Jump to content
  • 0

[debug] Long callback execution detected (hang or performance issue)


VeLo

Question

Am facut UPDATE la crashdetect si primesc aceasta eroare cand pornesc serverul (localhost)

 

> #`[03:04:07] [debug] Long callback execution detected (hang or performance issue)
> [03:04:07] [debug] AMX backtrace:
> [03:04:07] [debug] #0 0001e7a8 in public zcmd_OnGameModeInit () in xyz.amx
> [03:04:07] [debug] #1 native CallLocalFunction () in samp-server.exe
> [03:04:07] [debug] #2 00007684 in public SSCANF_OnGameModeInit () in xyz.amx
> [03:04:07] [debug] #3 000019ec in public Iter_OnGameModeInit () in xyz.amx
> [03:04:07] [debug] #4 native CallLocalFunction () in samp-server.exe
> [03:04:07] [debug] #5 00000b80 in public OnGameModeInit () in xyz.amx`

referitor la aceasta eroare nu o mai primeam inainte de acest update la crashdetect, insa eu o asociez cu o alta problema (restart la server): 

 

Link to comment
Share on other sites

5 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Din pacate OnGameModeInit intodeuna va dura mult sa fie procesat, in special in cazurile in care e vorba si de alte includeuri ex sscanf/YSI etc care manipuleaza acest callback pentru a-si seta anumite aspecte cum ar fi resetarea unor variabile sau setarea unei valori etc

Poti folosi long_call_time milisecunde in server.cfg pentru a modifica asta. Il poti seta 0 si astfel nu iti va mai arata nici un astfel de warning, sau eventual o valoare mai mare de 5000 (5 milisecunde) astfel incat posibil sa ignore OnGameModeInit dar totusi sa iti raporteze probleme legate de alte functii/callback

Sau poti sa ignori warning total pentru ca tot ce face e sa iti arate ce functii/callback iti "blocheaza" serverul nu e nimic altceva

Referitor la faptul ca iti da crash serverul, da intradevar exista posibilitatea ca pluginul de crashdetect sa nu fie chiar atat de compatibil cu gm tau/hostul/alte pluginuri si sa genereze asta. Sau poate sa fie eventual o alta cauza. Din ce vad in eroarea de la crash specifica faptul ca este vorba de streamer.so

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Acum 23 minute, VeLo a spus:

DIn cate am inteles de pe net, poate fi vorba si de o bucla infinita?

Daca te referi la OnGameModeInit cam improbabil avand in vedere ca oricum callbackul e chemat o singura data la pornirea serverului. Dar desigur exista o sansa

In cazul in care folosesti streamer 2.9.4 cu crashdetect 4.20 as recomanda eventual 2 moduri.

1. Sa setezi in server.cfg long_call_time 0 (de preferat dupa plugins) si sa vezi daca iti mai da crash serverul

2. Sa stergi crashdetect din server.cfg si sa testezi doar cu streamer si sa vezi daca iti da crash serverul

Desi venind vorba de bucle infinita posibil sa se afle in crashdetect 4.20 in anumite circumstante. Desi eroarea specifica ca e vorba de linkedl ist

Citat

glibc detected *** /home/gsp_834/IP-7777/samp03svr: corrupted double-linked list: 0x08699280

Care e o posibila conssecinta a 2 sau mai multe pluginuri incompatibile din habar n-am ce motiv

Edit: Eventual poti compila gm folosind -d3 ca si parametru pawn.cfg (poti pune fisierul in folderul pawno) si eventual va arata exact linia la care ai problema legata de acest warning referitor la timpul executiei

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Am compilat acum cu fisierul trimis de tine. 

Pawn compiler 3.10.10	 	 	Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase

Header size:          19876 bytes
Code size:          3023848 bytes
Data size:          1476412 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; estimated max. usage=3744 cells (14976 bytes)
Total requirements: 4536520 bytes

Done.

Precizez ca eroarea respectiva este din vara (nu foloseam versiunea asta de crashdetect, streamer cred ca da - era ultima versiune).

Din cate stiu atunci am folosit si fara crashdetect si tot dadea restart. Nu-si da restart mereu, ci asa intamplator. Uneori chiar la pornirea serverului pica, alteori dupa cateva zile de functionare, rareori pica de 30 de mii de ori, porneste pica porneste pica (1-2-3-4 playeri apucand sa se conecteze).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.