Jump to content
  • 0

Problemă la adăugarea unei funcții


Believer>

Question

Problema intalnita (descriere): Deci am creat o comandă prin care un jucător își poatea lua câteva arme ... Doar că la această comandă vreau să adaug o funcție astfel încât ca acea comandă să se poată folosi doar de două ori într-un interval de zece minute sau în cazul în care jucătorul moare înainte de împlinirea a celor 10 minute să poată refolosi iar comanda,anulându-se practic acel timp.

Ero(area / rile) / warning-(ul / urile): Nu există nici o eroare.

Liniile de cod / sursa / script-ul: 

    if(strcmp(cmd, "/takeguns", true) == 0)
    {
     if(IsPlayerConnected(playerid))
     {
     GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
     if(PlayerInfo[playerid][pMember]==2||PlayerInfo[playerid][pLeader]==2)
     {
        format(string, sizeof(string), "* Agent %s took some weapons!", sendername);
        ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
        SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, "You have just taken some weapons.");
        GivePlayerWeapon(playerid, 24, 100);// Deagle
        GivePlayerWeapon(playerid, 29, 250);// MP5
        GivePlayerWeapon(playerid, 31, 250);// M4
        return 1;
        }
    }
    return 1;
} 

Imagini / Video (optional): -

Ati incercat sa rezolvati singur?: Nu,nu pot să spun că am încercat să adaug această funcție singur.

P.S: Nu înțeleg de ce a fost închis topicul recent.. de aceea am făcut unul identic.

Link to comment
Share on other sites

4 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Creezi un timer de 10 minute si-l adaugi comenzii .

 

Buna seara.

In nici intr-un caz nu se creaza timere stimate in asa situatii simple de tot.

Plus la aceasta nu cred ca trebuie sa va complicati sa folositi o comanda doua ori in 10 minute cand o puteti folosi cate o data la fiecare 5 minute. Asa cred ca e varianta cea mai logica.

 

Mai jos propun autorului temei, solutionarea solicitarii sale:

 

La toate enum pInfo vom adauga:

pGunTime,

 

La public Fresh() sau timerul de o secunda pe care il aveti:

PlayerInfo[i][pGunTime] -= 1;

 

Si comanda dumneavoastra:

 

if(strcmp(cmd, "/takeguns", true) == 0)
    {
   if(IsPlayerConnected(playerid))
   {
   GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
   if(PlayerInfo[playerid][pMember] != 2 || PlayerInfo[playerid][pLeader] !=2 ) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, "Nu puteti folosi aceasta comanda!");
   if(PlayerInfo[playerid][pGunTime] > 0) return SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD1, "Puteti primi arme doar o data in minute!");
   format(string, sizeof(string), "* Agent %s took some weapons!", sendername);
   ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
   SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, "You have just taken some weapons.");
   GivePlayerWeapon(playerid, 24, 100);// Deagle
   GivePlayerWeapon(playerid, 29, 250);// MP5
   GivePlayerWeapon(playerid, 31, 250);// M4
   PlayerInfo[playerid][pGunTime] = 300;
   return 1;
   }
    return 1;
}

Edited by ARTIST

ep41yhufqpagka5wfoornw1wjfjie.png

HTjr_G.png
12975.png
 
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.