Jump to content
Autentificarea cu Google și Facebook nu mai este disponibilă. ×
  • 0

Question

Posted

Salut am incercat sa fac si eu pe textdraw sa imi arate numele la masina cand esti in ia da nu imi ia numele la masina

chiar nu stiu ce sa mai fac

Cod-ul pe care l-am facut

PlayerTextDrawShow(i, VehNameTD);
                format(str6,sizeof(str6),"~y~%s",aVehicleNames[PlayerInfo[pCarModel] - 400]);
                PlayerTextDrawSetString(i, VehNameTD, str6); 
 

PlayerTextDrawShow(i, VehNameTD[i]);
                format(str6,sizeof(str6),"~y~%s",aVehicleNames[PlayerInfo[i][pCarModel][i] - 400]);
				PlayerTextDrawSetString(i, VehNameTD[i], str6); 

 

Text draw-ul il arata cu numele de infernus adica numele pe care l-am pus la textdraw cand l-am facut se poate sa ma ajute careva?

4 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
Posted
Acum 10 ore, Sprite_RoPlayers a spus:

Salut am incercat sa fac si eu pe textdraw sa imi arate numele la masina cand esti in ia da nu imi ia numele la masina

chiar nu stiu ce sa mai fac

Cod-ul pe care l-am facut

PlayerTextDrawShow(i, VehNameTD);
                format(str6,sizeof(str6),"~y~%s",aVehicleNames[PlayerInfo[pCarModel] - 400]);
                PlayerTextDrawSetString(i, VehNameTD, str6); 
 


PlayerTextDrawShow(i, VehNameTD[i]);
                format(str6,sizeof(str6),"~y~%s",aVehicleNames[PlayerInfo[i][pCarModel][i] - 400]);
				PlayerTextDrawSetString(i, VehNameTD[i], str6); 

 

Text draw-ul il arata cu numele de infernus adica numele pe care l-am pus la textdraw cand l-am facut se poate sa ma ajute careva?

Prima data seteaza stringul dupa afiseaza TD-ul

  • 0
Posted
Acum 15 minute, Sprite_RoPlayers a spus:

adica

 

format(str6,sizeof(str6),"~y~%s",aVehicleNames[PlayerInfo[i][pCarModel][i] - 400]);
PlayerTextDrawSetString(i, VehNameTD[i], str6); 

PlayerTextDrawShow(i, VehNameTD[i]);

Setezi string-u dupa afisezi, daca afisezi inainte sa ii setezi o anumita valoare stringului va afisa ce i-ai dat tu cand l-ai creat

  • 0
Posted
Acum 5 ore, Banditul a spus:

format(str6,sizeof(str6),"~y~%s",aVehicleNames[PlayerInfo[i][pCarModel][i] - 400]);
PlayerTextDrawSetString(i, VehNameTD[i], str6); 

PlayerTextDrawShow(i, VehNameTD[i]);

Setezi string-u dupa afisezi, daca afisezi inainte sa ii setezi o anumita valoare stringului va afisa ce i-ai dat tu cand l-ai creat

am facut cum ai zis dar tot nu imi apare numele la masina.

 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.