Jump to content

Cum adaugam o masina tunata in mod/filterscript


matrixismyname

Recommended Posts

Pentru inceput ne ducem in headerul modului (partea de sus a modului/filterscriptului) si scriem:

new vehicle1;
(daca avem doar 1 singura masina de tunat) sau
new vehicle[x];
(daca avem mai multe masini, x reprezentand numarul de masini care le avem) Apoi ne ducem la:
public OnGameModeInit( )
si imediat dupa
{
adaugam masinile (exemplu:)
vehicle1 = AddStaticVehicle(420,-2482.4937,2242.3936,4.6225,179.3656,6,1); // Taxi
(daca avem doar 1 masina de tunat) sau
vehicle[0] = AddStaticVehicle(420,-2482.4937,2242.3936,4.6225,179.3656,6,1); // Taxi
(daca avem mai multe,  urmatoarea masina fiind vehicle[1], vehicle[2] etc...pana la valoarea x-ului de mai sus) apoi sub masini adaugam:
AddVehicleComponent(vehicle1, 1010); // Nitro
(pentru nos la o masina) sau
AddVehicleComponent(vehicle[0], 1010); // Nitro
AddVehicleComponent(vehicle[1], 1010); // Nitro
etc...
(pentru nos la mai multe masini [vezi mai sus cum sa adaugi mai multe masini]) sau
for(new t=0;t<=x;t++) 
{
     AddVehicleComponent(vehicle[t], 1010); // Nitro
}
(unde x [t<=x] reprezinta numarul total de masini de mai sus) Si cand veti intra pe server veti vedea masina1 cu nos, sau daca aveti mai multe, le veti vedea pe toate cu nos. (nos 10x) Pentru o lista cu mai multe "componente" pentru masini intrati aici In caz ca nu stiti unde sa scrieti id-ul componentei:
AddVehicleComponent(numelevehiculului, componenta); 

Tutorial facut de catre matrixismyname in exclusivitate pentru comunitatea sa-mp.ro la cererea unuia dintre utilizatori acestei comunitati.

Credite: matrixismyname (tutorial)

farse (modu de tunat mai multe masini cu 1 singura componenta mai rapid) (for...)

ir2tc1.png [url=http://forum.sa-mp.ro/filter-scripts-and-gamemode
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 months later...
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Da ,Multumim foarte folositor tutorialul o singura problema masina cand se distruge(Spawneaza)Numai ramane cu aceleasi componente..

acele

AddVehicleComponent(vehicle1, 1010); // Nitro
care le-ai pus la OnGameModeInit punele intr-un public nou ... adik:
forward masinitunate();
public masinitunate()
{
// aici pui componentele de la OnGameModeInit
}
si pui un timmer la OnVehicleSpawn ;) asa :
SetTimer("masinitunate",500,0);

Inteles ?

scz ca am inviat topicul asta tocmai din 2009 :) dar am vazut un prieten ca se uita aici si m-am gandit sa va ajut putin :)

tLYRl.gif
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.