Jump to content

Mapping in Include [HELP]


R4zvyy

Recommended Posts

Ma poate ajuta cineva cum pot baga mapping in include? am facut astaimage.png.a34f989431fbfa298076a2f010064bdf.png
 dupaia asta image.png.2cc68efddd370a34ad22a28446e31cea.png
Si imi da eroarea  asta 
 

../gamemodes/systems/mapping.inc(1) : error 021: symbol already defined: "LoadMaps"
../gamemodes/systems/mapping.inc(27) : error 010: invalid function or declaration
Pawn compiler 3.10.8              Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase


2 Errors.

Ma poate ajuta cineva va rog?

Edited by R4zvyy

🔥Daca ii dai cuiva a doua sansa, e ca si cum i-ai oferi un glont la pistol ca sa te nimereasca.🔥

Link to comment
Share on other sites

40 minutes ago, Banditul said:

public LoadMaps() { }

Ai pus ; unde nu trebuie

Edit: Acel RemoveBuildingForPlayer nu il prea vad bine pus. Eventual il pui direct la OnPlayerConnect ori faci o alta functie doar pentru asta si o chemi la OnPlayerConnect

Tot aceasi eroare imi da cand pun public LoadMaps() fara ;

🔥Daca ii dai cuiva a doua sansa, e ca si cum i-ai oferi un glont la pistol ca sa te nimereasca.🔥

Link to comment
Share on other sites

symbol already defined: "LoadMaps"

Mai ai altundeva LoadMaps declarat in scriptul tau?

error 010: invalid function or declaration

Nu stiu care e linia 27, presupun ca e undeva la return 1 care nu vad sa aibe o problema

Ma mir totusi ca nu ai zis nimic de eroarea referitoare la playerid ca nu exista

Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, Banditul said:

symbol already defined: "LoadMaps"

Mai ai altundeva LoadMaps declarat in scriptul tau?

error 010: invalid function or declaration

Nu stiu care e linia 27, presupun ca e undeva la return 1 care nu vad sa aibe o problema

Ma mir totusi ca nu ai zis nimic de eroarea referitoare la playerid ca nu exista

Da, este definit dar nush dc nu merge

linia 27:     return 1;

De playerid, o dat aceasta eroare si am facut ceva(nush nici eu) si nu o mai dat

 

🔥Daca ii dai cuiva a doua sansa, e ca si cum i-ai oferi un glont la pistol ca sa te nimereasca.🔥

Link to comment
Share on other sites

Salut @R4zvyy,

Pentru a folosi mappingul din include, fa urmatoarele:

  • Schimba numele din LoadMaps in altceva (ex: load_Maps)
  • Daca folosesti y_hooks, poti foarte simplu, sa le introduci pe server apeland OnGameModeInit folosind y_hooks (ex: hook OnGameModeInit() return load_Maps();), direct in include-ul tau. Daca nu, va trebui sa adaugi o linie noua in gamemode, la publicul OnGameModeInit, adica sa apelezi noua ta functie, care sa introduca mappingul. (Ex: inainte de return 1;, in OnGameModeInit, adaugi load_Maps();)
  • Sterge linia RemoveBuildingForPlayer si muta-l la OnPlayerConnect.

Functia ta ar trebui sa arate asa:

public load_Maps()
{
	CreateObject(etc..);
    	CreateObject(etc..);

	return true;
}

//cu y_hooks, direct in include-ul tau
hook OnGameModeInit() return load_Maps();

//fara y_hooks, adaugi direct in OnGameModeInit, din gamemodeul tau (.pwn)
public OnGameModeInit()
{
	//restul de cod pe care l ai..
	//dupa care..

	load_Maps();

	return true;
}

Dupa cum vezi, a disparut si acel " ; " pe care il ai tu la "public LoadMaps(); {"

Conform erorilor tale, LoadMaps exista deja intr-un include sau in gamemode-ul tau, deci de asta este necesar ca numele noii tale functii sa fie schimbat. Cat despre eroarea de la linia 27, rezolvarea va veni odata cu modificarile pe care le vei face, dupa exemplul pe care ti l-am oferit.

Mai clar de atat nu iti pot explica.

Multa bafta!

Edited by shane

Daca te-am ajutat =>

spacer.png

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, shane said:

Salut @R4zvyy,

Pentru a folosi mappingul din include, fa urmatoarele:

  • Schimba numele din LoadMaps in altceva (ex: load_Maps)
  • Daca folosesti y_hooks, poti foarte simplu, sa le introduci pe server apeland OnGameModeInit folosind y_hooks (ex: hook OnGameModeInit() return load_Maps();), direct in include-ul tau. Daca nu, va trebui sa adaugi o linie noua in gamemode, la publicul OnGameModeInit, adica sa apelezi noua ta functie, care sa introduca mappingul. (Ex: inainte de return 1;, in OnGameModeInit, adaugi load_Maps();)
  • Sterge linia RemoveBuildingForPlayer si muta-l la OnPlayerConnect.

Functia ta ar trebui sa arate asa:

public load_Maps()
{
	CreateObject(etc..);
    	CreateObject(etc..);

	return true;
}

//cu y_hooks, direct in include-ul tau
hook OnGameModeInit() return load_Maps();

//fara y_hooks, adaugi direct in OnGameModeInit, din gamemodeul tau (.pwn)
public OnGameModeInit()
{
	//restul de cod pe care l ai..
	//dupa care..

	load_Maps();

	return true;
}

Dupa cum vezi, a disparut si acel " ; " pe care il ai tu la "public LoadMaps(); {"

Conform erorilor tale, LoadMaps exista deja intr-un include sau in gamemode-ul tau, deci de asta este necesar ca numele noii tale functii sa fie schimbat. Cat despre eroarea de la linia 27, rezolvarea va veni odata cu modificarile pe care le vei face, dupa exemplul pe care ti l-am oferit.

Mai clar de atat nu iti pot explica.

Multa bafta!

../gamemodes/systems/mapping.inc(1) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol "load_Maps")
../gamemodes/systems/mapping.inc(3) : error 017: undefined symbol "playerid"
C:\Users\R4zvyy\Desktop\H-BOOM\gamemodes\gmm.pwn(2164) : error 021: symbol already defined: "S@@_OnGameModeInit"

🔥Daca ii dai cuiva a doua sansa, e ca si cum i-ai oferi un glont la pistol ca sa te nimereasca.🔥

Link to comment
Share on other sites

@R4zvyy

Primul warning (linia 1): Schimba din "public load_Maps()", in "function load_Maps()", sau adauga "forward load_Maps();" inainte de "public load_Maps()".

Eroarea de la linia 3: Probabil ai lasat faza cu RemoveBuilding in functia respectiva. Ca sa intelegi mai bine, tu nu folosesti functia load_Maps() pe un jucator. Sterge toate randurile care contin cuvantul "playerid" si eroarea o sa dispara. Insa, cum ti-am spus si mai sus, daca randurile sunt de genul "RemoveBuildingForPlayer(playerid, etc etc..);", atunci, aduni toate randurile la un loc si le pui la OnPlayerConnect, in gamemode. Mai clar de atat nu stiu cum sa-ti explic.

Eroarea de la linia 2164: Adauga in include-ul tau, sus de tot (prima linie), "#tryinclude <YSI_Coding\y_hooks>"

Daca te-am ajutat =>

spacer.png

Link to comment
Share on other sites

VARIANTA 1(Nu e optima):

sterge ;

deasupra la public LoadMaps pui forward LoadMaps(playerid)

la public pui public LoadMaps(playerid)

mapa o incarci la on player connect

VARIANTA 2(mai buna): 

stergi ;
adaugi forward LoadMaps(); deasupra la public LoadMaps()

Muti linia aia cu RemoveBuildingForPlayer la OnPlayerConnect

 

maxresdefault.jpg

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, ASGOOD said:

VARIANTA 1(Nu e optima):

sterge ;

deasupra la public LoadMaps pui forward LoadMaps(playerid)

la public pui public LoadMaps(playerid)

mapa o incarci la on player connect

VARIANTA 2(mai buna): 

stergi ;
adaugi forward LoadMaps(); deasupra la public LoadMaps()

Muti linia aia cu RemoveBuildingForPlayer la OnPlayerConnect

 

../gamemodes/systems/mapping.inc(42) : error 017: undefined symbol "playerid"
C:\Users\R4zvyy\Desktop\H-BOOM\gamemodes\gmm.pwn(2164) : error 021: symbol already defined: "S@@_OnGameModeInit"
Pawn compiler 3.10.8              Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase


2 Errors.
 

🔥Daca ii dai cuiva a doua sansa, e ca si cum i-ai oferi un glont la pistol ca sa te nimereasca.🔥

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, shane said:

@R4zvyy

Primul warning (linia 1): Schimba din "public load_Maps()", in "function load_Maps()", sau adauga "forward load_Maps();" inainte de "public load_Maps()".

Eroarea de la linia 3: Probabil ai lasat faza cu RemoveBuilding in functia respectiva. Ca sa intelegi mai bine, tu nu folosesti functia load_Maps() pe un jucator. Sterge toate randurile care contin cuvantul "playerid" si eroarea o sa dispara. Insa, cum ti-am spus si mai sus, daca randurile sunt de genul "RemoveBuildingForPlayer(playerid, etc etc..);", atunci, aduni toate randurile la un loc si le pui la OnPlayerConnect, in gamemode. Mai clar de atat nu stiu cum sa-ti explic.

Eroarea de la linia 2164: Adauga in include-ul tau, sus de tot (prima linie), "#tryinclude <YSI_Coding\y_hooks>"

am sters playerid si imi da eroarea asta

../gamemodes/systems/mapping.inc(40) : warning 213: tag mismatch: expected tag none ("_"), but found "Float"
../gamemodes/systems/mapping.inc(40) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\Users\R4zvyy\Desktop\H-BOOM\gamemodes\gmm.pwn(2164) : error 021: symbol already defined: "S@@_OnGameModeInit"
Pawn compiler 3.10.8              Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase


1 Error.
 

🔥Daca ii dai cuiva a doua sansa, e ca si cum i-ai oferi un glont la pistol ca sa te nimereasca.🔥

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, shane said:

../gamemodes/systems/mapping.inc(35) : warning 213: tag mismatch: expected tag none ("_"), but found "Float"
../gamemodes/systems/mapping.inc(35) : warning 202: number of arguments does not match definition
Pawn compiler 3.10.8              Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase

2 Warnings.

🔥Daca ii dai cuiva a doua sansa, e ca si cum i-ai oferi un glont la pistol ca sa te nimereasca.🔥

Link to comment
Share on other sites

Just now, shane said:

@R4zvyy

Schimba linia 35 cu asta:

hook OnPlayerConnect(playerid) return RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1226, 1808.1250, -1859.5391, 16.3516, 0.25); //stalp spawn 

 

Ggt, nu imi mai da warning tpwp 

🔥Daca ii dai cuiva a doua sansa, e ca si cum i-ai oferi un glont la pistol ca sa te nimereasca.🔥

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.