Jump to content
  • 0

Simplu


buNNy

Question

15 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
1 hour ago, Exodus_xD said:

sa incerc sa te ajut*

 

Ai iedeie dela ce se cind copilez cu gm cu sublime text 3 se copileaza  si dau sa pornesc sv pe localhost imi arata ca nu sa copilat i ma uit in gamemodes vad doar ca amx e copilat dar gm nu nu ai ideie dela ce poate sa  fie ?

 Încearcă să fii un om de valoare și nu neapărat un om de succes.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Chiar acum, KB.HERO a spus:

Ai iedeie dela ce se cind copilez cu gm cu sublime text 3 se copileaza  si dau sa pornesc sv pe localhost imi arata ca nu sa copilat i ma uit in gamemodes vad doar ca amx e copilat dar gm nu nu ai ideie dela ce poate sa  fie ?

.amx e gmu' compilat, .pwn e fisierul necompilat

Link to comment
Share on other sites

  • 0
1 minute ago, Exodus_xD said:

.amx e gmu' compilat, .pwn e fisierul necompilat

da si tiu asta in gm este servermode ceva de genu eu il schimb din bgz in black si dupa ce se copileaza dau rr la sv si se porneste sv cu servermode bgz nu cu black 

 Încearcă să fii un om de valoare și nu neapărat un om de succes.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Chiar acum, KB.HERO a spus:

da si tiu asta in gm este servermode ceva de genu eu il schimb din bgz in black si dupa ce se copileaza dau rr la sv si se porneste sv cu servermode bgz nu cu black 

mane mai bine fa asta cu Pawno ca nu te mai complici,lasa-ti cacaturile astea de Sublime text,nu e nimic diferit de pawno,in plus ai butonu' de compile direct in fata fara probleme si aia e..

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Acum 4 ore, Erik. a spus:

as vrea sa pun la logo ToT[ID:] cum pot sa fac sa fie id playerului aici? in paranteze?

Cand setezi "stringul" texdrawului de la logo cu un rand mai sus ar trebui sa fie un format al stringului ai mai adaugi un parametru "i" si o sa fie cva de genu format(string,sizeof(string),"%s[%i]",GetName(playerid),playerid);//numele variabilei string poate diferii(folosesti denumirea variabilei tale) si functia GetName poate avea alta denumire la tine. Nu iti pot da totul exact ca nu stiu cum e in gm.

 

Acum 2 ore, Exodus_xD a spus:

mane mai bine fa asta cu Pawno ca nu te mai complici,lasa-ti cacaturile astea de Sublime text,nu e nimic diferit de pawno,in plus ai butonu' de compile direct in fata fara probleme si aia e..

In sublime ai sintaxe, in pawno nu.

In sublime ai autocomplete sau cum se numeste(iti arata ce functii/variabile sunt cand scrii cateva litere)in pawno nu.

Nu poti folosi compilerul optimizat si sa scurtezi timpul de la 30 60 de sec la 2 5 sec

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Chiar acum, valivaly96 a spus:

Cand setezi "stringul" texdrawului de la logo cu un rand mai sus ar trebui sa fie un format al stringului ai mai adaugi un parametru "i" si o sa fie cva de genu format(string,sizeof(string),"%s[%i]",GetName(playerid),playerid);//numele variabilei string poate diferii(folosesti denumirea variabilei tale) si functia GetName poate avea alta denumire la tine. Nu iti pot da totul exact ca nu stiu cum e in gm.

 

In sublime ai sintaxe, in pawno nu.

In sublime ai autocomplete sau cum se numeste(iti arata ce functii/variabile sunt cand scrii cateva litere)in pawno nu.

Nu poti folosi compilerul optimizat si sa scurtezi timpul de la 30 60 de sec la 2 5 sec

Am sa incerc si eu totusi,hm pare ceva bun din ce observ.. idk sa vad ce poate face,ma faci sa-l incerc sincer.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Acum 2 minute, Exodus_xD a spus:

Am sa incerc si eu totusi,hm pare ceva bun din ce observ.. idk sa vad ce poate face,ma faci sa-l incerc sincer.

Sau poti folosi Visual Studio Code

http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=647134

Care in viitorul apropiat va avea mai multe chestii adaugate decat are sublime inclusiv un debugger(sper)

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Acum 18 ore, valivaly96 a spus:

Cand setezi "stringul" texdrawului de la logo cu un rand mai sus ar trebui sa fie un format al stringului ai mai adaugi un parametru "i" si o sa fie cva de genu format(string,sizeof(string),"%s[%i]",GetName(playerid),playerid);//numele variabilei string poate diferii(folosesti denumirea variabilei tale) si functia GetName poate avea alta denumire la tine. Nu iti pot da totul exact ca nu stiu cum e in gm.

 

In sublime ai sintaxe, in pawno nu.

In sublime ai autocomplete sau cum se numeste(iti arata ce functii/variabile sunt cand scrii cateva litere)in pawno nu.

Nu poti folosi compilerul optimizat si sa scurtezi timpul de la 30 60 de sec la 2 5 sec

                    new stringname[128];
                    SetPlayerName(id, PlayerInfo[id][pNormalName]);
                    format(stringname,sizeof(stringname),"%s",PlayerInfo[id][pNormalName]);
                    PlayerTextDrawSetString(id, logo[id], stringname);
                    PlayerTextDrawShow(id, logo[id]);

 

deci nu inteleg....

COMUNITATEA MEA DE RESURSE
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
spacer.png
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
www.codeup.ro / www.codeup.ro/forum

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Acum 3 ore, Erik. a spus:

                    new stringname[128];
                    SetPlayerName(id, PlayerInfo[id][pNormalName]);
                    format(stringname,sizeof(stringname),"%s",PlayerInfo[id][pNormalName]);
                    PlayerTextDrawSetString(id, logo[id], stringname);
                    PlayerTextDrawShow(id, logo[id]);

 

deci nu inteleg....

format(stringname,sizeof(stringname),"%s[%i]",PlayerInfo[id][pNormalName],id);

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.