Sari la conținut
Banditul

Basic Gamemode in C#

Postări Recomandate

Nota: Daca nu ai cunostinte minime in C# acest proiect nu este pentru tine.

Buna ziua tuturor, astazi doresc sa lansez proiectul la care lucrez de ceva vreme.

Este vorba despre un gamemode de SA-MP care este scris folosind limbajul C# folosind SampSharp framework.  Este un proiect de baza care nu contine prea multe, e menit celor care vor sa inceapa sa cosntruiasca un gamemode in C# si nu stiu de unde sa inceapa.

Ce contine acest gamemode?

Momentan contine un sistem simplu de login/register si desigur contactul cu baza de date(MySQL) si o comanda simpla de schimbare a parolei

De ce C#?

O intrebare foarte buna. Dati-mi voie sa explic:

C# este un limbaj conceput de Microsoft. Este un limbaj modern, OOP si foarte puternic si de la lansarea .NET Core poate rula pe orice sistem de operare. In ce a ce priveste integrarea cu serverul de SA-MP acesta aduce numai benefici. Poate va intrebati de ce zic ca aduce benefici cand pawn este limbajul de baza si C# lucreaza printr-un plugin/framework, ei bine codul C# are o performanta mult mai buna decat pawn dar desigur nu e la fel de rapid ca C++. Pentru constructia gamemodeului poti folosi nenumarate clase si functii concepute de Microsoft si comunitate pentru a crea un gamemode performant si robust fara a fi nevoie de crea mare parte din acele functii( Exemplu: foreach, liste/dictionare, operatii matematice de baza(sin/cos, logaritmi etc), vectori etc)

Bun,bun dar de unde pot descarca proiectul?

Proiectul poate fi descarcat de pe Github-ul meu: Github

Si cum il folosesc?

Conform noi structuri al proiectului de ce aveti nevoie este samp server dezarhivati fiserele announce.exe, samp-npc.exe si samp-server.exe in folderul env

Si de  .NET Core runtime binaries x86 care va veni dezharivat intr-un folder dotnet in folderul env pentru a putea rula gamemode-ul

Desigur va trebui sa compilati gamemode-ul prima data pentru a avea fisierele necesare in folderul env/gamemode

Nota: Acest proiect NU va contine si alte sisteme, este menit doar sa fie ceva de inceput. Alte gamemoduri(gen RPG) vor fi concepute si vor contine sisteme mai complexe

Editat de Banditul
  • Like 2
  • Thanks 1

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 16.11.2018 la 20:54, Kiran a spus:

Up, cum de te-ai gandit la c#? xD

Pawn nu mi se mai parea o provocare, nu mai avem nici o motivatie pentru pawn mai ales ca nu-mi aducea nimic benefic ca si "skill" folositor dupa ce, posibil, nu mai doream sa fac lucruri pentru sa-mp

Apoi m-am gandit la Unity3D si am vrut sa il incerc, din pacate nu aveam suficiente cunostinte in C# pentru Unity si sa invat pentru pentru Unity3D mi s-a parut mult prea mult asa ca am luat-o usor(microsoft virtual academy) si cum mereu mi-a placut sa-mp am zis ca poate pot scrie un gamemode in C# si asa am gasit SampSharp. Si pe parcurs am reusit sa invat partile de baza si cum functioneaza(mi-a luat enorm sa inteleg EF Core) si am zis ca daca e cineva nou care doreste sa experimenteze in C# cu SA-MP sa foloseasca asta ca referinta sa inteleaga si sa ii dea un inceput

Edit: C# te poate ajuta mai mult in viata, sunt o multime de posturi de munca pentru acest limbaj. 

Edit2: Un alt motiv pentru care am ales C# este pentru ca poti crea un panel scris in C# si sa ai o integrare nativa cu gamemodeul(sa transmiti evenimente mult mai simplu) sau chiar sa il integrezi cu un discord bot(scris tot in C#). Ceva la ce o sa lucrez alaturi de gm-u de rpg si desigur totul va fi open source

Editat de Banditul

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 38 minute, Fl0RiN CyBeR a spus:

+1 Chiar daca n-am inteles nimic din gm =]]]]]]

Pentru ca nu e pawn si pawn nu are notiunea de clase sau elemente avansate. Toata lumea e obisnuita sa aibe totul intr-un singur fisier. 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 16.11.2018 la 11:58, Banditul a spus:

Nota: Daca nu ai cunostinte minime in C# acest proiect nu este pentru tine.

Buna ziua tuturor, astazi doresc sa lansez proiectul la care lucrez de ceva vreme.

Este vorba despre un gamemode de SA-MP care este scris folosind limbajul C# folosind SampSharp framework.  Este un proiect de baza care nu contine prea multe, e menit celor care vor sa inceapa sa cosntruiasca un gamemode in C# si nu stiu de unde sa inceapa.

Ce contine acest gamemode?

Momentan contine un sistem simplu de login/register si desigur contactul cu baza de date(MySQL) si o comanda simpla de schimbare a parolei

De ce C#?

O intrebare foarte buna. Dati-mi voie sa explic:

C# este un limbaj conceput de Microsoft. Este un limbaj modern, OOP si foarte puternic si de la lansarea .NET Core poate rula pe orice sistem de operare. In ce a ce priveste integrarea cu serverul de SA-MP acesta aduce numai benefici. Poate va intrebati de ce zic ca aduce benefici cand pawn este limbajul de baza si C# lucreaza printr-un plugin/framework, ei bine codul C# are o performanta mult mai buna decat pawn dar desigur nu e la fel de rapid ca C++. Pentru constructia gamemodeului poti folosi nenumarate clase si functii concepute de Microsoft si comunitate pentru a crea un gamemode performant si robust fara a fi nevoie de crea mare parte din acele functii( Exemplu: foreach, liste/dictionare, operatii matematice de baza(sin/cos, logaritmi etc), vectori etc)

Bun,bun dar de unde pot descarca proiectul?

Proiectul poate fi descarcat de pe Github-ul meu: Github

Si cum il folosesc?

Conform noi structuri al proiectului de ce aveti nevoie este samp server dezarhivati fiserele announce.exe, samp-npc.exe si samp-server.exe in folderul env

Si de  .NET Core runtime binaries x86 care va veni dezharivat intr-un folder dotnet in folderul env pentru a putea rula gamemode-ul

Desigur va trebui sa compilati gamemode-ul prima data pentru a avea fisierele necesare in folderul env/gamemode

Nota: Acest proiect NU va contine si alte sisteme, este menit doar sa fie ceva de inceput. Alte gamemoduri(gen RPG) vor fi concepute si vor contine sisteme mai complexe

+1 Foarte interesant ca cineva s-a gandit la C#

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 18.01.2019 la 0:15, M.R.S a spus:

+1 Foarte interesant ca cineva s-a gandit la C#

Avand in vedere ca C# iti ofera mult mai multe decat Pawn am zis de ce nu + C# e cautat pe piata muncii

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Conținut similar

    • De BuNiCu-RP
      Salutare,
      Am sa va prezint un mic sistem basic de licitatii, este facut doar basic, nu are foarte multe functii.
      Am decis sa ii fac un mic update, am mai optimizat putin codul.
      Acum licitatiile sunt afiate doar Vineri, Samabata, Duminica, cand tastam /startbids Business Name Price ne da eroare daca nu [Vineri, Samabata, Duminica,].
      Rezolvat bugul din prima versiune, unde nu stoca corect numele celui care liciteaza.
      Bugs:
      Nu am gasit. 
      Download:
      https://github.com/SSYT/SA-MP
      Photos:   
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×

Informații Importante

Acest site foloseşte cookie–uri. Prin continuarea navigării, eşti de acord cu modul de utilizare a acestor informaţii. Pentru mai multe detalii, vezi Termeni de Utilizare și Politică Intimitate.