Jump to content

Question

Salut , as avea si eu nevoie de un scripter cu experienta care este gata sa ajute pe gratis , adica o sa va las si aici problema , dar daca cumva cineva vrea sa-mi zica mai amanuntit ce trebuie facut , sa mi lase un mesaj 

System Stage
As vrea sa imi fie explicat si mie system stage
Din cate am inteles , se pune un "ysi_timer" in care totul este facut din Velocity , dar problema mea este aici:

Am facut comanda exemplu

```
 

YCMD:stage(playerid, params[], help) {
new Float:vx,Float:vy,Float:vz;
GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid),vx,vy,vz);
SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), vx * 1.5, vy *1.5, vz * 1.5);
return 1;
}

```

Dar , problema este asa , cum fac aceasta comanda , sa fie repetata la fiecare 5-10 secunde ? As vrea sa fac pe comanda 
Exemplu : /stage -> Dupa ce ai scris , sa se activeze 

Folosesc Gamemode Burned 

Va las si discord daca aveti nevoie
DISCORD: TaimsREC#7485

Link to post
Share on other sites

3 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
21 hours ago, Aironon said:

Salut , as avea si eu nevoie de un scripter cu experienta care este gata sa ajute pe gratis , adica o sa va las si aici problema , dar daca cumva cineva vrea sa-mi zica mai amanuntit ce trebuie facut , sa mi lase un mesaj 

System Stage
As vrea sa imi fie explicat si mie system stage
Din cate am inteles , se pune un "ysi_timer" in care totul este facut din Velocity , dar problema mea este aici:

Am facut comanda exemplu

```
 

YCMD:stage(playerid, params[], help) {
new Float:vx,Float:vy,Float:vz;
GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid),vx,vy,vz);
SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), vx * 1.5, vy *1.5, vz * 1.5);
return 1;
}

```

Dar , problema este asa , cum fac aceasta comanda , sa fie repetata la fiecare 5-10 secunde ? As vrea sa fac pe comanda 
Exemplu : /stage -> Dupa ce ai scris , sa se activeze 

Folosesc Gamemode Burned 

Va las si discord daca aveti nevoie
DISCORD: TaimsREC#7485

salut, iti voi spune cum am pus eu problema, in primul rand am creat pentru masini o noua variabila care sa tina minte stadiul stage-ului (1/2/3), apoi unde este actualizat kilometrajul apelez o functie de marire a vitezei. Aceasta functie functioneaza in felul urmator: apeleaza o alta functie care verifica daca masina este pe aproape sa depaseaca viteza maxima cu tot cu viteza stage-ului sau daca viteza este mai mica decat viteza maxima default, in cazul acesta se returneaza 0 din aceasta functie si functia apelata initial pentru marirea vitezei se opreste(un return 1), in cazul in care viteza a ajuns la maximul by default si vehiculul are stage, se continua functia apelata la actualizarea kilometrajului si de acolo te joci cu SetVehicleVelocity. Ca ajutor iti recomand sa iei gamemodeul facut de @HPQ123, b-hood si sa te inspiri de acolo, cel putin eu asa am procedat in legatura cu functiile de mai sus.

Link to post
Share on other sites
  • 0
Acum 3 ore, ionutdrg45 a spus:

salut, iti voi spune cum am pus eu problema, in primul rand am creat pentru masini o noua variabila care sa tina minte stadiul stage-ului (1/2/3), apoi unde este actualizat kilometrajul apelez o functie de marire a vitezei. Aceasta functie functioneaza in felul urmator: apeleaza o alta functie care verifica daca masina este pe aproape sa depaseaca viteza maxima cu tot cu viteza stage-ului sau daca viteza este mai mica decat viteza maxima default, in cazul acesta se returneaza 0 din aceasta functie si functia apelata initial pentru marirea vitezei se opreste(un return 1), in cazul in care viteza a ajuns la maximul by default si vehiculul are stage, se continua functia apelata la actualizarea kilometrajului si de acolo te joci cu SetVehicleVelocity. Ca ajutor iti recomand sa iei gamemodeul facut de @HPQ123, b-hood si sa te inspiri de acolo, cel putin eu asa am procedat in legatura cu functiile de mai sus.

Da este făcut bine sistemu acela.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Similar Content

    • By Jiust
      Buna ziua, eu astazi doresc sa angajez un scripter care sa lucreze din greu la un gamemode, inceput de la gamemode-ul lui Edison de 7k linii. El in prezent are diferite systeme, etc. dar sunt din pacate foarte multe buguri si trebuie adaugate foarte multe lucruri. Eu sunt dispus sa platesc preturi rezonabile, pentru mai multe detalii contactati-ma pe discord.
      Discord: aLuNa#0026
    • By AlleqsZ
      Salut, dupa cum bine spune si titlu'.
      Caut: 1) Scripter pentru server de sa-mp: A.) Server RPG.
                                                                              B.) Server Stunt.
               2) Developer pentru: Panel.
               3) Designer pentru: Forum (IP.Board v4).

      Cerinte: 1) Minim 17 ani.
                     2) Experienta: 80% +
                     3) Sa fie de incredere
                     4) Cateva dovezi, cu "afaceri incheiate cu succes", sa dovedeasca ca nu este tepar.
      Ce ofer eu?: 1) Seriozitate.
                            2) Un rank pe server, daca respectivul/respectivii doresc.
      Platesc ?: Da, platesc. Tin sa mentionez, nu voi platii fiecare script in parte(voi platii la sfarsit de luna/la jumate(2x 'rate'), cum ne intelegem.

      Date de contact: 1) Instagram: AlleqsZ
                                    2) Discord: Toffe#3206

      Nu dau add, nu dau mesaj, sunteti intersati ? Ma contactati. Mai multe detalii in privat(legate de pret, etc).

       
    • By Jiust
      Buna ziua, doresc si eu sa mai angajez inca un scripter deoarece scripterul pe care il am in momentul de fata este foarte lenes. Am varsta de 14 ani si pot spune ca am o experienta in serverele de samp. Serverul are 100 de sloturi, deschiderea lui va fi intampinata prin promovari, etc. Eu doresc in momentul de fata un scripter care sa nu lucreze pe proiect, doresc un scripter in care sa fie de acord sa faca 'PartenerShip'. 
      Discord: aLuNa#5965
    • By AlexandruBHD
      Asta e eroarea:
      C:\Users\Acer\Desktop\tuts\gamemodes\tuts.pwn(197) : error 035: argument type mismatch (argument 2)
      Pawn compiler 3.2.3664              Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase

      1 Error.
      Asta e gm..
      //Includes
      #include         < a_samp >
      #include         < a_mysql >
      #include         < YSI\y_master >
      #include         < YSI\y_timers >
      #include         < YSI\y_commands >
      #include         < YSI\y_va >
      #include         < YSI\y_iterate >
      #include         < YSI\y_hooks >
      #include         < YSI\y_bit > 
      //defines
      #define SERVER_VERSION "v0.0.1[BETA]"
      main() { printf("Gamemode-ul este in curs de procesare... [BY ANTIF1X]"); }
      #define function%0(%1) forward %0(%1); public %0(%1)
      #define SCM SendClientMessage
      enum {
          //Register
          DIALOG_REGISTER,
          DIALOG_EMAIL,
          DIALOG_GENDER,
          //Login
          DIALOG_LOGIN
      }
      //news
      new 
          SQL = -1, gQuery[256], gString[256], IncercariParola[MAX_PLAYERS];
      //Database Connect Info
      enum pInfo {
          pSQLID,
          pName[MAX_PLAYER_NAME],
          pPassword[32],
          pEmail[32],
          pGender
      }
      new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo];
      //stocks
      stock GetName(playerid) {
          new playerName[MAX_PLAYER_NAME];
          GetPlayerName(playerid, playerName, MAX_PLAYER_NAME);
          return playerName;
      }
      public OnGameModeInit()
      {
          //mysql connect
          SQL = mysql_connect("localhost", "root", "tutsdbm", "");
          SetGameModeText("RO:RPG "SERVER_VERSION"");
          AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
          return 1;
      }
      public OnGameModeExit()
      {
          return 1;
      }
      public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
      {
          TogglePlayerSpectating(playerid, false);
          SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
          SetPlayerCameraPos(playerid, 1015.9453,-1316.2374,182.0590);
          SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1015.9453,-1316.2374,182.0590);
          return 1;
      }
      public OnPlayerConnect(playerid) {
          gQuery[0] = EOS;
          mysql_format(SQL, gQuery, sizeof(gQuery), "SELECT * FROM `users` WHERE `Name`='%s' LIMIT 1", GetName(playerid));
          mysql_tquery(SQL, gQuery, "checkAccount", "i", playerid);
          return 1;
      }
      public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) {
          switch(dialogid) {
              case DIALOG_REGISTER: {
                  if(!response) 
                      return Kick(playerid);
                  if(strlen(inputtext) < 6 || strlen(inputtext) > 32) 
                      return ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_PASSWORD, "Register {F5BC11}(RPG.TUTS.RO){FFFFFF}", "Nu ai un cont inregistrat pe server!\n\nScrie o parola in casuta de mai jos. {F5BC11}(6-32 caractere){FFFFFF}", "Register", "Cancel");
                  gQuery[0] = EOS;
                  mysql_format(SQL, gQuery, sizeof(gQuery), "INSERT INTO `users` (`Name`, `Password`) VALUES ('%s', '%s')", GetName(playerid), inputtext);
                  mysql_tquery(SQL, gQuery, "insertAccount", "i", playerid);
                  gString[0] = EOS;
                  format(gString, sizeof(gString), "{F5BC11}Register:{FFFFFF} Parola ta contine %d caractere.", strlen(inputtext));
                  SCM(playerid, -1, gString);
                  format(PlayerInfo[playerid][pPassword], 32, inputtext);
                  ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_EMAIL, DIALOG_STYLE_INPUT, "Email {F5BC11}(RPG.TUTS.RO){FFFFFF}", "Scrie un email in casuta de mai jos.\n\nExemplu: {F5BC11}[email protected]{FFFFFF}", "Seteaza", "Cancel");
              }
              case DIALOG_EMAIL: {
                  if(!response) 
                      return Kick(playerid);
                  if(strlen(inputtext) < 6 || strlen(inputtext) > 32) 
                      return ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_EMAIL, DIALOG_STYLE_INPUT, "Email {F5BC11}(RPG.LUCRAM.RO){FFFFFF}", "Scrie un email in casuta de mai jos.\n\nExemplu: {F5BC11}[email protected]{FFFFFF}", "Seteaza", "Cancel");
                  gQuery[0] = EOS;
                  mysql_format(SQL, gQuery, sizeof(gQuery), "UPDATE `users` SET `Email`='%s' WHERE `ID`='%d'", inputtext, PlayerInfo[playerid][pSQLID]);
                  mysql_tquery(SQL, gQuery, "", "");
                  gString[0] = EOS;
                  format(gString, sizeof(gString), "{F5BC11}Register:{FFFFFF} Email setat: %s", inputtext);
                  SCM(playerid, -1, gString);
                  format(PlayerInfo[playerid][pEmail], 32, inputtext);
                  ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_GENDER, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Gender {F5BC11}(RPG.TUTS.RO){FFFFFF}", "Seteaza-ti sex-ul:", "Masculin", "Feminin");
              }
              case DIALOG_GENDER: {
                  switch(response) {
                      case 0: {
                          PlayerInfo[playerid][pGender] = 1;
                          SCM(playerid, -1, "{F5BC11}Register:{FFFFFF} Sex setat: Feminin");
                      }
                      case 1: {
                          PlayerInfo[playerid][pGender] = 2;
                          SCM(playerid, -1, "{F5BC11}Register:{FFFFFF} Sex setat: Masculin");
                      }
                  }
                  gQuery[0] = EOS;
                  mysql_format(SQL, gQuery, sizeof(gQuery), "UPDATE `users` SET `Gender`='%d' WHERE `ID`='%d'", PlayerInfo[playerid][pGender], PlayerInfo[playerid][pSQLID]);
                  mysql_tquery(SQL, gQuery, "", "");
                  SpawnPlayer(playerid);
              }
              case DIALOG_LOGIN: {
                  if(!response) 
                      return Kick(playerid);
                  gQuery[0] = EOS;
                  mysql_format(SQL, gQuery, sizeof(gQuery), "SELECT * FROM `users` WHERE `Name`='%s' AND `Password`='%s' LIMIT 1", GetName(playerid), inputtext);
                  mysql_tquery(SQL, gQuery, "onLogin", "i", playerid);
              }
          }
          return 1;
      }
      //functions
      function onLogin(playerid) {
          switch(cache_num_rows()) {
              case 0: {
                  IncercariParola[playerid] ++;
                  gString[0] = EOS;
                  format(gString, sizeof(gString), "{F5BC11}Login Error:{FFFFFF} Parola incorecta, (%d/3) incercari ramase!", IncercariParola[playerid]);
                  SCM(playerid, -1, gString);
                  if(IncercariParola[playerid] == 3) Kick(playerid);
                  else ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_PASSWORD, "Login {F5BC11}(RPG.TUTS.RO){FFFFFF}", "Acest nume este deja inregistrat\n\nScrie parola in casuta de mai jos.", "Login", "Cancel");
              }
              case 1: {
                  new result[64];
                  PlayerInfo[playerid][pSQLID] = cache_get_field_content_int(0, "ID");
                  PlayerInfo[playerid][pGender] = cache_get_field_content_int(0, "Gender");
                  cache_get_field_content(0, "Name", result);            format(PlayerInfo[playerid][pName], MAX_PLAYER_NAME, result);
                  cache_get_field_content(0, "Email", result);        format(PlayerInfo[playerid][pEmail], 32, result);
                  cache_get_field_content(0, "Password", result);        format(PlayerInfo[playerid][pPassword], 32, result);
                  SpawnPlayer(playerid);
                  for(new i = 0; i < 25; i++) SCM(playerid, -1, " ");
                  new string[130];
                  format(string, sizeof(string), "{F5BC11}(SERVER){FFFFFF} Salut %s bine ai revenit pe server!", GetName(playerid));
                  SCM(playerid, -1, string);
                  printf("%s (user %d) s-a logat. [Sex: %d, Name: %s, Password: %s, Email: %s]", GetName(playerid), PlayerInfo[playerid][pSQLID], PlayerInfo[playerid][pGender], PlayerInfo[playerid][pName], PlayerInfo[playerid][pPassword], PlayerInfo[playerid][pEmail]);
              }
          }
          return 1;
      }
      function insertAccount(playerid) {
          PlayerInfo[playerid][pSQLID] = cache_insert_id();
          printf("%s s-a inregistrat cu SQLID-ul #%d", GetName(playerid), PlayerInfo[playerid][pSQLID]);
          return 1;
      }
      function checkAccount(playerid) {
          switch(cache_num_rows()) {
              case 0: ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_PASSWORD, "Register {F5BC11}(RPG.LUCRAM.RO){FFFFFF}", "Nu ai un cont inregistrat pe server!\n\nScrie o parola in casuta de mai jos. {F5BC11}(6-32 caractere){FFFFFF}", "Register", "Cancel");
              case 1:    ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_PASSWORD, "Login {F5BC11}(RPG.LUCRAM.RO){FFFFFF}", "Acest nume este deja inregistrat\n\nScrie parola in casuta de mai jos.", "Login", "Cancel");
          }
          return 1;
      }
      CMD:getgift(playerid, params[]) {
          if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, 1956.1467,1264.5828,10.8203)) return SendClientMessage(playerid, 0x919191FF, "Eroare: Nu esti in locatia potrivita!");
          new string[128], rand = random(3);
          switch(rand) {
              case 1: {
                  new money = 10000 + random(500000);
                  format(string, sizeof(string), "Felicitari %s! Ai castigat $%d.", GetName(playerid), money);
                  GivePlayerMoney(playerid, money);
              }
              case 2: {
                  new level = random(5);
                  format(string, sizeof(string), "Felicitari %s! Ai castigat %dX level up.", GetName(playerid), level);
                  SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid)+level);
              }
          }
          SendClientMessage(playerid, 0x4AAB1DFF, string);
          return 1;
      }
      CMD:stats(playerid) {
          new string[256], name[MAX_PLAYER_NAME];
          GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
          format(string, sizeof(string), "Nume: %s (%d) | Level: %d | Ping: %d | Money: %d", name, playerid, GetPlayerScore(playerid), GetPlayerPing(playerid), GetPlayerMoney(playerid));
          SendClientMessage(playerid, -1, string);
          return 1;
      }
    • By PaulMzx
      Caut scripter sa lucram la gamemode,vreau sa fac un sistem pc/android,hostul este free pentru teste,nu am cu ce plati deocamdata,daca este cnv interesat va astept cu comentarii sau mesaj pe discord la PaulRo#3193
      Gamemode de pc.
      Multumesc frumos.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

This site uses cookies. By continuing browsing, you agree to the use of this information. For more details, see Terms of Use and Privacy Policy.