Jump to content

FloriynScr

Membru
  • Posts

    40
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Recent Profile Visitors

890 profile views

FloriynScr's Achievements

Contributor

Contributor (5/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

-1

Reputation

1

Community Answers

  1. Nume: [0.3.7]streetG România RPG IP: 93.119.26.16:7777 DNS: rpg.streetg.ro:7777 Limbă: Română În primul rând vreau să vă prezint facţiunile, deţinem 11 facţiuni în total (4 mafii, 4 departamente, 3 paşnice) Avem şi un sistem de gift care poţi primi diferce cadouri..(Puncte premium, RP-uri sau bani): Job-urile sunt pe skill: Dacă tot am ajuns la job-uri să vă prezint: Un job interesant este job-ul "Gunoier", deoarece atunci când intri în checkpoint ţi se adaugă un coş de gunoi în spatele maşinii care se varsă şi primeşti o sumă de bani. Sau job-ul pizzer , care trebuie să duci 5 cutii de pizza la diferite case: Mai există şi job-ul "Fermier" care trebuie să te plimbi cu un tractor cu un "culegător" prins în spate pe câmp pentru a aduna recolta şi pentru a face bani: DealerSHIP-ul este pe categorii: Avem şi un sistem de premium: Punctele premium se pot face cu un sistem de achievements, cu care cumperi din shop: Ultimul Update: - Am trecut la versiunea 0.02 - A fost reparat un bug la DealerSHIP. - A fost schimbata culoarea la textdraw-ul de la login.- A fost reparat bugul de la comanda [/setprice].- Au fost schimbate sirenele de pe masinile de politie.- A fost adaugata comanda /gps.- A fost reparat bug-ul de la sistemul de newbie.- Suma de bani care o castigi acum la 'farmer' a fost marita cu 2k.- Reparat un bug de la farmer.- Reparat un bug de la fish, acum o sa apara un checkpoint unde trebuie sa dai /fish.- Casele de la spawn civil au fost scoase.- Acum war-urile se pot da intre orele 18:00-21:00.- Au fost adaugate 10 sloturi la fiecare factiune.- Acum nu poti da invite daca ai 10 membri in factiune.- Cand vei alege o factiune iti vor aparea unele informatii legate de ea.- Mutat spawn civil.- Mutat DMV-ul langa spawn civil.Cu stima Staff-ul streetG!
  2. La mine merge vreo 20 min cu 5 mb/s dupa vreo 2 ore cu 250kb/s )) morrr..
  3. Poi pune si tu link-ul de download, sa il descarcam si noi ) :*
  4. Pentru început aş dori să vă prezint pe scurt economia şi genul jocului. DNS: RPG.BREWED.RO Vreau să vă spun de la început , economia este MEDIE, adică nu se fac banii nici uşor dar nici greu, totul este calculat încât să se poată juca cu încredere şi pe un server care va fi de durată , ştiu că mulţi dintre voi spun că noile comunităţi sunt făcute pentru un timp scurt. Ei prin acest lucru vreau să vă demonstrez că putem juca împreună mult timp SAMP pe Brewed România. Cine suntem ? : După cum bine știți, suntem o comunitate care se bazează exclusiv pe serverul de GTA San Andreas Multiplayer. După câteva luni de muncă, pot spune că alături de echipa administrativă am reușit să obținem ceva de calitate care vă poate oferi un gameplay plăcut din toate punctele de vedere. Înainte de a anunța ora și data deschiderii, am decis să va prezentăm o mică parte din beneficiile și avantajele serverului nostru explicate pe scurt, simplu și ușor de înţeles. * Odata ce ati atins level 3 puteti cumpara 2 masini personale de la Dealership Los Santos* Puteti intra intr-o factiune daca aveti minim level 3.* Avem un sistem de V.I.P destul de avansat:* Sistem de Kilometraj la masinile Personale. WAR Sistem Sunt 44 teritorii.Un razboi se poate da intre orele 19:00 - 21:00. Pentru a porni un razboi este nevoie de minim 5 membri in ambele factiuni.Cum se castiga un teritoriu:Factiunea care este atacata, in primele 5 minute nu face nici un kill.Factiunea care ataca are mai multe kill-uri realizate in cele 15 minute decat factiunea care se apara.Daca scorul este egal la sfarsitul celor 15 minute, castigatoare este factiunea care se apara.Kill-urile se contorizeaza doar daca cel care trage se afla pe teritoriul atacat.La sfarsit va aparea o statistica cu cel mai bun jucator, cel mai "prost" jucator, scorul factiunilor. Facţiunile sunt simple, adică ce este important şi necesar la un gen RPG. Mulţi vor spune că facţiunea TAXI cu ce este important deoarece nu este folosită de nimenea. Ei, am să vă contrazic deoarece maşinile de civili sunt destul de "rare" şi va fi o facţiune destul de importantă. Comanda "/gps" este împărţită pe 3 secţii 1. GPS Location2. GPS Jobs3. GPS HQ Faction Dacă tot am ajuns în punctul cu job-urile vreau să vă spun că sunt pe SKILL. Din punctul nostru de vedere cele mai bune job-uri pentru a face bani sunt: Fermier, care trebuie să munceşti 60 de secunde şi primeşti o sumă de bani: Şofer de tir,care trebuie să transporţi marfă dintr-un loc în altul: Să trecem şi la maşinile personale, deoarece acesta este un punct important al serverului: Vreau să vă spun că poţi deţine 2 maşini , şi a 3-a doar la CONT PREMIUM, de aceea vom organiza pentru început un event cu premiul care constă in acest cont. Meniul casei este destul de drăguţ deoarece este diversificat: Ca şi norocu să-ţi bată la uşă am făcut şi un SISTEM DE LOTTO: Sistemul este sub formă de BIZ, este la liber şi poate fi cumpărat de oricare dintre voi, acesta este un biz destul de important pentru pasionaţilor de JOCURI de NOROC, adică la un interval de timp este o mică extragere prin care poti câştiga o sumă de bani destul de uşor.. Avem şi o sală de forţă din care ai putea să înveţi să te lupţi contra unei sume de bani: Şi într-un final vreau să termin cu PUŞCĂRIA, deoarece multor mafioţi le pasă unde îşi vor petrece mult timp..: Sistem paintball: Utilizezi comanda[/paint] pentru a participa la o lupta in Arena Paintball.Odata utilizata comanda va va aprea o casuta din care voi veti alege armele de joc (DEAGLE/MP5/AK 47/Sniper/Sawnoff Shotgun/Tec 9).Dupa 30 secunde de cand intra primul participant va incepe lupta. Batalia va tine 3 minute iar la sfarsit va aparea cel cu cele mai multe kill-uri.Daca doriti sa parasiti Arena Paintball utilizati comanda [/paintleave]Daca un player iese de pe server, sau paraseste arena si in arena va ramane doar un jucator meciul se va termina.In timpul unui meci nu pot intra alti participanti. Sperăm să fiţi alături de comunitatea Brewed România!Panel-ul este in constructie!
  5. Pentru început aş dori să vă prezint pe scurt economia şi genul jocului. DNS: RPG.BGAMING.RO Vreau să vă spun de la început , economia este MEDIE, adică nu se fac banii nici uşor dar nici greu, totul este calculat încât să se poată juca cu încredere şi pe un server care va fi de durată , ştiu că mulţi dintre voi spun că noile comunităţi sunt făcute pentru un timp scurt. Ei prin acest lucru vreau să vă demonstrez că putem juca împreună mult timp SAMP pe bGaming România. Cine suntem ? : După cum bine știți, suntem o comunitate care se bazează exclusiv pe serverul de GTA San Andreas Multiplayer. După câteva luni de muncă, pot spune că alături de echipa administrativă am reușit să obținem ceva de calitate care vă poate oferi un gameplay plăcut din toate punctele de vedere. Înainte de a anunța ora și data deschiderii, am decis să va prezentăm o mică parte din beneficiile și avantajele serverului nostru explicate pe scurt, simplu și ușor de înţeles. * Odata ce ati atins level 3 puteti cumpara 2 masini personale de la Dealership Los Santos * Puteti intra intr-o factiune daca aveti minim level 3. * Avem un sistem de V.I.P destul de avansat: * Sistem de Kilometraj la masinile Personale. WAR Sistem Sunt 44 teritorii. Un razboi se poate da intre orele 19:00 - 21:00. Pentru a porni un razboi este nevoie de minim 5 membri in ambele factiuni. Cum se castiga un teritoriu: Factiunea care este atacata, in primele 5 minute nu face nici un kill. Factiunea care ataca are mai multe kill-uri realizate in cele 15 minute decat factiunea care se apara. Daca scorul este egal la sfarsitul celor 15 minute, castigatoare este factiunea care se apara. Kill-urile se contorizeaza doar daca cel care trage se afla pe teritoriul atacat. La sfarsit va aparea o statistica cu cel mai bun jucator, cel mai "prost" jucator, scorul factiunilor. Facţiunile sunt simple, adică ce este important şi necesar la un gen RPG. Mulţi vor spune că facţiunea TAXI cu ce este important deoarece nu este folosită de nimenea. Ei, am să vă contrazic deoarece maşinile de civili sunt destul de "rare" şi va fi o facţiune destul de importantă. Comanda "/gps" este împărţită pe 3 secţii 1. GPS Location 2. GPS Jobs 3. GPS HQ Faction Dacă tot am ajuns în punctul cu job-urile vreau să vă spun că sunt pe SKILL. Din punctul nostru de vedere cele mai bune job-uri pentru a face bani sunt: Fermier, care trebuie să munceşti 60 de secunde şi primeşti o sumă de bani: Şofer de tir,care trebuie să transporţi marfă dintr-un loc în altul: Să trecem şi la maşinile personale, deoarece acesta este un punct important al serverului: Vreau să vă spun că poţi deţine 2 maşini , şi a 3-a doar la CONT PREMIUM, de aceea vom organiza pentru început un event cu premiul care constă in acest cont. Meniul casei este destul de drăguţ deoarece este diversificat: Ca şi norocu să-ţi bată la uşă am făcut şi un SISTEM DE LOTTO: Sistemul este sub formă de BIZ, este la liber şi poate fi cumpărat de oricare dintre voi, acesta este un biz destul de important pentru pasionaţilor de JOCURI de NOROC, adică la un interval de timp este o mică extragere prin care poti câştiga o sumă de bani destul de uşor.. Avem şi o sală de forţă din care ai putea să înveţi să te lupţi contra unei sume de bani: Şi într-un final vreau să termin cu PUŞCĂRIA, deoarece multor mafioţi le pasă unde îşi vor petrece mult timp..: Sistem paintball: Utilizezi comanda[/paint] pentru a participa la o lupta in Arena Paintball. Odata utilizata comanda va va aprea o casuta din care voi veti alege armele de joc (DEAGLE/MP5/AK 47/Sniper/Sawnoff Shotgun/Tec 9). Dupa 30 secunde de cand intra primul participant va incepe lupta. Batalia va tine 3 minute iar la sfarsit va aparea cel cu cele mai multe kill-uri. Daca doriti sa parasiti Arena Paintball utilizati comanda [/paintleave] Daca un player iese de pe server, sau paraseste arena si in arena va ramane doar un jucator meciul se va termina. In timpul unui meci nu pot intra alti participanti. Sperăm să fiţi alături de comunitatea bGaming România!
  6. CMD:pizza(playerid,params[]) { new newcar = GetPlayerVehicleID(playerid); if(vehicleVariables[newcar][vVehicleJob] == 6 && playerVariables[playerid][pJob] == 6) { if(playerVariables[playerid][pPiz] == 0) { PlayerIsSweeping[playerid] = 1; new house; house = random(sizeof(houseVariables)); SetPlayerCheckpoint(playerid, houseVariables[house][hHouseExteriorPos][0], houseVariables[house][hHouseExteriorPos][1], houseVariables[house][hHouseExteriorPos][2], 1.5); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "Your working hours is up! Go to red checkpoint."); playerVariables[playerid][pPiz] = 120; } else SCM(playerid,-1,"You can use /pizza only at 2 minutes."); } else SCM(playerid,-1,"You are not a pizza boy."); return 1; } if(vehicleVariables[carid][vVehicleJob] == 6) { new randpay = 3400 + random(15); playerVariables[playerid][pMoney] += randpay; SetTimerEx("RESETTH", 4000, 0, "d", playerid); TELEPORTHACK[playerid] = -1; DisablePlayerCheckpoint(playerid); new house; house = random(sizeof(houseVariables)); SetPlayerCheckpoint(playerid, houseVariables[house][hHouseExteriorPos][0], houseVariables[house][hHouseExteriorPos][1], houseVariables[house][hHouseExteriorPos][2], 1.5); playerVariables[playerid][pCheckpoint] = 0; format(string, sizeof(string), "~r~Ai castigat ~n~~w~ +$%d", randpay); GameTextForPlayer(playerid, string, 3000, 1); } Incearca asta;)
  7. Poi si cum il fac sa ramana salvat tuningul?
  8. Nume: FloriynScr Problemă întâlnită: Poi nu imi ramane tuningul salvat la masinile personale. Ce am încercat până acum:Am modificat la onvehiclemod dar tot degeaba. Codul sursa/Log/Altele: http://pastebin.com/BfHAxy8j
  9. if(CP[playerid] == 1500) { if(vehicleVariables[GetPlayerVehicleID(playerid)][vVehicleJob] == 9) { DisablePlayerCheckpoint(playerid); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE,"Once you reach the pickup, park beside it and grab the trash bag"); SetPlayerCheckpoint(playerid, 2857.6746,-1357.1639,11.0725, 3.0); CP[playerid] = 1501; return 1; } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,"You are not in a Trashmaster."); } } if(CP[playerid] == 1501) { if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { DisablePlayerCheckpoint(playerid); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE,"Take the garabage bag to the Trashmaster back and throw it inside by pressing click or ctrl."); SetPlayerAttachedObject( playerid, 0, 1265, 6, 0.242969, -0.075360, -0.023056, 346.064819, 260.035186, 21.954124, 0.633239, 1.000000, 0.999702 ); playerVariables[playerid][HoldingObject] = 1; return 1; } else { SetPlayerCheckpoint(playerid, 2857.6746,-1357.1639,11.0725, 3.0); } } if(CP[playerid] == 1503) { new playerstate = GetPlayerState(playerid); if (playerstate == PLAYER_STATE_DRIVER) { DisablePlayerCheckpoint(playerid); SendClientMessage(playerid, COLOR_ATTACK,"(+) You received $5.700. Vehicle respawned."); playerVariables[playerid][pTrash] = 0; playerVariables[playerid][pTRoute] = 0; playerVariables[playerid][pMoney] += 5700; SetVehicleToRespawnEx(GetPlayerVehicleID(playerid)); CP[playerid] = 0; return 1; } else { SetPlayerCheckpoint(playerid, 2196.4490,-1977.1947,13.5527, 3.0); } } if((newkeys & KEY_FIRE)) { new name[MAX_PLAYER_NAME], string[256]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); for(new i = 0; i < sizeof(Trashmaster); i++) { if(playerVariables[playerid][HoldingObject] == 1) { new Float:tmx, Float:tmy, Float:tmz; GetVehiclePos(Trashmaster, tmx, tmy, tmz); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, tmx, tmy, tmz)) { format(string, sizeof(string), " %s reaches into the dumpster and throws the trash bag", name); nearByMessage(playerid, COLOR_PURPLE, string); RemovePlayerAttachedObject(playerid, 0); playerVariables[playerid][HoldingObject] = 0; playerVariables[playerid][pTrash] ++; switch(playerVariables[playerid][pTrash]) { case 1: { SetPlayerCheckpoint(playerid, 2798.1355,-1080.6475,30.7198, 3.0); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE,"< Trash-Master Radio : Take the Trash-Master to the next Pickup >"); } case 2: { SetPlayerCheckpoint(playerid, 2510.2324,-1031.1870,70.0021, 3.0); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE,"< Trash-Master Radio : Take the Trash-Master to the next Pickup >"); } case 3: { SetPlayerCheckpoint(playerid, 1988.3920,-1087.9877,24.8313 , 3.0); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE,"< Trash-Master Radio : Take the Trash-Master to the next Pickup >"); } case 4: { SetPlayerCheckpoint(playerid, 2113.9319,-1718.3832,13.5469, 3.0); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE,"< Trash-Master Radio : Take the Trash-Master to the next Pickup >"); } case 5: { SetPlayerCheckpoint(playerid, 1936.8923,-1794.7124,13.5469, 3.0); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE,"< Trash-Master Radio : Take the Trash-Master to the next Pickup >"); } case 6: { SetPlayerCheckpoint(playerid, 1325.6031,-1724.6348,13.5469, 3.0); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE,"< Trash-Master Radio : Take the Trash-Master to the next Pickup >"); } case 7: { SetPlayerCheckpoint(playerid, 1362.3849,-1485.4042,13.5469, 3.0); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE,"< Trash-Master Radio : Take the Trash-Master to the next Pickup >"); } case 8: { SetPlayerCheckpoint(playerid, 1204.3912,-1506.3314,13.5401, 3.0); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE,"< Trash-Master Radio : Take the Trash-Master to the next Pickup >"); } case 9: { SetPlayerCheckpoint(playerid, 1392.5845,-1879.6696,13.5469, 3.0); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE,"< Trash-Master Radio : Take the Trash-Master to the next Pickup >"); } case 10: { SetPlayerCheckpoint(playerid, 1828.5490,-1890.5249,13.4904, 3.0); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE,"< Trash-Master Radio : Take the Trash-Master to the next Pickup>"); } case 11: { SetPlayerCheckpoint(playerid, 2196.4490,-1977.1947,13.5527, 3.0); CP[playerid] = 1503; SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE,"< Trash-Master Radio : Take the Trash-Master back to the Parking point to take your PayCheck"); } } } } } } uitati sistemul complet, mai sus l-am cand am sters ceva.
  10. Acum incerc. Edit: imi da multe erori. Edit: am reusit sa fac dar tot imi dispare cp-ul.
  11. Problema intalnita (descriere):Salut, problema mea este ca la job-ul pe care il am nu trebuie sa intri cu masina in cp, trebuie sa te dai jos din masina intri in cp si pui gunoiul in masina, dar cand intri cu masina in cp dispare checkpoint-ul. As vrea cand intru in cp cu masina sa scrie 'Trebuie sa te dai jos' sau ceva de genu. Ero(area / rile) / warning-(ul / urile): - Liniile de cod / sursa / script-ul: if(CP[playerid] == 1500) { if(vehicleVariables[GetPlayerVehicleID(playerid)][vVehicleJob] == 9) { DisablePlayerCheckpoint(playerid); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE,"Once you reach the pickup, park beside it and grab the trash bag"); SetPlayerCheckpoint(playerid, 2857.6746,-1357.1639,11.0725, 2.5); CP[playerid] = 1501; return 1; } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,"You are not in a Trashmaster."); } } if(CP[playerid] == 1501) { DisablePlayerCheckpoint(playerid); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE,"Take the garabage bag to the Trashmaster back and throw it inside by pressing click or ctrl."); SetPlayerAttachedObject( playerid, 0, 1265, 6, 0.242969, -0.075360, -0.023056, 346.064819, 260.035186, 21.954124, 0.633239, 1.000000, 0.999702 ); playerVariables[playerid][HoldingObject] = 1; return 1; } if(CP[playerid] == 1503) { new playerstate = GetPlayerState(playerid); if (playerstate == PLAYER_STATE_DRIVER) { DisablePlayerCheckpoint(playerid); SendClientMessage(playerid, COLOR_ATTACK,"(+) You received $2.700. Collect Transh."); playerVariables[playerid][pTrash] = 0; playerVariables[playerid][pTRoute] = 0; playerVariables[playerid][pMoney] += 2700; SetVehicleToRespawnEx(GetPlayerVehicleID(playerid)); CP[playerid] = 0; return 1; } else { SetPlayerCheckpoint(playerid, 2196.4490,-1977.1947,13.5527, 3.0); } } if((newkeys & KEY_FIRE)) { new name[MAX_PLAYER_NAME], string[256]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); for(new i = 0; i < sizeof(Trashmaster); i++) { if(playerVariables[playerid][HoldingObject] == 1) { new Float:tmx, Float:tmy, Float:tmz; GetVehiclePos(Trashmaster, tmx, tmy, tmz); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, tmx, tmy, tmz)) { format(string, sizeof(string), " %s reaches into the dumpster and throws the trash bag", name); nearByMessage(playerid, COLOR_PURPLE, string); RemovePlayerAttachedObject(playerid, 0); playerVariables[playerid][HoldingObject] = 0; playerVariables[playerid][pTrash] ++; switch(playerVariables[playerid][pTrash]) { case 1: { SetPlayerCheckpoint(playerid, 2798.1355,-1080.6475,30.7198, 2.5); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE,"< Trash-Master Radio : Take the Trash-Master to the next Pickup >"); } case 2: { SetPlayerCheckpoint(playerid, 2510.2324,-1031.1870,70.0021, 2.5); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE,"< Trash-Master Radio : Take the Trash-Master to the next Pickup >"); } case 3: { SetPlayerCheckpoint(playerid, 1988.3920,-1087.9877,24.8313 , 2.5); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE,"< Trash-Master Radio : Take the Trash-Master to the next Pickup >"); } case 4: { SetPlayerCheckpoint(playerid, 2113.9319,-1718.3832,13.5469, 2.5); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE,"< Trash-Master Radio : Take the Trash-Master to the next Pickup >"); } case 5: { SetPlayerCheckpoint(playerid, 1936.8923,-1794.7124,13.5469, 2.5); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE,"< Trash-Master Radio : Take the Trash-Master to the next Pickup >"); } case 6: { SetPlayerCheckpoint(playerid, 1325.6031,-1724.6348,13.5469, 2.5); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE,"< Trash-Master Radio : Take the Trash-Master to the next Pickup >"); } case 7: { SetPlayerCheckpoint(playerid, 1362.3849,-1485.4042,13.5469, 2.5); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE,"< Trash-Master Radio : Take the Trash-Master to the next Pickup >"); } case 8: { SetPlayerCheckpoint(playerid, 1204.3912,-1506.3314,13.5401, 2.5); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE,"< Trash-Master Radio : Take the Trash-Master to the next Pickup >"); } case 9: { SetPlayerCheckpoint(playerid, 1392.5845,-1879.6696,13.5469, 2.5); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE,"< Trash-Master Radio : Take the Trash-Master to the next Pickup >"); } case 10: { SetPlayerCheckpoint(playerid, 1828.5490,-1890.5249,13.4904, 2.5); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE,"< Trash-Master Radio : Take the Trash-Master to the next Pickup>"); } case 11: { SetPlayerCheckpoint(playerid, 2196.4490,-1977.1947,13.5527, 2.5); CP[playerid] = 1503; SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE,"< Trash-Master Radio : Take the Trash-Master back to the Parking point to take your PayCheck"); } } } } } } Imagini / Video (optional): Ati incercat sa rezolvati singur?: Da, dar degeaba.
  12. Cat am cautat un gm Trucking.. 10/10
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.