Jump to content
  • 0

Sugestie vehicule personale


Stuber

Question

Salutare, de curand am inceput sa editez un gamemode (bugged v3.3.0) si as avea nevoie de o sugestie, nu vreau 'script mura-n gura etc' doar cer o sugestie.

 

Vreau sa fac ca atunci cand detinatorul unui vehicul personal iese de pe server, vehiculul detinut de el sa ramana inca pe server si sa nu fie distrus ( nu vreau doar sa scot functia de distrugere a vehiculului de la OnPlayerDisconnect pentru ca nu ajuta cu nimic deoarece datele vehiculului sunt stocate intr-un enum iar cand un alt jucator se va conecta cu acel id vor disparea datele ).

Eu m-am gandit ca atunci cand detinatorul unui vehicul personal se deconecteaza de pe server sa salvez toate datele acelui vehicul intr-un enum creat special pentru vehiculele detinute de jucatorii offline iar cand masina ajunge sa fie despawnat sa sterg datele din acel enum. 

Insa nu mi se pare foarte optimizata aceasta varianta, daca are cineva alte sugestii mai optimizate sau daca nu ce parere aveti despre varianta precizata de mine?

Edited by Stuber
Link to comment
Share on other sites

7 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
Acum 9 ore, Stuber a spus:

Sistemul vechi de vehicule PERSONALE din gamemode-ul asta (bugged v3.3.0) era cel mai prost pe care l-am vazut, salva vehiculele in tabelul cu toate datele userilor si era foarte limitat.

Daca te referi la sistemul de vehicule de pe server acesta nu a avut pe nici-o versiune legaturi cu vehiculele personale, acelea sunt vehiculele pentru job/factiuni/civili etc.

Ma gandeam daca as rescrie iar sistemul sa fie pentru [MAX_VEHICLES] dar o sa ocupe 2000 de locuri in acea variabila si o sa trebuiasca sa faci o multime de verificari, parcurgand mereu 2000 de pasi (in for/foreach), in cazul asta cred ca e mai bine cum am spus eu si o sa fie doar 1000 de spatii rezervate in variabila, ce parere ai?

pt optimizare ai putea face o variabila care sa creasca cand se spawneaza o masina a unui jucator/cumpara din ds/ ii seteaza adminul si sa scada cand jucatorul/adminul/ sau scriptul despawneaza masina. Si cand faci un for sa parcurgi enunul il faci asa  for(new i=0;i<variabilaDeMaiSus;i++) in loc de for(new i=0;i<MAX_VEHICLES;i++).

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0
Acum 7 ore, Stuber a spus:

Salutare, de curand am inceput sa editez un gamemode (bugged v3.3.0) si as avea nevoie de o sugestie, nu vreau 'script mura-n gura etc' doar cer o sugestie.

 

Vreau sa fac ca atunci cand detinatorul unui vehicul personal iese de pe server, vehiculul detinut de el sa ramana inca pe server si sa nu fie distrus ( nu vreau doar sa scot functia de distrugere a vehiculului de la OnPlayerDisconnect pentru ca nu ajuta cu nimic deoarece datele vehiculului sunt stocate intr-un enum iar cand un alt jucator se va conecta cu acel id vor disparea datele ).

Eu m-am gandit ca atunci cand detinatorul unui vehicul personal se deconecteaza de pe server sa salvez toate datele acelui vehicul intr-un enum creat special pentru vehiculele detinute de jucatorii offline iar cand masina ajunge sa fie despawnat sa sterg datele din acel enum. 

Insa nu mi se pare foarte optimizata aceasta varianta, daca are cineva alte sugestii mai optimizate sau daca nu ce parere aveti despre varianta precizata de mine?

Cand intra alt jucator pe server nu se incarca datele masinii lui peste datele jucatorului care a iesit(valabil pt enumul de masini pentru sa variabila pt indexarea enum-ului este id ul masinii. Enumul ala e definit in functie de MAX_VEHICLES sau MAX_PERSONAL_VEHICLES deci nu are legatura cu playerid)

Link to comment
Share on other sites

  • 0
12 hours ago, valivaly96 said:

Cand intra alt jucator pe server nu se incarca datele masinii lui peste datele jucatorului care a iesit(valabil pt enumul de masini pentru sa variabila pt indexarea enum-ului este id ul masinii. Enumul ala e definit in functie de MAX_VEHICLES sau MAX_PERSONAL_VEHICLES deci nu are legatura cu playerid)

Sistemul de vehicule personale a fost rescris in totalitate de la 0 de mine. ca sa iti faci o idee despre structura enum-ului uite cum l-am declarat: 

new playerVehicles[MAX_PLAYERS][MAX_PVEH_SLOTS][playercarE];

Ce sugestii ai? Ce am spus eu mai sus sa fac un enum pentru playerii ce detin vehicule si sunt offline nu mi se pare optimizat deloc.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Acum 57 minute, Stuber a spus:

Sistemul de vehicule personale a fost rescris in totalitate de la 0 de mine. ca sa iti faci o idee despre structura enum-ului uite cum l-am declarat: 

new playerVehicles[MAX_PLAYERS][MAX_PVEH_SLOTS][playercarE];

Ce sugestii ai? Ce am spus eu mai sus sa fac un enum pentru playerii ce detin vehicule si sunt offline nu mi se pare optimizat deloc.

 

Alta varianta nu vad daca ai rescris sistemul im felul asta. Pt cei offline poti reveni "pe sistemul vechi" cu enumul specificat cu un post mai sus

Link to comment
Share on other sites

  • 0
19 minutes ago, valivaly96 said:

Alta varianta nu vad daca ai rescris sistemul im felul asta. Pt cei offline poti reveni "pe sistemul vechi" cu enumul specificat cu un post mai sus

Sistemul vechi de vehicule PERSONALE din gamemode-ul asta (bugged v3.3.0) era cel mai prost pe care l-am vazut, salva vehiculele in tabelul cu toate datele userilor si era foarte limitat.

Daca te referi la sistemul de vehicule de pe server acesta nu a avut pe nici-o versiune legaturi cu vehiculele personale, acelea sunt vehiculele pentru job/factiuni/civili etc.

Ma gandeam daca as rescrie iar sistemul sa fie pentru [MAX_VEHICLES] dar o sa ocupe 2000 de locuri in acea variabila si o sa trebuiasca sa faci o multime de verificari, parcurgand mereu 2000 de pasi (in for/foreach), in cazul asta cred ca e mai bine cum am spus eu si o sa fie doar 1000 de spatii rezervate in variabila, ce parere ai?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.