Jump to content

LaZ

V.I.P
  • Posts

    531
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

LaZ last won the day on January 23

LaZ had the most liked content!

2 Followers

About LaZ

Profile Information

  • In-game Name
    [NoV]LaZ, Lazlow

Recent Profile Visitors

1,297 profile views

LaZ's Achievements

Proficient

Proficient (10/14)

  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

6

Reputation

  1. Sub enum pInfo înlocuiește pSQLD cu pSQLID.
  2. Mesajul de eroare îți spune că field-ul pSQLID nu există (undefined) în pInfo.
  3. Salutare tuturor! Acum aproape cincisprezece ani nu aveam nici cea mai mică idee cât de mult avea SA-MP să mă schimbe pe plan social, academic și profesional. A trecut ceva timp și ar fi multe de spus. Nu pot decât să le mulțumesc celor care au pus bazele comunității sa-mp.ro și celor care continuă să o ducă mai departe până-n ziua de azi. Sărbători faine vă doresc și un an nou plin de împliniri!
  4. Salutare! Culoarea definită (0xFFFF0000) e de fapt galbenă, un galben atât de deschis încât apare ca fiind albă. Asta e din cauză că ai setat valoarea alpha channel (transparența) din RGBA la zero: 0xFFFF0000. Poți folosi site-ul acesta pentru conversie RGBA în hex și viceversa: https://rgbacolorpicker.com/rgba-to-hex
  5. LaZ

    Crash

    Cineva sa-i dea ban la omu' asta.
  6. Cred ca ar fi bine sa resetezi banii celui care a murit. ResetPlayerMoney() sub GivePlayerMoney() in codul de mai sus.
  7. public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { GivePlayerMoney(killerid, GetPlayerMoney(playerid)); return 1; }
  8. Dat fiind ca serverul ruleaza un gamemode tip DM/TDM, codul tau ar trebui dezvoltat ridicol de mult, pe cand SendPlayerMessageToAll face toate aceste lucruri in vreo 2/3 lini. (variabila, format, trimite noul text) Cu comanda /msg am demonstrat ca SendPlayerMessageToAll functioneaza. @ stuntman: Ai rezolvat problema culorii, dar ai dat de alta, dupa parerea mea. In cazul tau jucatorul poate trimite o fraza care contine maxim 128 de caractere MINUS lungimea nickname-ului MINUS 1 cat sunt cele doua puncte ":" MINUS 8 cat are "{FFFFFF}" MINUS spatiile, >> si ID-ul jucatorului. Din 128 ai ramas cu vreo ~80-90 de caractere . Cu SendPlayerMessage nu trebuie sa-ti faci probleme, de aceea insista sa-l folosesc pentru ca l-am mai folosit si nu a fost nicio problema. Am comentat tot codul din OnPlayerText, am returnat valoarea 0 si nu se mai trimite nimic in chat ceea ce era de asteptat, cand am adaugat acele linii cu SendPlayerMessage ambele texte sunt trimise, ceea ce nu-i de asteptat, iar cand am adaugat SendClientMessageToAll textul corect a fost trimis, ceea ce nu era de asteptat din nou.
  9. Am testat ambele versiuni, aceeasi poveste.
  10. Acel nume nu ar trebui sa fie acolo daca ai return 0 la OnPlayerText! Iar in codul tau, culoarea numelui va fi tot una cu culoarea textului, de aceea exista SendPlayerMessageToAll sau ToPlayer. [pawn] CMD:msg(playerid, cmdtext[ ]) { SendPlayerMessageToAll(playerid, "hello "); return 1; } [/pawn]
  11. Daca pui return 0 in OnPlayerText, nu apare nici un mesaj in chat. Nu vreau acel text default, ci acel modificat sa apara id-ul jucatorului in chat. @ Zapakitu: sizeof (playerid) ?
  12. Nu. Apare in chat: [NoV]LaZ: 0 >> [NoV]LaZ: text Habar nu am ce naiba are, am pierdut prea mult timp cu acel cod. (
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.