Jump to content
  • 0

Eroare Deschidere


AndreiM

Question

Problema intalnita (descriere): :Salut , am si eu o problema la deschiderea serverului.

Deci deschid server-ul totul merge conform planului citeste tot e bine cand bag ip-ul imi zice ca nu e pornit

Am router Vodafone 3G

Am facut port forwarding cu 7777 etc..

Nu mai stiu ce sa fac ! Sa ma ajute cineva !!

Ero(area / rile) / warning-(ul / urile): :Salut , am si eu o problema la deschiderea serverului.

Deci deschid server-ul totul merge conform planului citeste tot e bine cand bag ip-ul imi zice ca nu e pornit

Am router Vodafone 3G

Am facut port forwarding cu 7777 etc..

Nu mai stiu ce sa fac ! Sa ma ajute cineva !!

Imagini / Video (optional): Nu e nevoie

Ati incercat sa rezolvati singur?: Da

Link to comment
Share on other sites

6 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Daca il deschizi pe PC adauga la favorite localhost:7777, dar din cate imi spui tu, cu ruteru nu o sa poata sa iti intre playeri pe server. Eu tot ruter am, asa ca nu ai nici o sansa sa ai playeri pe el. Iti sugerez sa iti cumperi un host, dar evident, serverul trebuie sa fie bine lucrat ca sa ai cat de cat jucatori.

  • Upvote 1

242086.png

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Nu mai trebuie să dai up deoarece să-ţi explic cum stă treaba.

 

1. Dacă ai IP dinamic , la client-ul de la SA:MP apare sv-ul dacă scri " localhost " , la alte persoane NU apare.

2. Dacă ai IP static , la client-ul de la SA:MP apare sv-ul dacă scri "localhost" doar ţie , aşa că trebuie sa pui IP-ul tau iar atunci v-a aparea şi altora.

 

 

EDIT: Topic inchis 48h fara reply.

Edited by Ph0eniX
public OnPlayerConnect(playerid)
{
	print("[ERROR] - Unable to establish a connection with the world...");
	SendRconCommand("exit");
	return 1;
}

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.