model tu iate dupa acel model si fa in continuare.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Bă, deci tu numa comentezi "arată ce ai făcut, arată ce ai făcut".

 

Ți-am explicat CLAR că nu știu ce să fac, ți-am explicat în postul anterior. 

Decât să mă ți așa din zi în zi cu "arată ce ai făcut în postul anterior", mai bine nu mai posta. Am topicul deschis de câteva zile, și tu.. ca moderator, doar asta ai spus.

 

Am scris CLAR faptul că nu am înțeles ce am de făcut după acel //etc

Vezi ca eu am vorbit frumos cu tine dar vad ca ,cu tine nu se poate 

 

POSTEAZA CE AI FACUT TU DUPA ACEL // ETC

 

CUM AI CONTINUAT ASTA TI-AM ZIS SA IMI ARATI ! 

 

Bă, deci tu numa comentezi "arată ce ai făcut, arată ce ai făcut".

 

Si comentez asa ca vrei mura in gura totul.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Vezi ca eu am vorbit frumos cu tine dar vad ca ,cu tine nu se poate 

 

POSTEAZA CE AI FACUT TU DUPA ACEL // ETC

 

CUM AI CONTINUAT ASTA TI-AM ZIS SA IMI ARATI ! 

 

Si comentez asa ca vrei mura in gura totul.

Am mai spus odată, și repet... văd că nu ți-ai dat seama, sau nu m-am exprimat eu bine..

 

După acel //etc, nu știu ce am de făcut.. Îmi dă acea eroare la compilare, și nu știu cauza acesteia..

Link to comment
Share on other sites

  • 0
CMD:dealership(playerid, params[])
{
    new dship[2048];
    strcat(dship, "(411)Infernus 975.000.000$ t| (412)Voodoo 350.000.000$");
    strcat(dship, "(IDBULLET)Bullet 975.000.000$ t| (ID SULTAN)Sultan 350.000.000$");
    // De aici faci asa continuii.
    //strcat(dship, "(ID MASINA)MASINA PRET$ t| (ID MASINA)MASINA PRET$");
    //etc
    ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_DSHIP, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Buy Vehicle", dship, "Forward", "Cancel");
    return 1;
}



    if(dialogid == DIALOG_DSHIP)
    {
        if(!response) return 1;

        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_DSHIP + 1, DIALOG_STYLE_INPUT, "DealerShip", "Scrie mai jos ID-ul masinii dorite", "Next", "Cancel");
        return 1;
    }
    if(dialogid == DIALOG_DSHIP + 1)
    {
        if(!response) return 1;

        if(strcmp(params, "411", true) == 0) GiveCar(playerid, Infernus); //Sau cum ai in GM
        if(strcmp(params, "412", true) == 0) GiveCar(playerid, Voodoo); //Sau cum ai in GM 
        if(strcmp(params, "ID BULLET", true) == 0) GiveCar(playerid, Bullet); //Sau cum ai in GM
        if(strcmp(params, "ID SULTAN", true) == 0) GiveCar(playerid, Sultan); //Sau cum ai in GM
        // AICI CONTINUI TOT ASA
        //if(strcmp(params, "ID MASINA", true) == 0) GiveCar(playerid, NUME MASINA); //Sau cum ai in GM 
        //etc
        return 1;
    }
    return 0;
}

Sper ca ai inteles cum sa continuii.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.