Jump to content
Autentificarea cu Google și Facebook nu mai este disponibilă. ×

Recommended Posts

Posted

Salut! In ultimul timp m-am gandit sa imbunatatesc un gamemode editat de mine foarte mult.

Am o mare problema: strcmp-urile de la compararea stringurilor. Ca procesor de comenzi am ales pawncmd ca sa imbunatatesc cat de mult am putut gamemodeul, am micsorat array-urile, am optimizat functiile insa o in gm se afla 235 de strcmp-uri pe care doresc sa le inlocuiesc cu o alternativa mai eficienta.

 

Am incercat deja strlib cu isequal dar nu pare sa aibe un efect eficient.

 

Alte solutii pentru aceasta problema?

Posted (edited)

Din pacate strcmp e singura solutie de a compara stringuri. Pana si acel isequal contine strcmp. 

Dar daca chiar consideri ca performanta serverului e mica solutia e sa folosesti C++/C# pentru a rescrie gm-u eficient.

Ca si sfat, daca chiar nu observi acea performanta redusa atunci nu are rost sa optimizezi. Se blocheaza serveru cand compari stringuri cu strcmp? Nu? Atunci nu are rost sa optimizezi. Majoritatea hosturilor au procesoare puternice si multa memorie asa ca pot face fata chiar si gm-urilor prost facute.

Edit: Sau un vps cu multa memorie si un procesor puternic(din pacate samp ruleaza pe un singur thread deci procesoarele cu multi threads nu ajuta)

Edited by Banditul
Posted
14 minutes ago, Banditul said:

Din pacate strcmp e singura solutie de a compara stringuri. Pana si acel isequal contine strcmp. 

Dar daca chiar consideri ca performanta serverului e mica solutia e sa folosesti C++/C# pentru a rescrie gm-u eficient.

Ca si sfat, daca chiar nu observi acea performanta redusa atunci nu are rost sa optimizezi. Se blocheaza serveru cand compari stringuri cu strcmp? Nu? Atunci nu are rost sa optimizezi. Majoritatea hosturilor au procesoare puternice si multa memorie asa ca pot face fata chiar si gm-urilor prost facute.

Edit: Sau un vps cu multa memorie si un procesor puternic(din pacate samp ruleaza pe un singur thread deci procesoarele cu multi threads nu ajuta)

Ok, mersi! Mda... Nu este chiar asa rau insa gm-ul se compileaza in 45-48 sec si as dori sa ajung undeva la 35-40 

Posted
Acum 5 minute, CTMBeast a spus:

Mda insa asta reflecta si optimizarea gm-ului daca folosesti pe cel original... Insa o sa il incerc si pe acesta

Chiar deloc, e cel original cu multe optimizari

Posted
26 minutes ago, Banditul said:

Chiar deloc, e cel original cu multe optimizari

L-am incercat si imi da 435 de warninguri de tipul: 

warning 239: literal array/string passed to a non-const parameter

Posted
Acum 12 minute, CTMBeast a spus:

L-am incercat si imi da 435 de warninguri de tipul: 

warning 239: literal array/string passed to a non-const parameter

Incearca versiunea 3.10.8 nu pe cea 3.10.9 chestia e ca cei care lucreaza la el au bagat o detectie in plus(evident e o chestie care trebuie reparata in script dar nu afecteaza deloc functionarea gm-ului)

Posted
15 minutes ago, Banditul said:

Incearca versiunea 3.10.8 nu pe cea 3.10.9 chestia e ca cei care lucreaza la el au bagat o detectie in plus(evident e o chestie care trebuie reparata in script dar nu afecteaza deloc functionarea gm-ului)

Gata, mersi mult!

  • Mister locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.