Jump to content

MoveObject 0.3d


k3nw00d_kri5ty

Recommended Posts

Tutorial MoveObject

Dupa cum stiti, a aparut versiunea de SA:MP 0.3d, care ne-a adus niste modificari in functia MoveObject.

In versiunea 0.3c aceasta functie este mai 'greoaie', dupa cum a-ti observat obiectele care erau pe baza de mutat s-au bug-uit asa ca va v-oi prezenta un mic tutorial de a repara acest BUG.

Cu acest programel puteti sa va creati obiectul: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=282801

Parametrii functiei:

(objectid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:Speed, Float:RotX = -1000.0, Float:RotY = -1000.0, Float:RotZ = -1000.0)
objectid	ID-ul obiectului care dorim sa mutam
Float:X		Cordonata X
Float:Y		Cordonata Y
Float:Z		Cordonata Z
Float:Speed	Viteza de mutare a obiectului (unitati pe secunda)
Float:RotX	Rotatia X a obiectului
Float:RotY	Rotatia Y a obiectului
Float:RotZ	Rotatia Z a obiectului
Sa incepem: Pentru prima data trebuie sa definim obiectul, la inceputul script-ului:
new obiect;
Dupa care la OnGameModeInit cream obiectul:
obiect = CreateObject(ModelObiect, Xinchis, Yinchis, Zinchis, RotatiaXinchis, RotatiaYinchis, RotatiaZinchis);
Nota: Xinchis, Yinchis, Zinchis, RotatiaXinchis, RotatiaYinchis, RotatiaZinchis =  ne va trebui cordonatele obiectului cand bariera/poarta este inchisa. Iar acum ca sa mutam obiectul (o puneti la o comanda sau unde doriti voi):
MoveObject(obiect, Xdeschis, Ydeschis, Zdeschis, 1, RotXdeschis, RotYdeschis, RotZdeschis)
Nota: Xdeschis, Ydeschis, Zdeschis, 1, RotXdeschis, RotYdeschis, RotZdeschis = ne va trebui cordonatele obiectului cand bariera/poarta este deschisa. Sa nu uitam, 1 este viteza de mutare a obiectului (unitati pe secunda) Iar daca doriti sa se inchida automat bariera/poarta ne va trebui un timer:
forward BariraSeInchide() // La inceputul script-ului;

SetTimer("BariraSeInchide", 5000, false);// O punem la o comanda sau unde doriti voi
"BariraSeInchide" - Numele functiei pentru a apela un string.
5000 - Intervalul in milisecunde (1000 = o secunda)
false - Daca doriti sa se repete acest timer scrieti true daca doriti sa nu se repete scrieti false
Iar acum cream callback-ul forward-at 'BariraSeInchide':
public BariraSeInchide()
{
	MoveObject(obiect,  Xinchis, Yinchis, Zinchis, 1, RotatiaXinchis, RotatiaYinchis, RotatiaZinchis)
	return 1;
}

La MoveObject(obiect,  Xinchis, Yinchis, Zinchis, 1, RotatiaXinchis, RotatiaYinchis, RotatiaZinchis)

folosim cordonatele din OnGameModeInit (ceea ce creaza obiectul)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.