Jump to content
  • 0

intrebare despre parametrii


Sfinx_17

Question

la ce ma ajuta parametrii astia de langa numele functiei?

OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
si oricum in functie asta "OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)" o sa intre un cod de exemplu:
SetPlayerPos(playerid, float:x, float:y, float:z);

problema mea e ca nush la ce ma ajuta parametrii din functie ...ca totusi am deja si aici parametrii in codul SetPlayerPos...un mic ajutor plz

Link to comment
Share on other sites

7 answers to this question

Recommended Posts

Nu prea am inteles,dar sa'mi dau cu parerea...:

Parametrii dupa o functie sunt pentru ce sa se aplice ( :-\ :-X )

Ex:

OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)

playerid-este victima

killerid-este cel care a omorat victima

reason-este arma cu care l'a omorat.


SetPlayerPos(playerid, float:x, float:y, float:z);

playerid-'returneaza' numarul unui jucator( :-\)

X,Y,Z:pozitia unde sa il puna

axes.png...


Sper ca ai inteles..
Link to comment
Share on other sites

Farse nu la aia ma refeream ...eu stiu care ce parametrii is de exemplu: playerid, Killerid, etc... eu ma refer ca la ce ma ajuta parametrii functiei OnPlayerDeath ca vad ca nu trebe sa schimb nimic la parametrii astia

uite ca sa intelegi mai bine la ce ma refer...> SetPlayerPos(playerid, x, y, z); ok parametrii astia playerid , x, y ,z stiu ca trebe sai inlocuiesc cu numerele ce le primesc cand is in joc si dau /save nu ? bun....dar la OnPlayerDeath cu ce sa inlocuiesc parametrii aia? astai problema mea sper cai inteles la ce ma refer

Link to comment
Share on other sites

OnPlayerDeath - Cand jucatorul moare...

playerid - victima

killerid - cel care a omorat

reason - cu ce l-a omorat sau cum a murit

la OnPlayerDeath cu ce sa inlocuiesc parametrii aia? astai problema mea sper cai inteles la ce ma refer

Cu ce inlocuiesti parametrii playerid, killerid, reason ?

Cu ce vrei sa-i inlocuiesti ?

Link to comment
Share on other sites

nu cred....decat daca faci tu functia cu parametrii tai(presupun)

Proiecte:

Hospital Interior-0%(neinceput)

Limo Interior-0%(inceput)

Bank Interior-0%(neinceput)

Bus Interior-0%(inceput)

Plane Interior-0%(neinceput)

Train Interior-0%(neinceput)

Boat Interior-95%(terminat,mici retusuri)

Mini-Scripturi care au fost publicate:

GPS System: http://forum.sa-mp.ro/filter-scripts-and-gamemodes/%28fs%29-gps-system/

Link to comment
Share on other sites

Guest R3SpaWn

Farse nu la aia ma refeream ...eu stiu care ce parametrii is de exemplu: playerid, Killerid, etc... eu ma refer ca la ce ma ajuta parametrii functiei OnPlayerDeath ca vad ca nu trebe sa schimb nimic la parametrii astia

uite ca sa intelegi mai bine la ce ma refer...> SetPlayerPos(playerid, x, y, z); ok parametrii astia playerid , x, y ,z stiu ca trebe sai inlocuiesc cu numerele ce le primesc cand is in joc si dau /save nu ? bun....dar la OnPlayerDeath cu ce sa inlocuiesc parametrii aia? astai problema mea sper cai inteles la ce ma refer

1.Functia "OnPlayerDeath" reprezinta ce se va intampla dupa ce jucatorul moare..

2.Daca vrei sa pui,cand jucatorul moare sa apara intrun loc distint.

SetPlayerPos(playerid, x,y,z);//Pozitia o scoti cu /save..dupa ce ai termintat tot codul,normal trebuie sa pui

return 1;

}

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Similar Content

    • By salexm93
      Salutare 
      Poate nu inteleg eu bine , pe wiki scrie max 2048 globale si 256 per player .
      Sa luam cazul ipotetic al unui server cu 1000 de playeri online .
      new Text:xpbar[MAX_PLAYERS]; new Text:playername[MAX_PLAYERS]; Aici vor fi 2000 create ? Adica destul de aproape de limita
       
      new PlayerText:xpbar[MAX_PLAYERS]; new PlayerText:playername[MAX_PLAYERS]; Iar Aici vor fi doar 2 ?
      Totodata , PlayerTextDrawDestroy ,la onplayerdisconnect ?
    • By GamerulFOX
      Salut ! Am o intrebare ! Am vazut ca o parte din persoanele care compileaza un gamemode le apar asa : https://imgur.com/a/MwK4kbW ! Dar eu cand compilez imi apare asa: https://imgur.com/a/1Q2i5AR ! Cum pot sa fac sa imi apara si mie ca in prima poza ?
    • By GamerulFOX
      Salut ! Am o intrebare ! Daca vreau sa folosesc dini pentru server-ul meu de samp, care sunt niste comenzi care m-ar ajuta ? Adica de ex un bonus ! Daca vreau sa dau /bonus sa se puna bonus in "Baza de date" de la dini sa se puna pe unu
    • By Smokie1
      Deci, eu am un server de samp, eu imi pot creea conturi pe server dar alti nu is pot face cont, ma puteti ajuta sa imi spuneti motivul ? Va rog frumos !
    • By GamerulFOX
      CMD:heal(playerid, params[])
      {
          new id, hp, Float:viata, Float:viata2, string[256], string2[256], name1[MAX_PLAYER_NAME], viata3[MAX_PLAYERS], name[MAX_PLAYER_NAME];
          GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
          if(fMedic[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid, 0xff0000FF, "Nu faci parte din factiunea 'Medic' !");
          if(sscanf(params, "ud", id, hp)) return SendClientMessage(playerid, 0x00aeffFF, "/healp <playerid/name> <amount>");
          if(!IsPlayerConnected(id) || id == INVALID_PLAYER_ID) return SCM(playerid, 0xff0000FF, "Acel jucator nu este conectat!");
          GetPlayerName(id, name1, sizeof(name1));
          GetPlayerHealth(id, viata);
          new Float:x, Float:y, Float:z;
          GetPlayerPos(id, x, y, z);
          if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, x, y, z)) return SendClientMessage(playerid, 0xff0000FF, "Nu esti langa acel player!");
          if(GetPlayerMoney(id) < hp*2) return SendClientMessage(playerid, 0xff0000FF, "Acel jucator nu are suficienti lei, pentru acel hp!");
          viata3[playerid] = GetPlayerHealth(id, viata2);
          if(viata3[playerid] >= 100) return SendClientMessage(playerid, 0xff0000FF, "Acel jucator are deja viata maxima!");
          format(string, sizeof(string), "Iai oferit lui %s %d heal!", name1, hp);
          SendClientMessage(playerid, 0x00aeffFF, string);
          format(string2, sizeof(string2), "Medicul %s ti-a oferit %d heal, iar tu l-ai platit!", name, hp);
          SendClientMessage(id, 0x00aeffFF, string2);
          new pay[MAX_PLAYERS];
          pay[playerid] = hp*3;
          GivePlayerMoney(id, -pay[playerid]);
          GivePlayerMoney(playerid, hp * 2);
          SetPlayerHealth(id, viata+hp);
          return 1;
      }
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.