Jump to content
  • 0

problema adaugare obiecte


Guest onix

Question

salut stiu ca sa mai discutat subiectul dar am o problema am instalat si eu mta editorul si am creat in curte la lspd o cutie pt test si mi-a dat acest cod:

CreateObject(967,1547.425,-1621.107,12.547,0.0,0.0,0.0);

ei bine l-am bagat in GM am dat F5 mi la bagat fara problema cand am intrat pe server obiectul respectiv nu exista  Ce este drept l-am pus la sfarsitul GM-ului

As dori sa imi spuneti cum il pot face FS ca poate este mai usor as dori si eu un exemplu

Link to comment
Share on other sites

7 answers to this question

Recommended Posts

public GateClosse()

{

      MoveStreamObject(vama1,54.190098, -1529.675781, 5.085436, 2.5);

      MoveStreamObject(vama2,52.703281, -1540.749634, 5.067452, 2.5);

      return 1;

}

public GateClossse()

{

    MoveStreamObject(vama3, 1735.363892, 541.511719, 28.727846 ,2.5);

    MoveStreamObject(vama4, 1752.032959, 534.572021, 28.802845 ,2.5);

    CreateObject(967,1547.425,-1621.107,12.547,0.0,0.0,0.0); ACEASTA ESTE LINIA ADAUGATE DE MN

return 1;

}

asa se termina gm-ul meu si acolo am adaugat si eu linia aceea

Link to comment
Share on other sites

public GateClosse()

{

      MoveStreamObject(vama1,54.190098, -1529.675781, 5.085436, 2.5);

      MoveStreamObject(vama2,52.703281, -1540.749634, 5.067452, 2.5);

      return 1;

}

public GateClossse()

{

    MoveStreamObject(vama3, 1735.363892, 541.511719, 28.727846 ,2.5);

    MoveStreamObject(vama4, 1752.032959, 534.572021, 28.802845 ,2.5);

    CreateObject(967,1547.425,-1621.107,12.547,0.0,0.0,0.0); ACEASTA ESTE LINIA ADAUGATE DE MN

return 1;

}

asa se termina gm-ul meu si acolo am adaugat si eu linia aceea

obiectul tau o sa apara doar cand este chemat publicul respectiv, de preferat sa-l pui la OnGamemodeInit.

ir2tc1.png [url=http://forum.sa-mp.ro/filter-scripts-and-gamemode
Link to comment
Share on other sites

Guest [Sapd]Niko17

obiectul tau o sa apara doar cand este chemat publicul respectiv, de preferat sa-l pui la OnGamemodeInit.

sau putea sa faca asta intrun fs mai usor
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Similar Content

    • By Xtrem_Maddox
      Salut. O să explic cât se poate de scurt.
      Mi-am modelat singur o casă în Blender. Am exportat modelul, l-am adăugat în .pwn, e ready to use. Problema mea este următoarea: vreau să amplasez casa undeva, nu contează unde, doar că trebuie să mappez casa, adică să o pun eu cum trebuie. Asta înseamnă că trebuie s-o adaug într-un map editor, ca să o așez așa cum vreau. Cum fac lucrul acesta? Mai exact: cum adaug un obiect custom într-un map editor? JernejL's Map Editor nu îți dă voie să adaugi propriile tale obiecte, nu? Dar Fusez'?
      Mulțumesc.
    • By salexm93
      Salut ,pot adauga cod la apelarea functiilor native ? De ex la CreatePickup am nevoie sa salvez date pe care sa le accesez la OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
    • By Tefyuu
      Salut , in gamemode ul burned by waller , cum adaug pet in shop ? am incercat eu ceva dar nu a aparut si am zis sa va intreb
    • By St3f4n36
      Cum as putea fac urmatoarea chestie:
      Daca intr-un dialog imi apare ca primeste x bani daca apasa cazul 1 ( banii formati cu new money = 100 + rand(100); )
      si dupa sa imi trimita un mesaj tot cu aceasi suma de bani x. Trebuie salvata intr-o variabila sau cum?
    • By xVincenzo
      salut cum pot rezolva aceasta eroare? 
      error 033: array must be indexed (variable "gString")
       
      aceasta este linia de cod: gString = EOS; format(gString, sizeof(gString), "Ti-a fost setat Nitro Account la valoarea %d de catre administratorul %s.", valoare , GetName(playerid));
          SCM(id, COLOR_LIGHTBLUE, gString);
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.