Jump to content
Autentificarea cu Google și Facebook nu mai este disponibilă. ×
  • 0

Sugestie vehicule personale


Question

Posted (edited)

Salutare, de curand am inceput sa editez un gamemode (bugged v3.3.0) si as avea nevoie de o sugestie, nu vreau 'script mura-n gura etc' doar cer o sugestie.

 

Vreau sa fac ca atunci cand detinatorul unui vehicul personal iese de pe server, vehiculul detinut de el sa ramana inca pe server si sa nu fie distrus ( nu vreau doar sa scot functia de distrugere a vehiculului de la OnPlayerDisconnect pentru ca nu ajuta cu nimic deoarece datele vehiculului sunt stocate intr-un enum iar cand un alt jucator se va conecta cu acel id vor disparea datele ).

Eu m-am gandit ca atunci cand detinatorul unui vehicul personal se deconecteaza de pe server sa salvez toate datele acelui vehicul intr-un enum creat special pentru vehiculele detinute de jucatorii offline iar cand masina ajunge sa fie despawnat sa sterg datele din acel enum. 

Insa nu mi se pare foarte optimizata aceasta varianta, daca are cineva alte sugestii mai optimizate sau daca nu ce parere aveti despre varianta precizata de mine?

Edited by Stuber

7 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
Posted
Acum 9 ore, Stuber a spus:

Sistemul vechi de vehicule PERSONALE din gamemode-ul asta (bugged v3.3.0) era cel mai prost pe care l-am vazut, salva vehiculele in tabelul cu toate datele userilor si era foarte limitat.

Daca te referi la sistemul de vehicule de pe server acesta nu a avut pe nici-o versiune legaturi cu vehiculele personale, acelea sunt vehiculele pentru job/factiuni/civili etc.

Ma gandeam daca as rescrie iar sistemul sa fie pentru [MAX_VEHICLES] dar o sa ocupe 2000 de locuri in acea variabila si o sa trebuiasca sa faci o multime de verificari, parcurgand mereu 2000 de pasi (in for/foreach), in cazul asta cred ca e mai bine cum am spus eu si o sa fie doar 1000 de spatii rezervate in variabila, ce parere ai?

pt optimizare ai putea face o variabila care sa creasca cand se spawneaza o masina a unui jucator/cumpara din ds/ ii seteaza adminul si sa scada cand jucatorul/adminul/ sau scriptul despawneaza masina. Si cand faci un for sa parcurgi enunul il faci asa  for(new i=0;i<variabilaDeMaiSus;i++) in loc de for(new i=0;i<MAX_VEHICLES;i++).

  • Upvote 1
  • 0
Posted
Acum 7 ore, Stuber a spus:

Salutare, de curand am inceput sa editez un gamemode (bugged v3.3.0) si as avea nevoie de o sugestie, nu vreau 'script mura-n gura etc' doar cer o sugestie.

 

Vreau sa fac ca atunci cand detinatorul unui vehicul personal iese de pe server, vehiculul detinut de el sa ramana inca pe server si sa nu fie distrus ( nu vreau doar sa scot functia de distrugere a vehiculului de la OnPlayerDisconnect pentru ca nu ajuta cu nimic deoarece datele vehiculului sunt stocate intr-un enum iar cand un alt jucator se va conecta cu acel id vor disparea datele ).

Eu m-am gandit ca atunci cand detinatorul unui vehicul personal se deconecteaza de pe server sa salvez toate datele acelui vehicul intr-un enum creat special pentru vehiculele detinute de jucatorii offline iar cand masina ajunge sa fie despawnat sa sterg datele din acel enum. 

Insa nu mi se pare foarte optimizata aceasta varianta, daca are cineva alte sugestii mai optimizate sau daca nu ce parere aveti despre varianta precizata de mine?

Cand intra alt jucator pe server nu se incarca datele masinii lui peste datele jucatorului care a iesit(valabil pt enumul de masini pentru sa variabila pt indexarea enum-ului este id ul masinii. Enumul ala e definit in functie de MAX_VEHICLES sau MAX_PERSONAL_VEHICLES deci nu are legatura cu playerid)

  • 0
Posted
12 hours ago, valivaly96 said:

Cand intra alt jucator pe server nu se incarca datele masinii lui peste datele jucatorului care a iesit(valabil pt enumul de masini pentru sa variabila pt indexarea enum-ului este id ul masinii. Enumul ala e definit in functie de MAX_VEHICLES sau MAX_PERSONAL_VEHICLES deci nu are legatura cu playerid)

Sistemul de vehicule personale a fost rescris in totalitate de la 0 de mine. ca sa iti faci o idee despre structura enum-ului uite cum l-am declarat: 

new playerVehicles[MAX_PLAYERS][MAX_PVEH_SLOTS][playercarE];

Ce sugestii ai? Ce am spus eu mai sus sa fac un enum pentru playerii ce detin vehicule si sunt offline nu mi se pare optimizat deloc.

 

  • 0
Posted
Acum 57 minute, Stuber a spus:

Sistemul de vehicule personale a fost rescris in totalitate de la 0 de mine. ca sa iti faci o idee despre structura enum-ului uite cum l-am declarat: 

new playerVehicles[MAX_PLAYERS][MAX_PVEH_SLOTS][playercarE];

Ce sugestii ai? Ce am spus eu mai sus sa fac un enum pentru playerii ce detin vehicule si sunt offline nu mi se pare optimizat deloc.

 

Alta varianta nu vad daca ai rescris sistemul im felul asta. Pt cei offline poti reveni "pe sistemul vechi" cu enumul specificat cu un post mai sus

  • 0
Posted
19 minutes ago, valivaly96 said:

Alta varianta nu vad daca ai rescris sistemul im felul asta. Pt cei offline poti reveni "pe sistemul vechi" cu enumul specificat cu un post mai sus

Sistemul vechi de vehicule PERSONALE din gamemode-ul asta (bugged v3.3.0) era cel mai prost pe care l-am vazut, salva vehiculele in tabelul cu toate datele userilor si era foarte limitat.

Daca te referi la sistemul de vehicule de pe server acesta nu a avut pe nici-o versiune legaturi cu vehiculele personale, acelea sunt vehiculele pentru job/factiuni/civili etc.

Ma gandeam daca as rescrie iar sistemul sa fie pentru [MAX_VEHICLES] dar o sa ocupe 2000 de locuri in acea variabila si o sa trebuiasca sa faci o multime de verificari, parcurgand mereu 2000 de pasi (in for/foreach), in cazul asta cred ca e mai bine cum am spus eu si o sa fie doar 1000 de spatii rezervate in variabila, ce parere ai?

  • 0
Posted

Cred ca o sa dublez enum-ul meu iar cand in jucator se deconecteaza o sa pun in cealalta jumatate a enum-ului masina respectiva, mersi de sugestii.

 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.