- 0
Problema SetTimer
-
Similar Content
-
- 7 answers
- 1,691 views
-
- 3 answers
- 1,931 views
-
- 3 replies
- 238 views
-
- 1 reply
- 191 views
-
- 1 answer
- 599 views
-
-
Recently Browsing 0 members
- No registered users viewing this page.
Question
VAurel
Salut, am vrut sa fac un timer la OnPlayerExitVehicle, in momentul in care playerul coboara din scuterul de la pizza boy, sa ii apara un mesaj ca a coborat, si ca are 10 secunde sa revina in acesta, iar daca nu revine sa se despawneze vehiculul.
Am facut, dar, mesajul cand iese din vehicul apare, dar nu functioneaza timerul... Dupa cele 10 secunde, nu apare absolut nimic, nu se intampla absolut nimic...
Aveti cod-urile mai jos!
OnPlayerExitVehicle :
if(GetPlayerVehicleID(playerid) == PizzaScuter[playerid] && IsWorking[playerid] == 1) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "Ai coborat din vehicul, ai la dispozitie 10Secunde sa revii in acesta, sau se va despawna!"); SetTimer("JobVehicleReload", 10000, false); return 1; }
Codul de la JobVehicleReload :
forward JobVehicleReload(playerid,vehicleid); public JobVehicleReload(playerid,vehicleid) { DestroyVehicle(PizzaScuter[vehicleid]); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, "Deoarece nu ai revenit in vehicul in cele 10 secunde, vehiculul a fost despawnat!"); IsWorking[playerid] = 0; DisablePlayerCheckpoint(playerid); return 1; }
Am incercat si sa fac direct la OnPlayerExitVehicle, sa dispara direct vehiculul si sa apara mesajul, dar nu vreau asta, vreau sa aiba un anume timp in care sa poata revenii in vehicul in caz ca este lovit de cineva sau cade din greseala.
Help
YouTube : https://www.youtube.com/channel/UCqHZo0HCgfmW5R5d6b5cnxw
2 answers to this question
Recommended Posts