Jump to content
  • 0

wanted level bug


Jackie

Question

Problema intalnita (descriere):

Salutare tuturor, e prima oara cand cer putin ajutor pe acest forum.

 

Am o problema cu Wanted-ul jucatorilor (Folositnd GM Blwn), fiind pe mysql nu prea inteleg unde poate fii problema deoarece nu am experienta necesara ...

 

Practic odata ce primesti wanted nu-ti mai dispare in caz ca mori, ca consecinta nu intri in puscarie dupa moarte si te respawneaza la factiune / punctul de respawn cu wanted-ul care il aveai inainte de a muri ... 

 

Logic ar fii sa intri in puscarie dupa ce mori...

 

Ero(area / rile) / warning-(ul / urile): No-One
Liniile de cod / sursa / script-ul(obligatoriu): Imi spuneti ce sa postez si postez..
Imagini / Video (optional): Nu e nevoie..

Ati incercat sa rezolvati singur?: Da, am tot schimbat una alta dar n-am reusit

Edited by Jackie
Link to comment
Share on other sites

5 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Pai poti sa pui la OnPlayerDeath ca daca la omorat un  membru PD ( de exemplu ) sa ii setezi variabila pe care o folosesti tu sa verifice daca e in jail, pe 1, iar la OnPlayerSpawn pui sa verifice daca variabila pentru jail e egala cu unu sa-l spawneaza in jail daca nu,nu se va intampla nimic. Iti arat si un exemplu mai jos:

 

 

new Jailed[ MAX_PLAYERS ]; // creem o variabila cu care verificam daca ii dam jail


public OnPlayerDeath( playerid, killerid, reason)
{ 
if ( pMember[ killerid ] == 1 ) // cu aceasta verifici daca e membru pd | aceasta este o varibila creata de mine tu ai altfel in gamemode
{
Jailed[ playerid ] = 1; 
}
return ( true ) ;
}
public OnPlayerSpawn( playerid )
{
if ( Jailed[ playerid ] == 1 ) // verifica daca are jailed 1 
{
// Aici pui codul ca sa-l dea in jail
}
return ( true ) ;
}
Edited by andy47
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.