Jump to content

SetObjectMaterial


Gireada

Recommended Posts

Sa va explic aceasta functie. Cu aceasta functie putem schimbi infatisarea obiectului. De exemplu: Ai un geam si cu ajutorul acestei functii poti sal faci sa aratea ca un geam de piatra, dar el tot se sparge.

objectid	ID-ul obiectului
materialindex	Materialul pe care vrei sal schimbi.
modelid	id obiectului de la care iei materialul.
txdname	Numele texturii de la care iei materialul.
texturename	Numele texturii de la care iei materialul.
materialcolor	Culoarea materialului pe care vrei sa-l schimbi 0 pastreaza culoarea obiectului.

Deci avem nevoie de programul lui JernejL pentru a reusi aceasta actiune:www.forum.sa-mp.com/showthread.php?t=282801

a.Pentru un obiect deja existent.

1.Deschidem program si cautam un obiect, cand il gasim il duplicam, ii copiem coord originale si il stergem.

tutorial1yy.jpg

[img width=500 height=399] tutorial2fi.jpg

[img width=500 height=400] tutorial3v.jpg

2.Acuma mergem la obiectul duplicat si-l arenjam la locul lui prin past-ul coordonatelor originale. Dar atentie coordonatele r trebuiesc puse pe zero la unele obiecte.

[img width=500 height=399] tutorial4g.jpg

3.Alegem materialul pe care vrem sa-l schimbam. De aici luam: materialindex.

[img width=500 height=400] tutorial10m.jpg

4.Cautam un obiect de la care sa imprumatam un material. De aici luam: modelid, texturename, txdname.

[img width=500 height=400] tutorial9m.jpg

5.Acuma copiem obiectul si cel sters. Si il punem in pawno.

[img width=500 height=400] tutorialpart1.jpg

6.Deci CreateObject si SetObjectMaterial la ongamemodeinit, iar RemoveBuildingForPlayer la onplayerconect.

Completam SetObjectMaterial astfel:

SetObjectMaterial(objectid, materialindex, modelid, txdname[], texturename[], materialcolor)

SetObjectMaterial(idobiect, de la pasul 3, de la pasul 4, de la pasul 4, de la pasul 4, 0)

//Si va iesi asa

    [pawn]new Chiliad = CreateObject(18310, -2249.36, -1572.87, 418.77,  0.00, 0.00, 0.00);

    SetObjectMaterial(Chiliad, 1, 2898, "law_coffintu", "faketurf_law");[/pawn]

[img width=500 height=400] tutorial11.jpg

Daca vrem sa schimbam mai multe materiale din acelasi obiect facem astfel:

[pawn]new Chiliad = CreateObject(18310, -2249.36, -1572.87, 418.77,  0.00, 0.00, 0.00);

    SetObjectMaterial(Chiliad, 1, 2898, "law_coffintu", "faketurf_law");

    SetObjectMaterial(Chiliad, 0, 2898, "law_coffintu", "faketurf_law");

    SetObjectMaterial(Chiliad, 2, 2898, "law_coffintu", "faketurf_law");

    SetObjectMaterial(Chiliad, 3, 2898, "law_coffintu", "faketurf_law");[/pawn]

Daca nu va iese sau nu ati inteles ceva va rog sa comentati. Daca nu intelegeti de prima data mai cititi odata

b.Pentru un obiect creat de noi sariti peste pasul 1 si 2.

Succes

 

1859311972_BANNER-GIREADAcopy-min.thumb.png.48e5e420ae2185dce5b244965a1d2601.png

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.