Jump to content
  • 0

Dispar masinile...


Guest MFI

Question

Am o problema:

Deci dispar maisnile.

Cum sa fac sa nu ami dispara sa ramina unde le-am lasat?

Ca am vazut la multe servere asta lasam masina faceam vreo 3 cercuri ale intregii harti apoi veneam inapoi si masina era unde am lasat-o.

Ziceti-mi si mie cum fac sa nu dispara?

Link to comment
Share on other sites

14 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
Guest Glamour

Am exact acceasi problema .. imi dispar masinile si de la factiune si cele normale dupa vreo 1-2 minute dupa ce ma cobor din ele.... si am nu prea am inteles faza.. deci sterg "Ex" dupa AddStaticVehicle

Doar la vreo 5-6 masini imi arata cu "Ex" dupa AddStaticVehicle restu mi le araata "AddStaticVehicle" va rog ajutati-ma

Sunt incepator nu prea ma pricep .. Multumesc !!

Link to comment
Share on other sites

  • 0

eu cred ca se refera cum mareste timpu de spawnare

pai ai:

AddStaticVehicle(model,x,y,z,rotatia,color1,color2,timpu);

mno in loc de timp pui sa fie mai mult in secunde pune ex 30000 si dupa 30mii secunde se respawneaza

Imi aduc aminte cand jucam pe versiunea 0.1.. ala era SA-MP adevarat.

Va salut cu respect (pe cei care merita).

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Guest Glamour

deci eu vreau permanent unde o lasi acolo sa ramana ... si eu am la toate masinile adaugate in gf.pwn  cu AddStaticVehicle..

Exemplu : AddStaticVehicle(521,1948.2477,-2114.3101,13.1195,269.4057,5,5); //

Si vreau sa nu mai dispara niciodata de langa mine !

Si inca ceva ..Am creat o masina de politie .. dar o poate lua oricine ca nu ii da wanted.. eu vreau sa o poata lua doar politisti iar restu sa fie dati afara din masina si cu wanted !

Va rog  .. Multumesc !

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Guest Glamour

Mersi mult mi-a placut k mi-ai raspuns rapid ...Dar faza cu masina de politzie ma potzi ajuta :D Te rog moolt .. i-am aflat si ID-ul masinii .. dar nustiu cum sa fac sa nu o mai poata lua oricine decat COPi