Ricardo. Posted December 9, 2014 Posted December 9, 2014 Voi cand ascultati *impodobes-te mama bradu* sau colinde de genul asta nu va relaxeaza/sau va face sa uitati de toate lucrurile urate pe care le aveti in gand?Pe mine unul da. Respecta si vei fi respectat!
SkyLeAs Posted December 10, 2014 Posted December 10, 2014 Voi cand ascultati *impodobes-te mama bradu* sau colinde de genul asta nu va relaxeaza/sau va face sa uitati de toate lucrurile urate pe care le aveti in gand?Pe mine unul da. Sincer si pe mine mno..
BadboyUndeadArmy Posted December 10, 2014 Posted December 10, 2014 Voi cand ascultati *impodobes-te mama bradu* sau colinde de genul asta nu va relaxeaza/sau va face sa uitati de toate lucrurile urate pe care le aveti in gand?Pe mine unul da. Mai bine ascult o piesa in engleza,gen "Shake Up Christmas",nu "Impodobeste mama bradul" )
Ricardo. Posted December 10, 2014 Author Posted December 10, 2014 Pt mn e tot una Respecta si vei fi respectat!
Джо Posted December 10, 2014 Posted December 10, 2014 Nu,cand ascult colinde imi aduc aminte de familie,de faptul ca eram mic si mergeam la colindat dupa mergeam la un club si mergeam pe 3 carari acasa:))
Ricardo. Posted December 10, 2014 Author Posted December 10, 2014 Pt mn e tot una traiesc prin asta )) Respecta si vei fi respectat!
eXorcism Posted December 12, 2014 Posted December 12, 2014 La fel ca lui Adrian_Petre, colindele imi aduc aminte de vremea cand stateam pe afara sa colind, si ajungeam acasa pe langa drum pe langa gard . I'm back bitches.
TheWolf Posted December 13, 2014 Posted December 13, 2014 Cand aud "impodobeste mama bradul" toate gandurile se duc la Taierea porcului )
Ricardo. Posted December 13, 2014 Author Posted December 13, 2014 Cand aud "impodobeste mama bradul" toate gandurile se duc la Taierea porcului ) )))))))))))))))))))) Respecta si vei fi respectat!
fullkross Posted December 21, 2014 Posted December 21, 2014 N-ai cum sa te gandesti la flower power cand asculti colinde. Sarbatorile reprezinta doar un chin si un efort supraomenesc odata ce treci de 20 de ani. Deci pentru cei mici, bucurati-va cat mai aveti timp, peste cativa ani o sa va ascundeti in beci cand o sa vina sarbatorile.
Recommended Posts