Salutare, de curand am inceput sa editez un gamemode (bugged v3.3.0) si as avea nevoie de o sugestie, nu vreau 'script mura-n gura etc' doar cer o sugestie.
Vreau sa fac ca atunci cand detinatorul unui vehicul personal iese de pe server, vehiculul detinut de el sa ramana inca pe server si sa nu fie distrus ( nu vreau doar sa scot functia de distrugere a vehiculului de la OnPlayerDisconnect pentru ca nu ajuta cu nimic deoarece datele vehiculului sunt stocate intr-un enum iar cand un alt jucator se va conecta cu acel id vor disparea datele ).
Eu m-am gandit ca atunci cand detinatorul unui vehicul personal se deconecteaza de pe server sa salvez toate datele acelui vehicul intr-un enum creat special pentru vehiculele detinute de jucatorii offline iar cand masina ajunge sa fie despawnat sa sterg datele din acel enum.
Insa nu mi se pare foarte optimizata aceasta varianta, daca are cineva alte sugestii mai optimizate sau daca nu ce parere aveti despre varianta precizata de mine?
Question
Stuber
Salutare, de curand am inceput sa editez un gamemode (bugged v3.3.0) si as avea nevoie de o sugestie, nu vreau 'script mura-n gura etc' doar cer o sugestie.
Vreau sa fac ca atunci cand detinatorul unui vehicul personal iese de pe server, vehiculul detinut de el sa ramana inca pe server si sa nu fie distrus ( nu vreau doar sa scot functia de distrugere a vehiculului de la OnPlayerDisconnect pentru ca nu ajuta cu nimic deoarece datele vehiculului sunt stocate intr-un enum iar cand un alt jucator se va conecta cu acel id vor disparea datele ).
Eu m-am gandit ca atunci cand detinatorul unui vehicul personal se deconecteaza de pe server sa salvez toate datele acelui vehicul intr-un enum creat special pentru vehiculele detinute de jucatorii offline iar cand masina ajunge sa fie despawnat sa sterg datele din acel enum.
Insa nu mi se pare foarte optimizata aceasta varianta, daca are cineva alte sugestii mai optimizate sau daca nu ce parere aveti despre varianta precizata de mine?
Edited by Stuber7 answers to this question
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now