Jump to content

Problema...


VAurel

Recommended Posts

Salut, lucrez si eu de ceva timp la un gamemode si am intampinat o problemuta.

Deci, am adaugat o noua moneda pe server (DarkPoints), doar ca nu se salveaza... Cum asa ?

Am facut un sistem de daily quests si am facut sa primesti 20DP pe unul facut, dupa ce le fac imi apar in (/stats) dar atunci cand dau relog sau repornesc serverul, dispar si se reseteaza...

Aveti idee de la ce ar putea fi? Dupa fiecare PlayerInfo[playerid][pDarkPoints] += 20; am adaugat si Update(playerid,pDarkPointsx); 

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, Luca Gipsy a spus:

In baza de date trebuie (users)  Inserat coloana DarkPoints sau cum il ai tu la salvarea in SQL

Este asa.. Nu aveam cum sa gresesc fix asta :)) Mersi oricum pentru sfat. 

Altcineva alta posibila rezolvare?

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

Verifica daca functia Update(playerid,pDarkPointsx);  este corect scrisa ca in baza de date.

Ultima varianta ar fi daca la logare alaturi de celelalte variabile din baza de date ai adaugat si pDarkPoints.

De exemplu ar putea fi numita functia WhenPlayerLogin unde se incarca toate variabilele din baza de date.

Eventual pune aici liniile de cod, unde se face incarcarea si salvarea a ce am zis eu mai sus sa vedem daca ai o greseala de sintaxa sau ceva de genul.

 

    __  ____      __           
   /  |/  (_)____/ /____  _____
  / /|_/ / / ___/ __/ _ \/ ___/
 / /  / / (__  ) /_/  __/ /    
/_/  /_/_/____/\__/\___/_/     
SERVICII SCRIPTING DE CALITATE
Pagina     Scripting     pawn
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
La 21.03.2021 la 3:46, Mister a spus:

Salutare,

Verifica daca functia Update(playerid,pDarkPointsx);  este corect scrisa ca in baza de date.

Ultima varianta ar fi daca la logare alaturi de celelalte variabile din baza de date ai adaugat si pDarkPoints.

De exemplu ar putea fi numita functia WhenPlayerLogin unde se incarca toate variabilele din baza de date.

Eventual pune aici liniile de cod, unde se face incarcarea si salvarea a ce am zis eu mai sus sa vedem daca ai o greseala de sintaxa sau ceva de genul.

Raspund cam greu, pentru ca mna... Nu prea mai am timp.

Dar, multumesc pentru sfatul cu WhenPlayerLogin, era defapt OnPlayerLoginIn, e functia care face verificarea datelor la conectare. Si am uitat sa adaug acolo :

PlayerInfo[playerid][pDarkPoints]               = cache_get_field_content_int(0, "DarkPoints");

Link to comment
Share on other sites

  • Mister locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.