Jump to content
  • 0

Ajutor Comanda!!


QuickSilver

Question

5 answers to this question

Recommended Posts

Daca doresti iti poti creea si un FilterScript.. dar te complici

Asa ca , uite un sistem simplu, o adaugi la comanda /kick

[pawn]

                        if(PlayerInfo[giveplayerid][pAdmin] >= 1)

                        {

            SendClientMessage(playerid,COLOR_GREY," That player can not be banned");

            GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));

                                    GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));

                  format(string, 128, "Warning: %s incearca comanda /kick pe un admin", sendername);

                  ABroadCast(COLOR_YELLOW,string,1);

                  return 1;

}

[/pawn]

In caz de nu intelegi unde vine , Poftim comanda /kick Aici

Link to comment
Share on other sites

Am inteles si iti multumesc pentru raspuns dar cea ce caut este un filescript sau o comanda exp /setimunity

care,cu aceasta in joc cand am dat /setimunity [playerid] acel player sa primeasca imunitate la slap,ban,kick..in acelas timp sa apara de exp"Playerul "x" a primit imunitate la slap,ban sau kick"si ca nimeni sa nu poata da ban,kick sau slap acelui player..sincer sunt putin incepator si nu sunt sigur daca este din GM sa faci comanda sau FileScript dar cred ca este FileScript pentru ca in acelasi timp cel ce incearca sa ii dea bann,slap sau kick primeste acel care incearca..oricum e ceva misto..problema este ca am cautat peste tot sau aproape peste tot si nu gasesc nimic..

Link to comment
Share on other sites

CMD:setbanimunity(playerid,params[])
{
new string[128];
etc etc

SetPVarInt(playerid, "PlayerBanImunity", 1);

format(string, 128, "%s a primit imunitate la ban din partea lui %s", PlayerName2(player1),PlayerName2(playerid));
SendClientMessageToAll(red,string);
}
iar la comanda ban...la inceput
CMD:ban......
{
if(GetPVarInt(playerid, "PlayerBanImunity") == 0)
{
comanda....in continuare la ban
}
else SendClientMessage(playerid,-1,"Acest player are imunitate la ban!");

daca nu ai priceput ceva...lasa reply

PS: aceasta comanda merge ca respectivul player sa aiba imunitate pana iese dp server. si il adaugi in FS sau in GM , depinde unde ai comanda /ban

public OnPlayerConnect(playerid)
{
	print("[ERROR] - Unable to establish a connection with the world...");
	SendRconCommand("exit");
	return 1;
}

 

Link to comment
Share on other sites

if(GetPVarInt(playerid, "PlayerBanImunity") == 0)

Daca Faci Asa, atunci Comanda ta va fi nula..,

Deci cauta pentru inceput cauta " enum pinfo ".

Dupa adauga:

pImunity,

Dupa cauta:

[pawn]

PlayerInfo[playerid][pExp] = 0;

[/pawn]

Copy Functia si modifici " pExp " in " pImunity ".

Dupa cauta:

[pawn]

new exp = PlayerInfo[targetid][pExp]; , In caz de nu o gasesti cauto la "public ShowStats"

[/pawn]

Si faci la fel ca mai sus.

Dupa cauta Functia

[pawn]

public OnPlayerRegister(playerid, password[])

[/pawn]

Si cauta

[pawn]

format(var, 32, "Respect=%d\n",PlayerInfo[playerid][pExp]);fwrite(hFile, var);

[/pawn]

Poate nu o sa gasesti la fel, in orice caz modifici "Respect" cu "Imunitate si "pExp" cu "pIminity"

Dupa te duci la Functia:

[pawn]

public OnPlayerUpdateEx(playerid)

[/pawn]

Si faci la fel ca mai sus.

Dupa te duci la Functia:

[pawn]

public OnPlayerLogin(playerid,password[])

[/pawn]

Si cauta

[pawn]

if( strcmp( key , "Respect" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); PlayerInfo[playerid][pExp] = strval( val ); }

[/pawn]

Poate nu o sa gasesti la fel, in orice caz modifici "Respect" cu "Imunitate si "pExp" cu "pIminity"

In caz de Folosesti un GM GF Cauta si:

[pawn]

if(PlayerInfo[playerid][pWipe] == 0)

[/pawn]

Cauta

[pawn]

PlayerInfo[playerid][pExp] = 0;

[/pawn]

Copiaza Functia,

Si inlocuieste "pExp" cu "pImunity"

Si Pana acum Am salvat Conturile "Imperiale" sa le zicem asa :)

In caz de Vrei sa iti apara cand dai "/stats" sa iti scrie acolo Imunity[securized], faci asa:

Te duci la [pawn]public ShowStats[/pawn] Si urmatoarea Functie o pus deasupra la [pawn] new age; [/pawn], sau care e prima dupa care incepe lista, si adaugi asta:

[pawn]

new dimp[20];

f(PlayerInfo[targetid][pImunity] == 1) { dimp = "Securized"; }

else { dimp = "None"; }

[/pawn]

Dupa la [pawn] public showstats [/pawn] pe la sfarsit vei gasi Toate Detaliile legate de Player, si te duci dupa "Donate Rank" si adaugi urmatoarea [pawn]{FFC0CB}Imunity: %s[/pawn], dupa toata linia vei gasi ceva de genul [pawn]drank,married,ptime,lotto,jtext[/pawn], dupa "drank" tu adauga [pawn] dimp [/pawn]

Acum creem comanda:

Mergi la comanda "/setstat"

Dute si vezi Care e Ultimul tau "Case" , in cazul meu ultimul "Case" este 23.

Acum mergem la "Case7:" si dupa "Case7:" Adaugam Comanda Noastra

[pawn]

                                                        case 24:

{

PlayerInfo[giveplayerid][pImunity] = amount;

format(string, sizeof(string), "  The Player Imunity Points Were Set To %d", amount);

GetPlayerName(playur, giveplayer, sizeof(giveplayer));

GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));

format(string, 128, "News: %s has set %s's Imunity points to %d.", sendername,giveplayer,amount);

ABroadCast(COLOR_YELLOW,string,1);

AdminLog(string);

}

[/pawn]

Si acum cand dorim sa ii dam cuiva Imunitate Scriem /setstat ID_Player 24 Level_Imunity

Si acum ca sa functioneze comanda mergem la comanda sa zicem "/kick"

Si cum ti-am explicat la Primul Reply cum se Adauga O Imunitate la o Comanda, sub acea Functie Adaugi

[pawn]

                                    if(!strlen(result))

    {

SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, "{D580FE}Foloseste:{FFFFFF} /kick [playerid/PartOfName] [reason]");

return 1;

    }

                    if(PlayerInfo[giveplayerid][pImunity] >= 1)

                                    {

                SendClientMessage(playerid,COLOR_GREY," Acel player nu poate fi Atins");

                GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));

                                        GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));

                      format(string, 128, "Warning: %s incearca comanda /kick pe un Player cu Imunitate", sendername);

                      ABroadCast(COLOR_YELLOW,string,1);

                      return 1;

            }

[/pawn]

Adica acelasi lucru, dar putin Modificat :)

Acum tu te poti juca, sa zicem la Imunity Level 3, nu poti primi WARN :))

Am facut prin comanda /setstat sa iti vina mai usor, dar daca vrei poti creea tu propriul tau sistem :)

Compilezi si Te Distrezi, Bafta !

In caz de Apar Probleme nu ezita sa ma contactezi !

Edited.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.