Jump to content

Move Object intru-un dialog


[RSD]TheBoss

Recommended Posts

Bun...astazi va vom arata cum sa faci moveobject intru-un dialog deci vor fi cum ar veni doua dialoguri intr-unul singur si poarta se va inchide automat...

bun

Deci sa incep va voi spune pas cu pas

Bun deci faceti mapa voastra....cu mta san andreeas sau cu programu facut de farse nu conteaaza luati linia cu poarta

sa zicem aveti poarta asta

CreateObject(987,x,y,z,rotationx,rotationy,rotation z);//am pus x,y,z pentru ca in loc de aceste variabile necunoscute ma rog

le inlocuiti cu paorta voastra  987=poarta

si acum intram in pawno

Si adaugam sus in script

new PoartaNume;//pur si sumplu dam un nume poartei noastre
adaugam la OnGameModeInit
PoartNume=CreateObject(coordonate)//cordonatele vor fi inlocuite cu ce aveti voi
Bun poarta este create dar acum sa facem dialogu Care il adaugam unde vreti voi sa zicem vreau sa fak un dialog cu o comanda in care sa deschid o poarta sau mai multe porti... Deci incepem la OnPlayerCommandText(playerid,cmdtexrt[])
if(strcmp("/comanda",cmdtext,true) ==0)
{
new name[10];
new format[240];
GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name),"Welcome %s What gate you want to open? \nPoarta1 \nPoarta2..",name);
ShowPlayerDialog(playerid,2,DIALOG_STYLE_LIST,"Gates",format,"Gate","");
return 1;
}
am fakut comanda dar akum sa facem si  dialogu la OnDialogResponse
if(dialogid ==2)//id dialogulu
{
if(response) //playerul apasa primul buton si in cazul nostru avem doar unul asa ca numai folosim else dar daca nu faceti cu un singur buton este necesar sa folositi else
{
if(listitem  ==0)
{
MoveObject(coordonate) //unde se misca obiectu sau SetObjectPos
SetTimer("Poarta1",3000,0)//3000 reprezint timpul in minisecunde si este egal cu 3 secunde iar 0 sau 1 reprezinta daca sa se mai repete
}
if(listitem ==1)//si tot asa daka aveti mai multe iteme...
{
.,,//ca mai sus SI moveobject fara settimer pentru a nu fi nevoitit sa faceti 
}
akum sa facem sa se inchida poarta si facem publicul de pentru a nu fi nevoit sa facem 10.000 de publice faceti un singur public in care adaugati portile facem asa
undeva prin script nu conteaza unde dar nu in publice in nici un caz....
forward Gates
public Gates()
{
MoveObject(coordanate)...sau SetOjectPos 
MoveObject(coordonate2...)///atentie sa se inchida poata iar la dialog in listitem sa se deschida deci mai precis salvati mapa de doua odata cand este inchisa odata cand este deschisa....si aici o sa urmeze mai multe MoveObject
}
si tot asa
Tutorial este fakut d emine nu dat copy paste nimik ma chinui de ce va timp sal fak asa ca sa nu va aud ca ai dat copu paste sau ca ai luat dintrun gm varza nu stiu ce mai ziceti voi plz Acum sa dau si niste explicati la functi deci
CreateObject(modeid,x,y,z,ry,rx,rz);
modeid=id objectului
x,y,z=coordonate
x y z din cate stiti o sa invatati mai tarziu
x y z semnifika alplttitudine longitutdine  
rotation x
roation y         astea 3 reprezinta rotatiia in ce parte vreti sa le miscati

rotationz

SetTimer("name",time(iNMINISECUNDE),(0 daca sa se repete 1 daca vreti sa nu se mai repete
name -numele pe care vreti sal dati timerului
time in minisecunde-de precizat ca de exp vrem sa punem 5 secunde iar in minisecund ese mai adauga trei zerouri 
reloading-0 daka vreit sa se repete 1 daka vreti sa nu se mai repete
MoveObject(object intre "".x,y,z,viteza in minisecunde);
Edit:am mai modifikat sper ca vam ajutat

New GameMode In Development!-Romania Team Gang War-100%!...Datimi doua Motive afrimative de ce sa-l postez si-l postez...

Link to comment
Share on other sites

TACI MA ai vazut si tu forumu asta si te-ai trezit sa dai reply hai mai lasama daca te crezi destept fami tu altceva si sa vedem ce iti iese

Mai astept 2 pareri ca asta si dau iar removed

New GameMode In Development!-Romania Team Gang War-100%!...Datimi doua Motive afrimative de ce sa-l postez si-l postez...

Link to comment
Share on other sites

TheBoss" post="58124" timestamp="1299077820"]

TACI MA ai vazut si tu forumu asta si te-ai trezit sa dai reply hai mai lasama daca te crezi destept fami tu altceva si sa vedem ce iti iese

Mai astept 2 pareri ca asta si dau iar removed

Doamne ajuta asa macar scapam acest forum de prosti !

Link to comment
Share on other sites

Hm, interesant tutorialul ... nu m`am gandit niciodata sa deschizi poarta cu un dialog ... destul de bine explicat tutorialul dar, nu stiu daca e doar la mine sau la toti, nu vad publicul ... Ai postat asa:

akum sa facem sa se inchida poarta
si facem publicul de
pentru a nu fi nevoit sa facem 10.000 de publice faceti un singur public in care adaugati portile
facem asa
Code: [Select]

MoveObject(coordanate)...sau SetOjectPos 
MoveObject(coordonate2...)
si tot asa

Dar nu ai explicat cum facem un public, cu timer, etc etc :)

Oricum, ai facut o treaba destul de buna... daca revii cu un edit in care explici cum faci timer`ul, e perfect.

Link to comment
Share on other sites

Doamne ajuta asa macar scapam acest forum de prosti !

Mai termina cu "prost", "proasta", "prosti", "proaste", etc. Tu acum te-ai rugat sa scapat de tine si de altii.

Ce scris infect ... tutorial facut din alte 2 tutoriale ... praf ... dar buna ideea de a deschide niste porti dintr-un dialog.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Similar Content

    • By HPQ123
      Salut!
      Va prezint noul include pentru a folosi mai simplu dialoguri.
      Da stiu ca mai este o versiune de acest tip pe internet dar aceasta versiune pe care am facut-o are mai multe si merge mult mai bine.
      https://github.com/HPQ123-Oficill/easyDialog/releases
      Astept un feedback ❤️
    • By AdrenaLiN
      I want to delete the magnetic crane in San Fierro port but although I use the fuzes map editor, texture studio, map editor tools, I cannot remove the crane object I want to delete. There is a server that can achieve this and I'm curious how they do it. Please help me.
       

    • By GamerulFOX
      Deci, cand intru in primul checkpoint nu imi apare urmatorul ! Imi apare primul dar cand intru in el dispare si nu apare urmatorul !

      https://imgur.com/a/4lUvC4Z
    • By CristianLMAO
      Salut!
      Astazi o sa va prezint primul meu sistem pus pe acest site, si o sa va explic ce face fiecare lucru.
      Hai sa incepem.
      Sistemul arata cam asa:

      (dialogul este pozitionat mai in drapta din cauza rezolutiei mele)
      IMPORTANT:
      IN CODUL DE MAI JOS ESTE DECAT CE MAI TREBUIE ADAUGAT, NU TOT GAMEMODUL!!
      TUTORIAL:
       
      //punem include-urile care ne trebuie la acest sistem #include <zcmd>  
      //prima data facem o comanda, dar atentie, ACEASTA COMANDA O POATE FOLOSI ORICINE, daca doriti ca doar admini sa o poata folosi, folositi comanda hasurata! CMD:v(playerid, params[]){ ShowPlayerDialog(playerid, 4, DIALOG_STYLE_INPUT, "Spawn car", "Write your car id: (Min. 400 / Max. 611)", "Spawn", "Close"); //cand scriem "/v" apare acest dialog return 1; } //DACA DORITI SA FIE COMANDA ASTA ACCESIBILA DOAR LA ADMIN: //CMD:v(playerid, params[]){ // // if (IsPlayerAdmin(playerid)) // daca jucatorul este admin: // { // ShowPlayerDialog(playerid, 4, DIALOG_STYLE_INPUT, "Spawn car", "Write your car id: (Min. 400 / Max. 611)", "Spawn", "Close"); //cand scriem "/v" apare acest dialog // } // else{ //daca nu: // SendClientMessage(playerid, 0xFF000090, "You're not admin!"); // } // return 1; //}  
      public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]){ if(dialogid == 1){ // cand raspunde la dialogul cu id-ul 1 se intampla asta: if(!response) return SendClientMessage(playerid, 0xFF000099, "You closed the menu!"); // daca apasa pe butonul de inchidere, acest meniu o sa se inchida. if(strval(inputtext) < 400) return SendClientMessage(playerid, 0xFF000099, "Your car id is under 400!"); // Daca id-ul scris este mai mic de 400 o sa scrie asta if(strval(inputtext) > 611) return SendClientMessage(playerid, 0xFF000099, "Your car id is over 611!"); // Daca id-ul scris este mai mare de 611 o sa scrie asta // inputtext inseamna ce a scris jucatorul in text-box. new Float:X; new Float:Y; new Float:Z; GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z); // aici seteaza valoarea lui X, Y si Z in coordonatele juactorului CreateVehicle(strval(inputtext),X,Y+5,Z,1,1,1,90000); //spawneaza masina cu id-ul din textbox, la coordonatele playerului return 1; } }  
      Daca este sa fi omis ceva, sau daca doriti sa imbunatatesc acest sistem, puteti spune in comentarii.
    • By Liviu Adrian
      Salut, am facut ca in tutorial lui 
       nu am avut nicio eroare, am rezolvat erorile sau warning-urile care erau legat ca uitasem ; sa dau o acolada sau etc. Cand intru pe server din localhost, nu apare nimic, doar sa dau spawn. Mai ziceau unii sa fac update la include, dar nu inteleg ce si cum. Daca ma puteti ajuta pls.
      EDIT: Dupaia cand las sscanf2 in gamemode si la plugins in server.cfg apare asta pe samp-server    
         Error: Function not registered: 'SSCANF_Init'
         Error: Function not registered: 'SSCANF_IsConnected'
         Error: Function not registered: 'SSCANF_Join'
         Error: Function not registered: 'SSCANF_Leave'
      Conexiunea la baza de date gamemode a esuat ---> Server Inchis ~~~
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.