Jump to content
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

Profile Information

  • Level of knowledge
    Începător

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

[email protected]'s Achievements

Rookie

Rookie (2/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

1

Reputation

  1. E 5 euro/luna un host cu 50 sloturi. E mai simplu decat sa tii pc-ul pornit mereu si sa ai lag pe server.
  2. Hai sa-mi numeri playerii. O sa-ti ia ceva timp ca-s cam multi si nu stiu cat de repede poti sa numeri. Dar serios, daca ai ceva de zis de bugged, poti sa-mi dai PM. Nu o sa-l deschid, dar nu cred ca postarile de genul au rost intr-un topic legat de optimizare. Da, l-am pus la bookmarks. Nu m-am uitat pe el prea mult, dar pare interesant. Mi-a zis cineva pe forum ca daca folosesti switch in loc de if/else serverul merge mai bine.
  3. Shad0w e un idiot, dar obiectele se rotesc doar daca esti aproape de ele. Implementarea obiectelor ascunse n-a fost prea buna, dar nu am avut timp sa rescriu mare parte din cod si l-am lasat asa.
  4. Pai in cazul dialogurilor, switch e folosit pentru ca de-asta exista switch. Dar daca e o singura variabila de comparat, o sa folosesc mereu if pentru ca e mai usor de citit codul. Si chiar si in cazul ala, nu cred ca o sa fie diferente mari de performanta pe un server cu 200 playeri online. Si eu am vazut servere cu 1000 playeri online ce folosesc ZCMD si nu folosesc switch-uri peste tot fara motiv. Mega-deschiderile au probleme cu timere/callback-urile procesate des (gen OnPlayerUpdate) sau poate nici macar nu folosesc ZCMD.
  5. N-am zis ca nu ar face o diferenta, dar diferenta e atat de mica incat nu conteaza. E 2017. Nu avem servere cu 32Mb de rami si procesor de 200Mhz. Nu e nevoie sa optimizezi orice. E o diferenta dintre teoria de pe wiki-ul sa:mp/benchmark-uri si realitate. Tu folosesti mereu switch in loc de if si crezi ca e vreo diferenta pe server?
  6. Daca ar face cineva un server mai bun, sunt sigur ca ar avea si playeri. Nu ca bugged/b-zone, dar ar avea playeri.
  7. E un plugin pe .com cu care poti testa de cate ori este folosita o functie si cat dureaza sa fie executata: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=271129 Folosind acel plugin si GetServerTickRate poti sa iti dai seama ce ar trebui sa optimizezi si daca e nevoie sa optimizezi ceva. Daca vrei sa optimizezi ceva, cred ca ar trebui sa te uiti la time, nu if/switch sau marimea array-urilor, tipul de variabile utilizate sau ZCMD vs Y_CMD. Dar optimizarea cand ai 50-100-200 playeri online nu prea conteaza daca e gazduit pe un host ok.
  8. A postat asta si pe forumul SA:MP. Din ce-am citit, zicea ca urma sa faca update la 0.4 si sa rescrie mare parte din cod pentru a rezolva sincronizarea vehiculelor (bugul cu ESC si alte probleme), dar daca ar rescrie tot codul, ar trebui si ownerii serverelor sa-si rescrie gamemode-urile, iar scripterii serverelor de SA:MP sunt cam lenesi. Si probabil nu o sa ajunga SA:MP vreodata la 0.4. Lucrurile noi bagate in 0.3 nu-s folosite de majoritatea serverelor si probabil nici lucrurile noi adaugate nu ar fi folosite. Daca vor mai aparea buguri cum au aparut in trecut cand picau toate serverele de SA:MP, sunt sigur ca o sa apara un nou update. Daca nu, slabe sanse. Oricum nici update-urile facute in ultimii nu-s extrem de utile pentru ownerii de servere. Kalcor pare sa aiba un job si nu pare interesat de banii castigati din SA:MP. Sunt sigur ca ar putea face mult mai multi bani din SA:MP daca fi interesat doar de asta cum zic unii pe aici.
  9. Ce legatura are topicul asta cu mine? Ce regex? Ce query-uri? Noroc cu scripterii adevarati ca tine pe care-i duce capu, dar cumva niciunu nu are vreun server original care sa aiba si playeri. Legat de zeroping, nu stiu daca suporta mysql r40 sau nu pentru ca nu folosesc mysql R40. Dar le-a dat cineva mesaj sa-i intrebe daca poti folosi mysql R40 si au zis ca nu?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.