Jump to content
  • 0

Intrebare afisaj


Guest RinX

Question

Guest RinX

Salut, am si eu o intrebare. Ce cifre trebuie sa pun in locul delor de la GameTextForPlayer(i, string, 2000, 5); sa imi apara textul chiar aici ? 24awwoj.png

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

7 answers to this question

Recommended Posts

Guest RinX

Nu as vrea cu text drau fiindca am un bug.. uite daca ma puteti ajuta.. am facut un vitezometru chiar acolo cu text draw.. dar cand sunt in masina si stau pe loc iar alt palyer merge cu orice masina imi arata ce viteza are el...

Link to comment
Share on other sites

Guest NiGhTWoLF

Nu as vrea cu text drau fiindca am un bug.. uite daca ma puteti ajuta.. am facut un vitezometru chiar acolo cu text draw.. dar cand sunt in masina si stau pe loc iar alt palyer merge cu orice masina imi arata ce viteza are el...

;D cum ai reusit performanta?

Link to comment
Share on other sites

Incearca asta:

    
    TextdrawName = TextDrawCreate(500.000000,109.000000,"~b~text");//~b~este culoarea
    TextDrawAlignment(TextdrawName,0);
    TextDrawBackgroundColor(TextdrawName,0x000000ff);
    TextDrawFont(TextdrawName,3);
    TextDrawLetterSize(TextdrawName,0.299999,1.000000);
    TextDrawColor(TextdrawName,0xffffffff);
    TextDrawSetOutline(TextdrawName,1);
    TextDrawSetProportional(TextdrawName,1);
    TextDrawSetShadow(TextdrawName,1);

logo.png

ATENTIE!!! Nu imi trimiteti mesaje private care au legatura cu scriptingul. NU mai scriptez.

Link to comment
Share on other sites

Guest RinX

@ Vyorel:

nu vreau sa explic sistemu tot sa nu se apuce astia de copy-paste, dar iti spun pe scurt.

Am creeat un textdraw cam ca al tau.

in loc de lnia cu "~b~ text" am pus format(tstring, sizeof(tstring), " ");. Acum la vitezometru in loc sa mi-l afiseze cu GameTextForPlayer(i, string, 2000, 5);  am pus TextDrawSetString(speedo1,string);, acum sistemul cu vitezometrul nu il arat ca incep astia a copy-paste. dar el functioneaza cu GameTextForPlayer(i, string, 2000, 5);... sper ca acum sa intelegi :).

uite si o parte din cod..

format(string, 256, " ~w~%.0f MPH",distance);
						}
						TextDrawSetString(speedo1,string);

Link to comment
Share on other sites

1. poate din cauza k tu calculezi o viteza, pt toti, adik new speed; si nu new speed[MAX_PLAYERS];

sau

2. nu ai cate un textdraw pt fiecare player, adica new Text:speedo; si nu new Text:speedo[MAX_PLAYERS];

si acolo Gametext, poti sa pui prin a face un gametext de forma "                                      TEXT" adik mult spatiu inainte de text, dar nu prea mult ca dai pe dinafara.

-Toate tutorialele postate intra aici sau puneti-le direct [url=http://www.sa-mp.ro/forum/index

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Similar Content

    • By GamerulFOX
      Salut ! Am o intrebare ! Am vazut ca o parte din persoanele care compileaza un gamemode le apar asa : https://imgur.com/a/MwK4kbW ! Dar eu cand compilez imi apare asa: https://imgur.com/a/1Q2i5AR ! Cum pot sa fac sa imi apara si mie ca in prima poza ?
    • By GamerulFOX
      Salut ! Am o intrebare ! Daca vreau sa folosesc dini pentru server-ul meu de samp, care sunt niste comenzi care m-ar ajuta ? Adica de ex un bonus ! Daca vreau sa dau /bonus sa se puna bonus in "Baza de date" de la dini sa se puna pe unu
    • By Smokie1
      Deci, eu am un server de samp, eu imi pot creea conturi pe server dar alti nu is pot face cont, ma puteti ajuta sa imi spuneti motivul ? Va rog frumos !
    • By salexm93
      Salutare 
      Poate nu inteleg eu bine , pe wiki scrie max 2048 globale si 256 per player .
      Sa luam cazul ipotetic al unui server cu 1000 de playeri online .
      new Text:xpbar[MAX_PLAYERS]; new Text:playername[MAX_PLAYERS]; Aici vor fi 2000 create ? Adica destul de aproape de limita
       
      new PlayerText:xpbar[MAX_PLAYERS]; new PlayerText:playername[MAX_PLAYERS]; Iar Aici vor fi doar 2 ?
      Totodata , PlayerTextDrawDestroy ,la onplayerdisconnect ?
    • By GamerulFOX
      CMD:heal(playerid, params[])
      {
          new id, hp, Float:viata, Float:viata2, string[256], string2[256], name1[MAX_PLAYER_NAME], viata3[MAX_PLAYERS], name[MAX_PLAYER_NAME];
          GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
          if(fMedic[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid, 0xff0000FF, "Nu faci parte din factiunea 'Medic' !");
          if(sscanf(params, "ud", id, hp)) return SendClientMessage(playerid, 0x00aeffFF, "/healp <playerid/name> <amount>");
          if(!IsPlayerConnected(id) || id == INVALID_PLAYER_ID) return SCM(playerid, 0xff0000FF, "Acel jucator nu este conectat!");
          GetPlayerName(id, name1, sizeof(name1));
          GetPlayerHealth(id, viata);
          new Float:x, Float:y, Float:z;
          GetPlayerPos(id, x, y, z);
          if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, x, y, z)) return SendClientMessage(playerid, 0xff0000FF, "Nu esti langa acel player!");
          if(GetPlayerMoney(id) < hp*2) return SendClientMessage(playerid, 0xff0000FF, "Acel jucator nu are suficienti lei, pentru acel hp!");
          viata3[playerid] = GetPlayerHealth(id, viata2);
          if(viata3[playerid] >= 100) return SendClientMessage(playerid, 0xff0000FF, "Acel jucator are deja viata maxima!");
          format(string, sizeof(string), "Iai oferit lui %s %d heal!", name1, hp);
          SendClientMessage(playerid, 0x00aeffFF, string);
          format(string2, sizeof(string2), "Medicul %s ti-a oferit %d heal, iar tu l-ai platit!", name, hp);
          SendClientMessage(id, 0x00aeffFF, string2);
          new pay[MAX_PLAYERS];
          pay[playerid] = hp*3;
          GivePlayerMoney(id, -pay[playerid]);
          GivePlayerMoney(playerid, hp * 2);
          SetPlayerHealth(id, viata+hp);
          return 1;
      }
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.