Jump to content

ionutdrg45

Membru
  • Content Count

    425
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    17

ionutdrg45 last won the day on September 2 2019

ionutdrg45 had the most liked content!

Community Reputation

72 Excelent

About ionutdrg45

  • Rank
    Membru senior
  • Birthday 11/02/2001

Profile Information

  • Sex
    Masculin
  • Name in game
    Ionut
  • Level of knowledge
    Experimentat

Contact Methods

  • Yahoo
    ionutdragan451@yahoo.com

Recent Profile Visitors

2,252 profile views
  1. Care dintre motive sunt afișate când da fail, distanta, undercover sau telefonul pornit? De asemenea mai ai nevoie de niște verificări, dacă e cuțit și distanta mai mica de 99 sa nu se pună fail și cred ca ar fi util și dacă e mai mare distanta de 99 sa verifici dacă are sniper, pentru ca de presupune ca ar trebui sa fie silențios, cu alte arme nu prea e.
  2. ionutdrg45

    /setadmin

    pai poti sa verifici ceva de genul if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] <= PlayerInfo[targetid][pAdmin]) return 1; in verificare ai putea pune si ceva de siguranta, gen daca tu ai admin 7 si esti ownerul, poti pune o verificare cum ca daca e diferit de numele tau sa se dea return 1; pentru eventuale abuzuri, acum tu stii cum e mai ok
  3. cauta functia mysql_connect si pune acolo datele de la baza de date, pe localhost de exemplu va arata asa mysql_connect("localhost", "root", "baza", "")
  4. Pai in primul rand ai nevoie de mapping, doar daca nu ai gasit o locatie deja, in principiu nu e foarte greu, de exemplu, pe ruby, doar sistemul acela il stiu, nu ai nevoie decat de cateva variabile si mapping, pentru a-l concepe ai nevoie de un timer (si un textdraw pentru acesta), timpul il decizi tu si acum depinde foarte mult cum vrei sa abordezi, daca nu vrei varianta cu tunelul poti pune playerul intr-o masina direct dupa ce da "spaga" politistului, verifici cand a intrat in PNS si gata, e liber, daca vrei varianta cu tunelul, acelasi lucru doar ca trebuie sa ii pui un checkpoint la capatul acestuia, apoi il pui in masina. Ar fi de folos sa incepi o baza si sa ceri ajutor pe parcurs, o iei usor, intai pui playerul direct in curtea jail-ului sau poate vrei sa fie in celula cu posibilitatea de a iesi in curte, trebuie sa incepi de undeva si cand te blochezi la un anume pas sa ceri ajutorul, asa, un sistem copy-paste nu e foarte greu de facut, doar ca ai nevoie de mapping, ceea ce ti-am zis mai sus puteai observa si singur pur si simplu testand sistemul de pe ruby, astept alte nelamuriri daca ai.
  5. salut, ai nevoie de functia PutPlayerInVehicle pentru a pune un player intr-o masina, ca verificari trebuie sa vezi care este cea mai apropiata masina de player pentru a-l pune in ea si ti-as recomanda daca e pentru jucatorii de android sa faci un textdraw care sa apara cand se apropie de o masina, respectiv cand sunt intr-o masina (poti folosi functia RemovePlayerFromVehicle) pentru a-l scoate. Ce ti-as mai recomanda ar fi sa cauti pe google daca poti cumva sa verifici daca jucatorul joaca de pe telefon (nu m-a interesat si nu stiu sigur daca se poate), daca nu se poate poti face o variabila si sa memorezi o eventuala alegere a jucatorului in momentul logarii, gen daca e pe telefon sau nu.
  6. Arata codul de unde ti se trimite mesajul ca este fail ca sa ne putem da seama de ce nu este in regula.
  7. Update: Server mutat pe: 188.40.152.19:7777, caut pe cineva pentru administrare, care vrea sa aleaga admini/helperi etc, principiul acelasi, de distractie
  8. Salut, am cautat putin pe net si din primele rezultate parea ca este cam imposibil, insa am gasit ceva ce te-ar putea ajuta, https://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=440735 ti se descrie acolo tot procesul, sper ca o sa reusesti, spor
  9. Update: server mutat pe: 188.40.152.19:7777, caut admini sa se mai ocupe de lideri/helperi, caut helperi, principiul ramane acelasi, server de distractie, nimic serios, bluffs.ga pentru mai multe detalii
  10. salut, iti voi spune cum am pus eu problema, in primul rand am creat pentru masini o noua variabila care sa tina minte stadiul stage-ului (1/2/3), apoi unde este actualizat kilometrajul apelez o functie de marire a vitezei. Aceasta functie functioneaza in felul urmator: apeleaza o alta functie care verifica daca masina este pe aproape sa depaseaca viteza maxima cu tot cu viteza stage-ului sau daca viteza este mai mica decat viteza maxima default, in cazul acesta se returneaza 0 din aceasta functie si functia apelata initial pentru marirea vitezei se opreste(un return 1), in cazul in care viteza a ajuns la maximul by default si vehiculul are stage, se continua functia apelata la actualizarea kilometrajului si de acolo te joci cu SetVehicleVelocity. Ca ajutor iti recomand sa iei gamemodeul facut de @HPQ123, b-hood si sa te inspiri de acolo, cel putin eu asa am procedat in legatura cu functiile de mai sus.
  11. Salut, cauta pWantedLevel si vezi unde se scade, trebuie sa fie un timer sau ceva, in momentul cand e 0, stergi wanted-ul si opresti timerul, te adaptezi in functie de cum e construit sistemul tau, la prima vedere nu vad vreun motiv sa se seteze din prima cu -1, decat sa devina dupa
  12. Sugerez pe langa ce au spus mai sus baietii sa creati (sau poate aveti deja) o comanda prin care sa faceti debug, acordati orele si le salvati, dati niste print-uri si verificati consola daca apar ceva erori, verificati si atributul pentru ore daca este creat si verificati si in gamemode unde se face update in baza de date la ore sa nu fie alta variabila acolo.
  13. pare ok, sa inteleg ca ai remediat problema?
  14. salut, daca spui ca ai linkul pus bine, asigurate ca ai la final de link "/", daca ai, atunci incearca sa accesezi pagina fara scurtatura din config, gen: localhost/panel/inc/pagina.p.php sau cum o ai tu, incearca sa faci cateva teste pentru a gasi problema
  15. salut, foloseste urmatorul cod: <?php $then = gmdate("Y-m-d", $car->BuyTime); $then = strtotime($then); $now = time(); $difference = $now - $then; $days = floor($difference / (60*60*24) ); echo $days; ?>
×
×
  • Create New...

Important Information

This site uses cookies. By continuing browsing, you agree to the use of this information. For more details, see Terms of Use and Privacy Policy.